Tossa kelailin sitä, että eikös trippailu oo pohjimmiltaan osa henkilöä itseään oli se itse trippi hyvä tai huono sitten?
Siis jos huonolla tripillä saa vaikka jotain tosi negatiivisia asioita irti, niin ne asiat olisi henkilölle itselleen tullut esiin joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin?
Kun siis sienethän luovat aivoihin uusia yhteyksiä, tai muokkaavat jo olemassa olevia, mutta eivät kajoa samalla tavalla välittäjäaineisiin niinkun monet muut päihteet ja lääkkeet (eli takaisinoton estäjät yms.). Siis siksi tripeillä ollessa saa näitä lapsuuden takaumia yms.
Itsekkin ajattelen näin, psykedeeleillä korjaan yleensän ongelmia, selkeytän omaa minäkuvaa ja tähän maailmaan kuulumisen tunnetta. Välillä kun on lieviä mt ongelmia ja masennusta niin pitää vain ajoittaa tripit oikein.
Esim viikko-pari takaperin otin ~35 sientä ja itkin niin vuolaasti keväällä menetettyä läheistä ettei mitään rajaa. Jtn kertoo se, että meni lähes rulla wc-paperia pyyhkien kyyneleitä ja niistäen nokkaa. Koin kovaa palelua, mistähän tämä johtuu? Muutamalla tripillä tullut.
Koin tavallaan tämän pahaksi tripiksi, mutta sain käsiteltyä asian enkä ole surrut tätä minulle niin läheistä ihmistä samalla tavalla sen jälkeen vaan tajunnut että se vain on osa elämän kiertokulkua, ja luonnollista. En tule häntä ikinä unohtamaan mutta yli on päästävä jotta voi jatkaa omaa elämää vai mitä? Vai onko tämä pakenemista todellisuudesta? Olin siis ennen trippiä käynyt haudalla lähes päivittäin ja itekenyt useaan krt viikkoon, aivan yks kaks.
Pari päivää sitten tuli otettua noin tuplat tuosta annoksesta ja täytyy sanoa että ei ahdistanut ollenkaan, nauratti vain kaikki. Ei palelua, tuleeko tätä muilla?
Tässä tripissä ymmärsin taas kuinka ihminen tuhoaa luontoa ja maailmaa, jona antaa meille KAIKEN niin ruokaa kuin sademetsien lääke kasveja(eikös suuri osa lääketehtaitten tuotteista ole luonnosta peräisin olevien kasvien kemiallista kaavaa matkittuja? Lievä MUTU. Mutta näin muistelen lukeneeni)
Toki osa näistäkin asioista on käsitelty jo aiemmin hapoissaan, sienissään, ja jtn pientä dmt.n kanssa sähläystä.. pitää vain välillä muistuttaa itseä kuinka kusipäisiä ihmisistä on tullut, yleensä rahan kiilto silmissään tehdään lähes mitä tahansa. Minusta ihmisen mieltä tuhoaa trippiä enemmän tämä nykyajan pakottaminen esim kouluissa ja internetissä, työpaikoilla vaaditaan niin paljon ettei ihmiset kestä sitä ollenkaan tai vaatii buustia(bentsot, amfe, subu, you name it.) Uskon ihmisten olleen ennen onnellisempia(ei ehkä keskiajalla mutta 1900 luvulla).
Tämä ei ole kannustus trippiä miettiville jos on vaikka vakavia psyykkisiä ongelmia, ei välttämättä ole järkeä trippailla vaan miettiä vaikka erilaisia terapiamuotoja
Ja vaikka olenkin uusi täällä, kokemusta sienistä ja hallusinogeeneistä löytyy n 8-10 vuoden ajalta ja juttelen mielelläni aiheesta ja miten tripistä saisi jopa enemmän irti.
En tiedä miksi ei ole tullut aikaisemmin tänne rekattua, ehkä ajatellut tätä mestaa tietyn tyyppiseksi rinkirunkkaus mestaksi
toivottavasti olen väärässä