Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

MDMA ja ekstaasi

Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Joo, siis tuo tarkoitus noiden pohjien juomiselle oli silloin se et pystyy ne nousut ottaa jotenkin rennommin ja kun ajankohtana oli silloin keskikesän juhla jolloin muutenkin tuli alkoa otettua.
Jälkeenpäin ajateltuna tyhmästi tehty, mikäli haluaa tietää oikean vaikutusmekanismin. Ja etenkin jos haluaa hakea jotain terapeuttista arvoa.
Sen sijaan jos on sienien syönnin yhteydessä ottanut vain sen 1 tai 2 olutta niin nousut tuntuu menevän vähän tasaisemmin ja vaikutukset tuntuu todella letkeeltä ja euforiselta ja on kaiken lisäksi luonnontuote. Eli ei mee semmoseks sekavaks niinku mämmin taikka essojen kaa. Joskus ihan eri ajankohtana tuli testattua keltaisia luis vuittoneita, mitkä jälkeenpäin huomattuna tuskin sisälsivät hirveenä mämmiä. Mitälie tutkaritavaraa, ja oli aika pettymys. Jos ajankohta on väärä tai on vähänkään enemmän alkoa alla en nää oikeen mitään järkee ottaa mitään näistä.


Poissa Rosemary

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Kysymys tänne enemmän tietäville.

Paljonko tuota MDMA:ta kannattaa siis "nauttia" yhdellä kerralla. Jostain olen lukenut, että oma paino milligrammoina (100mg) ja tähän n. kolmas osa vielä buusterina (3-4h nousun jälkeen n. 30-40mg). Pommina, juomaan sekoitettuna vai miten suosittelette? Mites vauhdin laita kyytipoikana? Kannattaako sekoittaa? Ennen vai jälkeen MDMA:n nauttimisen? Alkoholia ei hirveästi vissiinkään suositella, vaikka usein tykkään ystävien kanssa "muutamat" ottaa. Auttakee kokematonta tiedoillanne.

Hiukan taustoja siis! MDMA:n käyttöä takana n. 2,5vuotta suurimmaksi osaksi pillerimuodossa, kerran aikaisemmin on ollut itse kristallia käytössä (kuten nytkin). Satunnaista on käyttö siis ollut ja vain viihdekäytössä. Käyttöä olen pyrkinyt rajoittamaan kerran kolmeen kuukauteen (poikkeuksia siis on ollut). Viimeisin kerta oli joulukuussa ja nytten tulisi siis seuraavaan kertaan mennessä n. 4kk tauko, joten serotoniinitasot ovat varmaan ihan ok? Vaikuttaako joulukuun 2 päivän putki tähän jotenkin?

Morot vaan täältäkin! Ensimmäistä viestiä pukkaa :)


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Youtubesta löytyy semmonen kanava kuin drugslab ja siellä on tosi paljon infoa vähän kaikkeen.Yleisen ohjeen mukaan sopiva annos olisi 1-1.5mg per painokilo. Eli esim. 70kg painavalle jampalle 70 - 105mg. Boostista tossa ei ollut puhetta mut kolmasosa kuulostaa ihan ok. Se ei vaan enää toimi samalla tavalla niinku startti dose, niinkuin edellä onkin ollut puhetta. Lähinnä piristää.

Tässä luin jonkun kertomuksen mdma:han liittyen. Eli kertomuksen mukaan kyseinen tyyppi ois käyttäny yhtenä vuonna satunnaisesti essoja vähän laidasta laitaan, joskus sattui hyviä ja joskus huonoja. Kunnes eräänä päivänä oli käyttänyt vuorokauden aikana gramman amfetamiinia ja siihen päälle myöhemmin illasta "vitusti" mdma kristallia. Veikkaisin varmaan puolta grammaa, ehkä. Tämän jälkeen oli koittanut jonkun pari kuukautta kestänyt psykoosi. Tästä meni kuitenkin noin 2 vuotta ilman mdma:ta, silloin tällöin hyvi  harvakseltaan amfetamiinia pikku laineja.
Kunnes oli seuraavan kerran ottanut kokonaisen ekstaasitabletin, jota ei ilmeisesti ollut testannut, niinkuin ei edellisiäkään. Ja tästä seurasi taas psykoosi, joka ei tosin kestänyt kuin vähän alle viikon ilmeisesti ja oli lievempi muutenkin.

