Moi, en tiedä olenko ihan paras tähän vastaamaan. Mutta itse vaihdoin tuon lääkekombon kannabikseen ja tällä on nyt menty yli 6vuotta, eikä ole enää keskivaikeaa masennusta. Aamupäivällä/päivällä sativaa ja illemmalla indikaisempaa, jos ei tule uni. Itsellä auttaa myös kipuihin ja monet lääkärin lääkkeet ovat minulle hengenvaarallisia ja voin saada sydänkohtauksen, pyörtyä ja kuolla.
Tietysti jos odottaa yhdeltä tai muutamalta kerralta ratkaisua masennukseen, niin sit ei kannabis ole ehkä se oikea.
Psykooseja nyt voi saada, vaikka telkkarin katsomisesta, kun alkaa todellisuus ja tv maailma sekaisin.
Kai se sieni homma menee niin, että laitat vaan tatteja naamaan(kannattaa aloittaa pienellä annostuksella, niin ei tule huonoa tod.näkoisesti), ja toivot että tajuat jotain tai aivokemiat menee takaisin tasapainoon, jos kyseessä on aivokemian epätasapaino. "Just be yourself", on mun mielestä se sieni juttu.
Ja en voi enempää painottaa terveellisia elämäntapoja, hyvää ruokaa ja liikuntaa. Sekä välttämään myrkyllistä seuraa, jos sellainen aiheuttaa huonoa oloa.