Laitanpa omia kokemuksia MDMA:sta.
Ensimmäisen kosketus aineeseen oli noin vuosi sitten. Ensimmäinen testi meni huonosti, koska en ollut tutustunut MDMA:han yhtään. Toisekseen en tiedä mitä kaikkea tabletissa oikeasti oli. Saattoi olla puhdasta MDMA:ta, mutta annos oli ehkä liian suuri ja pohijlla nautittuna oli jo liikaa muutakin kuten runsaasti alkoholia. Kyseessä oli bileviikonloppu, joten koitin toisenakin päivänä paljon pienmmällä määrällä ja pidin fiiliksestä. Tämän jälkeen olen nauttinut ainetta useita keratoja... uskoakseni noin 7-8 kertaa, joista kahdesti jonkinlaisen candyflippinä tosi olen ottanut MDMA:n vasta LSD:een laskuvaiheessa, vaikka oikea tapa lieneekin ajoittaa LSD:een ja MDMA piikki samaan kohtaan.
Mitäs tässä olen oppinut.
Kerta-annostelu puhtaana MDMA:na on: alkuun noin 110-120 mg, 1,5-2h kohdalla redose 50-60 mg ja sitten jos vielä haluaa pitkittää häntää niin jossain 3-3,5 h kohdalla toine redose 30-40 mg. Tuon kolmannnen annoksen mielekkyys on vähän niin ja näin, mutta pidentää kokemusta mielestäni. Näin ollen koko illan annos on minulla maksimissaan 220 mg. Candy flippiin ei varmasati kannat ladata näin paljon.
Pitkänajan annostelu: Jokaisen käyttökerran välissä pidän vähintään 5 viikon tauon. Ainut poikkeama oli tuo ensi kokeilu, kun tiedot aineesta olivat vajaat.
Set and setting: kivoja kavereita, musaa,kämpillä rauhasssa oloa ja fiilistelyä perjantai tai lauantai-iltana. Pudotus illalla noin 18:00-19:00 on minulle optimiaika, koska vaikutus on alkaa olemaan poissa keskiyöllä ja ainakin minua ramaisee todella selkeästi laskun loppussa, jolloin on kiva painua pehkuihin. Alkoholi tukee päihtymysfiilistä ja esim. lopussa on kiva istua rauhallisessa baarissa ja ottaa olut tai kaksi. Olutta kuluu helposti enemmänkin, joten kannattaa olla tarkkana ja itselleen topakkana ettei litki mallasta enempää.
Ruoka ja juoma: Juomaksi varaan usein 2 1,5 litran novelle makuvesipulloa tai vichyä ja tuoremehua joita sotkea keskenään. Pyrin juomaan 0,75 l nestettä/tunti tasaiseen tahtiin. Ruoka ja karkki uppoaa mämmin kanssa ainakin minulle hyvin. Kiristelen leukoja mämmeissä, niin että ne tulevat helposti kipeäksi. Narskutukseen auttaa näemmä purkka, jonka jauhamisella pääsee näemmä ongelmasta.
Visuaalit: En saa ikinä mielestäni pelkällä MDMA:lla mitään värikokemuksia. Jotkut kait saavat.
Muut ihmiset: Alkoholista juopuneiden ihmisten mölyisyys, sekaisuus, aggressiivisyys ja heidän katatoninen horjuva olotilansa vaikuttaa minuun ahdistavasti empatogeenien toimiessa. Vältänkin meluisia baareja ja seuraa, joissa porukka juo liikaa. Sivistynyt naukkailu ja sivistynyt käytös ei häiritse, mutta kaikki hiomaton aggressio tuntuu raskaalta katsoa. On kiva jutella ihmisten kanssa rauhassa ja jakaa ajatuksia ilman turhaa häpeän tunnetta avoimesti.
Next day eli molly: En juurikaan koe mitään vahvoja masentavia hetki. Ehkä pientä lakuloa, mutta on vaikea sanoa, mistä sellainen johtuu, koska syyt voivat olla moninaisia.
Pidän MDMA:sta. Sanoisin että se on pieni kiva karkkipala otettavaksi joskus, kun haluaa vain upota pieneen onnen hetkeen hyvässä seurassa ja ymmärtää, että joka päiviä ei ole karkkipäivä. Saan myös sienillä tämän kaltaisia hyväolon kokemuksia, joten jos pidit MDMA:sat pidät varmaankin myös sienistä.