Mulla on semmoinen teoria, että tässä on käynyt juuri niin että reseptoreja on rasitettu hivenen liikaa silloin överi-iltana ja mitään 100% toipumista ei ole tapahtunut, vaikka onkin ollut taukoa substanssista melkein 2 vuotta. Tai sitten ekstaasitabletissa on ollut jotain vaarallista tutkaria, mene tiedä. Saatan toki olla väärässäkin.



Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
MDMA pähkinänkuoressa. Kolikon molemmat puolet nopeasti läpikäytynä.

The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
https://www.reddit.com/r/MDMA/comments/77cex9/can_set_and_setting_kill_a_roll/
Siis jo pelkkä set & setting itsessään voi MDMA:n kohdalla vaikuttaa niin paljon, että vaikutukset voi "hävitä" lähes kokonaan?
Esimerkiks jotkut tykkää ottaa mämmiä yksin, mikä on heille ihan ok. Ja kuultujen perusteella joku toinen taas ei saa vastaavanlaisesta kokemuksesta välttämättä mitään irti yksin ottaessa.




Poissa Doctor Funga

    • Viestejä: 26
    • Karma: 5
    • Profiili
Laitanpa omia kokemuksia MDMA:sta.

Ensimmäisen kosketus aineeseen oli noin vuosi sitten. Ensimmäinen testi meni huonosti, koska en ollut tutustunut MDMA:han yhtään. Toisekseen en tiedä mitä kaikkea tabletissa oikeasti oli. Saattoi olla puhdasta MDMA:ta, mutta annos oli ehkä liian suuri ja pohijlla nautittuna oli jo liikaa muutakin kuten runsaasti alkoholia. Kyseessä oli bileviikonloppu, joten koitin toisenakin päivänä paljon pienmmällä määrällä ja pidin fiiliksestä. Tämän jälkeen olen nauttinut ainetta useita keratoja... uskoakseni noin 7-8 kertaa, joista kahdesti jonkinlaisen candyflippinä tosi olen ottanut MDMA:n vasta LSD:een laskuvaiheessa, vaikka oikea tapa lieneekin ajoittaa LSD:een ja MDMA piikki samaan kohtaan.

Mitäs tässä olen oppinut.

Kerta-annostelu puhtaana MDMA:na on: alkuun noin 110-120 mg, 1,5-2h kohdalla redose 50-60 mg ja sitten jos vielä haluaa pitkittää häntää niin jossain 3-3,5 h kohdalla toine redose 30-40 mg. Tuon kolmannnen annoksen mielekkyys on vähän niin ja näin, mutta pidentää kokemusta mielestäni. Näin ollen koko illan annos on minulla maksimissaan 220 mg. Candy flippiin ei varmasati kannat ladata näin paljon.

Pitkänajan annostelu: Jokaisen käyttökerran välissä pidän vähintään 5 viikon tauon. Ainut poikkeama oli tuo ensi kokeilu, kun tiedot aineesta olivat vajaat.

Set and setting: kivoja kavereita, musaa,kämpillä rauhasssa oloa ja fiilistelyä perjantai tai lauantai-iltana. Pudotus illalla noin 18:00-19:00 on minulle optimiaika, koska vaikutus on alkaa olemaan poissa keskiyöllä ja ainakin minua ramaisee todella selkeästi laskun loppussa, jolloin on kiva painua pehkuihin. Alkoholi tukee päihtymysfiilistä ja esim. lopussa on kiva istua rauhallisessa baarissa ja ottaa olut tai kaksi. Olutta kuluu helposti enemmänkin, joten kannattaa olla tarkkana ja itselleen topakkana ettei litki mallasta enempää.

