Mitä mieltä olette, että kannattaako pitkän tauon (yli puoli vuotta) jälkeen ottaa kunnon trippi (5g kuivaa cubensista) vai totutella ensin pienemmillä annoksilla kun ei varsinaisesti "muista" mimmoista oli sienimaassa ? Suurin annos mitä olen ottanut, silloin reilu puoli vuotta sitten oli 4g tai 4,5g kuivaa cubensista, ja tääki tuntui jäävän hieman vajaaksi, mitä odotin. Tosin olin syönyt ennen sitä ja muistaakseni juonut yhden tai kaksi olutta.
Muutamia kertoja olen trippaillut, ja kokemuksista on ollut apua vähän joka asiassa. Varsinkin tällä 4g tripillä sai muutaman hyvän oivalluksen ja oli aika freesi olo sen jälkeen, vaikka jäikin hieman vajaaksi.
Yksi vähän huonohko trippi on takana ja sekin eri substanssilla. Mut ei koskaan varsinaista pahaa trippiä. Tripit olen tehnyt periaatteessa yksin. Kun siis asuin kimpassa, niin kaveri oli aina eri huoneessa, et ei käytännössä ollu mikään trippivahti mulle. Eikä lupautunukkaan semmoiseksi, vaan antoi olla ihan omissa oloissaan.
Lähisukulaisissani ei ole mielenterveysongelmaisia, eikä mulle ole mitään lääkitystä määrätty. Tosin muutama alkoholisti on suvusta löytynyt...
Kun enemmän kuumottelen tässä sitä flippaamista, et sieltä tulee jotai semmosta settii mitä ei itse pysty käsittelemään ja menee liian yli ja mahdollisesti sekoaa. Tosin olen kuullut että pahoja trippejä ei kannata pysäytellä millään lääkkeillä vaan parasta on kestää se vain loppuun asti ja oppia mahdollisesti siitä jotain. Tosin tästä ei mulla oo minkäännäköistä kokemusta.. Pidän muutenkin yksikseen trippailusta enemmän, ja yleensä kuuntelenkin radiota sienissä ollessani. Ja mielestäni sienet ei oikeen sovi mihkään "viihdekäyttöön" varsinkaan isoilla annoksilla.
Pitäs vaan vielä löytää joku hyvä trippipaikka, kun muutin tässä aikoja sitten pois Helsingissä sijainneesta kolmiosta pieneen yksiöön tosi kauas helsingistä. Ja tää yksiö ja miljöö ei oikeen oo mun mielestä sopiva trippailuun...
Kiitos, jos jaksoit lukea tän romaanin, ja toivottelenkin kaikille hyviä matkoja ja kunnioitusta luontoäidin ihmeitä kohtaan
E: Muuten, eikös paha trippi oo periaatteessa sama asia, ku painajainen mut siitä et vaan herääkkään ennenku sienet lakkaa toimimasta ?