TTUmattu: Googlasin tuon järven ja upean näköisessä paikassa kyllä olet
Mitähän vinkkejä sitä osaisi antaa. No annostus tulee ensimmäisenä mieleen. Syö itsellesi sopiva määrä. Ravintoloiden henkilökunta varmaankin osaa antaa ainakin suuntaa-antavaa annostusohjetta, ellei sinulla ole jo valmiina tiedossa sienten vahvuus ja annos.
Tuon näköisen paikan luulisi olevan set&settingeiltään lupaava jo valmiiksi, että tuskin siellä sen puolesta mikään voisi mennä pieleen. Ellei kokijalla ole jo valmiiksi synkkiä ajatuksia ja/tai kehno elämäntilanne. Mutta se on ihan eri lukunsa se.
Yksinään matkaillessa, olen ainakin itsessäni huomannut, että jossain kohtaa voi iskeä jonkin sortin tekemisen puute. Mutta tosiaan tuo paikka näyttää niin seikkailupaikalta, että tuskin olisin siitäkään huolissani : D
Kunhan ei vaan lähde kovin kauas tutuista paikoista. Olisi kurjaa joutua eksyksiin, mutta näissä hommissa älli kyllä pysyy päässä.
Sulla varmaan on jokin mökki, missä majailet? Mikäli koet tarvetta päästä sisätiloihin, kannattaa olla valmiina jokin paikka, mihin päästä pois ihmisten ilmoilta.
Tuo puhelin on myös hyvä juttu, jos alkaa tehdä mieli kertoa jollekin, mitä hienoa olet juuri kokemassa
En mä tiedä kannattaako mun/kykenenkö antaa enempää ohjeistusta. Istahda kyytiin ja anna sienten viedä minne tahtoo. Nauti matkasta ja maisemista. Sulla on erinomaiset puitteet päästä kokemaan ikimuistoisia juttuja.