Ruoka ja juoma: Juomaksi varaan usein 2 1,5 litran novelle makuvesipulloa tai vichyä ja tuoremehua joita sotkea keskenään. Pyrin juomaan 0,75 l nestettä/tunti tasaiseen tahtiin. Ruoka ja karkki uppoaa mämmin kanssa ainakin minulle hyvin.  Kiristelen leukoja mämmeissä, niin että ne tulevat helposti kipeäksi. Narskutukseen auttaa näemmä purkka, jonka jauhamisella pääsee näemmä ongelmasta.

Visuaalit: En saa ikinä mielestäni pelkällä  MDMA:lla mitään värikokemuksia. Jotkut kait saavat.

Muut ihmiset: Alkoholista juopuneiden ihmisten mölyisyys, sekaisuus, aggressiivisyys ja heidän katatoninen horjuva olotilansa vaikuttaa minuun ahdistavasti empatogeenien toimiessa. Vältänkin meluisia baareja ja seuraa, joissa porukka juo liikaa. Sivistynyt naukkailu ja sivistynyt käytös ei häiritse, mutta kaikki hiomaton aggressio tuntuu raskaalta katsoa. On kiva jutella ihmisten kanssa rauhassa ja jakaa ajatuksia ilman turhaa häpeän tunnetta avoimesti.

Next day eli molly: En juurikaan koe mitään vahvoja masentavia hetki. Ehkä pientä lakuloa, mutta on vaikea sanoa, mistä sellainen johtuu, koska syyt voivat olla moninaisia.

Pidän MDMA:sta. Sanoisin että se on pieni kiva karkkipala otettavaksi joskus, kun haluaa vain upota pieneen onnen hetkeen hyvässä seurassa ja ymmärtää, että joka päiviä ei ole karkkipäivä. Saan myös sienillä tämän kaltaisia hyväolon kokemuksia, joten jos pidit MDMA:sat pidät varmaankin myös sienistä.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Joo, ei kyllä mitään psykedeeliä tai sen tapaista kannata kännissä alkaa kiskomaan.
Ei varsinkaan ekalla kertaa. Siinä kun ei voita yhtään mitään, ja voi jäädä aivan väärä kuva ko. tavarasta.
Nää laskut/jälkiolot taitaa olla todella yksilöllisiä, kun toisille jo ekan kerran jälkeen tuli tuosta alkoholin ja mämmin combosta aivan selvät laskut.

Ja se on kyllä totta, että humalaisia ihmisiä osaa katella vähän uudesta näkökulmasta tommosen aikana/jälkeen.
Ja ylipäätään, et miksi sitä viinaa pitää juoda, kuin se olisi huomenna loppumassa? ???


Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
Laitanpa omia kokemuksia MDMA:sta.

Ensimmäisen kosketus aineeseen oli noin vuosi sitten. Ensimmäinen testi meni huonosti, koska en ollut tutustunut MDMA:han yhtään. Toisekseen en tiedä mitä kaikkea tabletissa oikeasti oli. Saattoi olla puhdasta MDMA:ta, mutta annos oli ehkä liian suuri ja pohijlla nautittuna oli jo liikaa muutakin kuten runsaasti alkoholia. Kyseessä oli bileviikonloppu, joten koitin toisenakin päivänä paljon pienmmällä määrällä ja pidin fiiliksestä. Tämän jälkeen olen nauttinut ainetta useita keratoja... uskoakseni noin 7-8 kertaa, joista kahdesti jonkinlaisen candyflippinä tosi olen ottanut MDMA:n vasta LSD:een laskuvaiheessa, vaikka oikea tapa lieneekin ajoittaa LSD:een ja MDMA piikki samaan kohtaan.

