En ole vielä saanut haalittua käsiini tarpeeksi silokkeja, jotta ensimmäistäkään psykedeelikokemusta olisi ehtinyt kertyä - tahtoisin kuitenkin kysyä annostuksesta, sillä lukemani jutut täältä ja muista lähteistä ovat aiheuttaneet hieman hämmennystä.
Vähän taustaa: ensimmäinen kokemukseni olisi mitä todennäköisimmin yksin, omassa asunnossani. Tästä syystä olen päättänyt aloittaa varovalla annostuksella ja pyrkiä sellaiseen määrään, jolla saisi jotain ensituntumaa silokkimaailmasta - kuitenkin siten, että todellisuudentaju pysyisi vielä tallella.
Aiemmin tässä ketjussa eräs mainitsi syöneensä 17 kpl suippumadonlakkeja kokematta juuri minkäänlaisia vaikutuksia, joten minkälainen annos olisi "turvallinen" siinä mielessä, ettei kokemus todennäköisesti menisi liian överiksi heti ekalla kerralla ja yksin ollessa? Ottaen huomioon että pitoisuus vuodesta toiseen ja sieniyksilöidenkin välillä vaihtelee paljon, varaudun mielummin miedompaan kuin liian intsensiiviseen ensikokemukseen.
Aiemmin olin ajatellut että n. kymmenellä suippumadonlakilla voisin lähteä varovasti kokeilemaan, mutta nyt tuntuu vähän siltä että tuo määrä ei välttämättä aiheuta mitään havaittavia tuntemuksia tai tajunnanmuutoksia. Toisaalta olen kuullut myös juttuja, että toisella kertaa tietyn kokoinen annos ei aiheuta juuri mitään, kun taas toisella kertaa kokemus voi olla hyvinkin voimakas verrattuna annoksen näennäiseen kokoon. Syyt varmaan johtuvat edellämainituista seikoista.
Taisi mennä vähän jaaritteluksi, mutta ainakin tuli ajatukset avattua
Kiitoksia jo etukäteen!