Otin tuossa aikaisemmin muutaman viskipaukun ja ajattelin polttaa salviaa 10x vähän.... päässä pimeni, maailma tuntui siltä että minä, minun kaveri ja serkku olemme sellaisessa 2 ulotteisessa "pyörässä" (poltin yksin), minusta tuntui siltä että minulla pitää tehdä kuperkeikkoja että kaverini pääsee "päälle"..... vaikea selittää... no minä löin pääni melko voimalla pöydän kulmaan kun rupesin pyörimään ja nyt silmäkulmani turpoaa, varmaan tulee mustelma. ei helvetti :shock: . En tuntenut mitään kun pamautin pääni tuohon, muistikuvat ovat hämärässä mutta tuntuu että otin oikein vauhtia kun löin pääni.
Aikaisemmin poltettaessa maailma on tuntunut 2 ulotteiselta, (kuin minecraftin palikat jos joku on pelannut). Lattia on seinä, tuntuu että istuu kuopassa kun kyyristyy istuessa eteenpäin. Ei tunnista omaa kämppää, luulee että huone on kaiverrettu jonnekin afrikan vuoren sisään ja jos katsoisi selän taakse näkisi tähtitaivaan, ja tämä ajatus on aivan normaali, kuin se olisi fakta.
Poltin kerran kännissä ja menetin muistini, kaverin mukaan olin nauranut 10min mutta en muistanut siitä mitään, heräsin lattialta ilman housuja, kaveri keräsi kaljapulloja ja ihmetteli asiaa, kun tajunta palaili tuntui kuin olisin jossain hämärässä tunnelissa vaikka makasin olohuoneen lattialla.
Salviaa polttaessa vaikka kuinka yrittää keskittyä, "nyt minä keskityn ja mietin kun vaikutuksen alkavat" niin puhallat savut ulos ja PAM olet sekaisin ja jännintä on että kun vaikutukset alkavat et muista että olet polttanut, ajatukset ja maailma saattaa olla kuinka kummallisia tahansa mutta se tuntuu aivan normaalilta. Joskus on käynyt niin että kun on polttanut ja vaikutukset ovat päällä niin ajatus takoo päässä että "joku tässä asiassa on väärin" mutta ei vaan saa päähän että mikä se on, kuin joku juttu jonka on unohtanut ja se on "aivan kielen päällä" mutta ei kuitenkaan ihan muista asiaa, siis sitä että on polttanut salviaa.
Edit: niin ja kannattaa tosiaan ottaa joku kattomaan perään että ei käy vahinkoa.