Mitäs tässä olen oppinut.

Kerta-annostelu puhtaana MDMA:na on: alkuun noin 110-120 mg, 1,5-2h kohdalla redose 50-60 mg ja sitten jos vielä haluaa pitkittää häntää niin jossain 3-3,5 h kohdalla toine redose 30-40 mg. Tuon kolmannnen annoksen mielekkyys on vähän niin ja näin, mutta pidentää kokemusta mielestäni. Näin ollen koko illan annos on minulla maksimissaan 220 mg. Candy flippiin ei varmasati kannat ladata näin paljon.

Pitkänajan annostelu: Jokaisen käyttökerran välissä pidän vähintään 5 viikon tauon. Ainut poikkeama oli tuo ensi kokeilu, kun tiedot aineesta olivat vajaat.

Set and setting: kivoja kavereita, musaa,kämpillä rauhasssa oloa ja fiilistelyä perjantai tai lauantai-iltana. Pudotus illalla noin 18:00-19:00 on minulle optimiaika, koska vaikutus on alkaa olemaan poissa keskiyöllä ja ainakin minua ramaisee todella selkeästi laskun loppussa, jolloin on kiva painua pehkuihin. Alkoholi tukee päihtymysfiilistä ja esim. lopussa on kiva istua rauhallisessa baarissa ja ottaa olut tai kaksi. Olutta kuluu helposti enemmänkin, joten kannattaa olla tarkkana ja itselleen topakkana ettei litki mallasta enempää.

Ruoka ja juoma: Juomaksi varaan usein 2 1,5 litran novelle makuvesipulloa tai vichyä ja tuoremehua joita sotkea keskenään. Pyrin juomaan 0,75 l nestettä/tunti tasaiseen tahtiin. Ruoka ja karkki uppoaa mämmin kanssa ainakin minulle hyvin.  Kiristelen leukoja mämmeissä, niin että ne tulevat helposti kipeäksi. Narskutukseen auttaa näemmä purkka, jonka jauhamisella pääsee näemmä ongelmasta.

Visuaalit: En saa ikinä mielestäni pelkällä  MDMA:lla mitään värikokemuksia. Jotkut kait saavat.

Muut ihmiset: Alkoholista juopuneiden ihmisten mölyisyys, sekaisuus, aggressiivisyys ja heidän katatoninen horjuva olotilansa vaikuttaa minuun ahdistavasti empatogeenien toimiessa. Vältänkin meluisia baareja ja seuraa, joissa porukka juo liikaa. Sivistynyt naukkailu ja sivistynyt käytös ei häiritse, mutta kaikki hiomaton aggressio tuntuu raskaalta katsoa. On kiva jutella ihmisten kanssa rauhassa ja jakaa ajatuksia ilman turhaa häpeän tunnetta avoimesti.

Next day eli molly: En juurikaan koe mitään vahvoja masentavia hetki. Ehkä pientä lakuloa, mutta on vaikea sanoa, mistä sellainen johtuu, koska syyt voivat olla moninaisia.

Pidän MDMA:sta. Sanoisin että se on pieni kiva karkkipala otettavaksi joskus, kun haluaa vain upota pieneen onnen hetkeen hyvässä seurassa ja ymmärtää, että joka päiviä ei ole karkkipäivä. Saan myös sienillä tämän kaltaisia hyväolon kokemuksia, joten jos pidit MDMA:sat pidät varmaankin myös sienistä.
Mämmiähän on käytetty onnistuneesti terapiassa, ja on siitä varmasti oikein käytettynä hyötyä, niinku psykedeeleistäki voi olla.
Mitä oon kuullu ja lukenu, nii näkisin kuitenki et mämmi on ehkä enemmän hauskanpitoon, ja psykedeelit enemmän itsetutkiskeluun jne...?