Hei!
Sellaista kyselisin, että onko kenelläkään kokemusta/tietoa, miten Mirtatsapiini-lääke vaikuttaa trippiin? Koitin netistä jo selata tietoa, suomeksi en oikein löytänyt mitään ja englanniksi löytyi lähinnä fifty-fifty tietoa.. Osa porukasta sanoo, että ei tunne lähes mitään vaikutuksia jos on mirtatsapiini lääkitys alla ja osa porukasta sanoo, että buustaa lähes kaksinkertaisesti trippiä, niin otappa tuosta nyt selvää, että mikä on hyödyllistä tietoa.
Olen syönyt masennuslääkkeitä vuoden, Brintellixiä ja nyt olen ollut ilman 3 viikkoa, eli sen lääkkeen vaikuttavat aineet pitäisivät olla jo poistuneet kehostani. Joskus jostain lukenut, että ei pitäisi koskaan käyttää psykedeelejä jos on masennuslääkitys alla, mutta jossain taas sanottiin, että ei pitäisi syödä jos on SSRI-masennuslääkitys alla ja mirtatsapiini ei kuulu SSRI lääkeryhmään. Itselläni on tuo mirtatsapiini ollut lääkkeenä unettomuuteen 15mg annostuksella 4kk.
Olisi mahdollisuus päästä huomenna tai ylihuomenna trippaamaan puolentoista vuoden tauon jälkeen. Silloin tosin microdosetin lsd:tä. Psilosybiinisieniä olen viimeksi syönyt lokakuussa 2017 muistaakseni 3g silokkeja. Mitä mieltä olette, kannattaisiko minun laskea ja odottaa, että milloin mirtatsapiini on poistunut täysin kehostani, vai onko turvallista syödä sieniä, vaikka onkin tämä lääkitys alla, vai onko kysymys vaan oikeasta annostuksesta?