Tänään tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua Salviaa. Olin hankkinut 10extractia 0,5 grammaa ja poltin siitä, ehkä yhteensä 0,1-0,2g. Ei ole vaakaa niin joutui arvailemaan. Vaikutukset eivät olleet yhtään sellaisia mitä odotin/toivoin. Voi kyllä johtua siitä, että poltin liian vähän(?). Jännittikin etukäteen kyllä tosi paljon kun ei sitteriä ollut, että mitä jos poltan koko talon tai teen jotain typerää.
Vähän aikaa olin kyllä sekaisin, mutta silti tajusin koko ajan missä olen ja mitä on tapahtunut. Jännä juttu oli se, että tulin ihan älyttömän ärtyneeksi. Vitutti kun oli niin sotkuista ja tavarat olivat hujan hajan, niin tuli niitä viskottua. Onko kellekkään muulle käynyt tämmöistä? Tai tullut aggressiivisuus kohtauksia?
Päätin lähteä suihkuun kun jotenkin kuvotti olla niin likainen, vaikka en edes kauhean likainen ollut. Suihkussa sit mietin, että olenko oikeasti suihkussa vai trippailenko ja olenkin oikeasti makaamassa sängyllä. Suihkun jälkeen tuli väsynyt olo ja sellainen, että ei tee mieli kokeilla uudestaan, kun tuli tuollainen aggressiivinen olo ja vähän pelottavakin.
Miten suosittelette jatkossa lähestymään kyseistä ainetta?
Edit. Löytyy myös lehtenä 3grammaa. Kannattaisiko ensi kerralla kokeilla ilman polttamista ja pelkästään jauhamalla suussa lehtiä? Minkälainen annostus olisi hyvä?