Mulla mennyt cubea ja silokkeja.
Kokemukset niissä on mielestäni jokseenkin hyvin erilaiset. Kuvittelen että kukin kokee asiat kuitenkin oman perspektiivinsä mukaan.
Cubeista mulla on sellainen tuntuma, että ovat jotenkin silokkeihin verrattuna 'latteita'. Kokemus on kyllä voimakas kummallakin jne. Silokeilla tunnelma ja vaikutus on jotenkin enemmän henkinen ja shamanistinen. Kun taas cubeilla se puoli on vähäisempi tai olematon. Samoin silokeilla on käynyt mielenkiintoisia aistien kanssa. Mm voimakkaimmat aikavääristymät ja kerran aika jopa meni niin hitaasti että katselin itseäni sohvalla samalla kun keittiössä laskin lasiin vettä värikkäästä vesiputouksesta. Silokeilla kerran pimeässä pystyi näkemään useamman sadan metrin päässä olevan maasta törröttävän puukepin, nähnyt auroja ja käynyt jollain astraalimatkalla tms. Cubeilla taas nähnyt lähinnä värejä ja kuvioita, pinnat ovat eläneet ja esineet vaihtaneet muotoja, kuulo ollut dolby digital systeemin tasoinen surroundsysteemi ja henkiset asiat mitä tullut käsiteltyjä ollut silokeilla jotenkin perustavan laatuisia kuin cubeilla enemmän ajankohtaisia tai ei niin merkittäviä.
Mitä annostukseen, niin ns 'turvalliset' matkat jos ei ole halunnut saada bad trippejä ovat cubeilla kulkeneet siinä 2,5-4g välillä kun taas silokeilla 1,5g-3g välillä. Sit niitä 'jumalannoksia' on tullut otettua silokeilla siinä 8-15g ja cubeilla 8-15g väleillä. Silokeilla lakkasin olemasta täysin. Vai onko se EGO joka siinä katosi, en tiedä. Jännä fiilis vaan kun tiedät olevasi, mutta ei ole kehoa ja ei ollut edes mitään tunnistettavaa lokaatiota missä ne tavallisesti pään sisällä olevat ajatukset ovat, kun tuntui että olin jotenkin kaikkialla - vaikka en ollut enää missään. Cubeilla god doset taas saattoi tajuamaan paljon omia asenteitani ja tapahtumia mitä on elämässä tapahtunut toisessa valossa.