Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Välineiden hankinta: apteekkikuumotus

Poissa Soppa

    • Viestejä: 7
    • Karma: 3
    • Profiili
Eivät kerran myyneet apteekissa ruiskua edes nuuskatykkiä varten...  :) sanoivat vaan että eivät myy sellaseen tarkoitukseen ruiskuja, siitä lähtien pitäny keksiä joku pikku vale. Tosin tais olla aika harvinainen tapaus.


Poissa SoilBreaker

    • Viestejä: 366
    • Karma: 25
    • Profiili
Tarttin viimeksi ruiskua levyjarrun nesteiden jaihtoon. Siis ihan oikeesti. Menin apteekista kysymään sitä tähän tarkoitukseen nuorelta myyjältä, kun aattelin lämpevän paremmin kuin eläke ikää lähestyvän. Tyttö meinas saada sydärin, kysyessään mihin sitä tarviin, eikä selityksellä ollut mitään virkaa, kun näin vaarallisesta tuoteesta oli kyse. Ehin siinä vielä kysyä, mitenkäs mä sitten voin vaihtaa ne öljyt, jos ainoa ruiskun myyjä kieltäytyy niitä myymästä, eikä hayesiin öljyä saa millään sisään ilman ruiskua. Hänen piti sitten lähteä esimieheltään asiaa kysymään miten tällaisissa asioissa kuuluu toimia.

Sillä aikaa jäin siihen vanhemman myyjän kanssa pohtimaan allergialääkkeitä ja allergian luonnetta, miksi se toimii sillä tavalla kuin toimii. Hyvä keskustelu syntyi. Nuorempi myyjä palasi kierrokseltaan, kun ei ollut löytänyt ketään joka tietäisi ja tuli tältä vanhemmalta myyjältä kysymään, miten tällaisissa tilanteissa toimitaan, mihin vanhempi vastasi, että mitäs sä nyt sekoilet, miksi me ei myytäisi ruiskuja? Vakuuttavaa toimintaa.. ;D Sain sitten ruiskuja mitä valitessa selvisi, että myyjä oli panikoinut, kun oli luullut mun haluavan 10x ruiskua vaikka olin pyytänyt 10ml ruiskua.
If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so. - Thomas Jefferson


Poissa Raato

    • Viestejä: 23
    • Karma: 1
    • Profiili
Eivät kerran myyneet apteekissa ruiskua edes nuuskatykkiä varten...  :) sanoivat vaan että eivät myy sellaseen tarkoitukseen ruiskuja, siitä lähtien pitäny keksiä joku pikku vale. Tosin tais olla aika harvinainen tapaus.

Täsmälleen samasta syystä munki pitää kehittää aina joku muu tarkotus :D
Terveiset ihmisyyden rajamailta: Pakonomainen tarve toteuttaa yhteiskunnan määrittelemää illuusiota onnellisuudesta materialismin keinoin on eskapistinen euforia joka sulkee viimeisen yhteyden ihmisen ja luonnon väliltä.


Poissa Meteli

    • Viestejä: 29
    • Karma: 4
    • Profiili
Löytyy jonkunlaista neulaa, ruiskua ja skalppelia + muutakin.
Jää apteekissa kuumottelu vähemmälle.
http://www.tayttotarvike.fi
Finnis Fatalis Spei


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
http://www.mrcashop.org/mushroom_shop/syringe-sterile-10ml-with-luer-slip-cannula-100pcs-pack-p-515.html

100 neulaa ja 100 ruuttaa hintaan ~26€ + postit (sieltä PF-tekki purkit tilaukseen messiin, hyvänkokoisia!)

EDIT: kiitos Meteli tuosta sivusta!!! 9€:lla paketti neuloja (100 neulaa): http://www.tayttotarvike.fi/injektioneula-paketti-18g-1-2-x-40-mm.html
Taitaapi lähteä tilaukseen :)
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Singularity

    • Viestejä: 101
    • Karma: 25
    • Profiili
Morjens!

Pakko tänne nyt laittaa kun aikasemminkin kuumottelin. Kiitos Matyaksen vinkin ei ollu mulla mitään ongelmaa. Olin jo ajatellu, että oli apteekki tyhjä tai täynnä niin ihan kovaan ääneen kysyn ettei vaikuta epäilyttävältä.
Noh olen tulossa syömästä ruokatauolta ja pistäydyin apteekkiin. Apteekki tyhjä, ovi päästää pim-pom äänen. Vanhempi naisapteekkari tulee takahuoneesta, ikää varmaan 60?

Minä: Hei! Myyttekö ruiskuja?
Apteekkari epäilevänä: Mihin tarkoitukseen?
Minä: Koitan kasvattaa sieniä.
Apteekkarin ilme muuttuu saman tien ja menee kaapille etsimään.
Minä: 10 - 20 millisiä, mielellään 20 millisiä. 2 tai 3 kappaletta.
Apteekkari löytää: Tässä, joo 20 millisiä ovat. Montako?
Minä: kaksi riittää, tarttisin myös neuloja, mahdollisimman pitkiä.
Apteekkari menee etsimään.
Minä: Ennen on puhuttu kinkunsuolausneuloista, en tiedä myydäänkö niitä enää.
Apteekkari: Ei meillä varmaan niin pitkiä kun nämä on tarkoitettu ihmisille. Tässä olisi, pisin on 4 cm.
Nopea kelaus päässä, että pf-tekissa on 1 cm kerros vermikuliittia joka pitäis läpästä, pitäs siis riittää mainiosti.
Minä: Joo ne käy hyvin.
Apteekkari viivaa ostokset, minä maksan kortilla. Kuttia tulostaessa apteekkari kysyy pieni hymy kasvoilla: Mitä sieniä meinaat kasvattaa?
Minä: Herkkusieniä näin aluksi, katsotaan sitten miten hyvin lähtee kasvamaan.
Sitte tuli pieni selittelyn tarve ja pakatessa neuloja & ruiskuja selitin siinä pikaiseen mihin sitä neulaa tarvitaan ettei homeitiöt pääse jne. samalla kun kävelin kohti ovea.

Koko reissulle hintaa:

Ruiskut, 20ml, 0,60 €/ kpl
Neulat, 4 cm, 0,17 €/ kpl

1,54 (ostin 2 molempia)

Näin jälkeenpäin hieman säälittää miten hyväuskonen mummeli se oli  :D mut joo, jos kuumottaa kokeilkaa tota. Luultavasti kukaan niistä ei oo koskaan perehtyny esim. herkkusienten kotikasvatukseen ja jos kyselee voi aina sanoi, että ensimmäistä kertaa kokeilen ja netistä luen ohjeita eli en tiedä itsekkään.
"If you want to find the secrets of the Universe, think in terms of energy, frequency and vibration." -Nikola Tesla


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Morjens!

Pakko tänne nyt laittaa kun aikasemminkin kuumottelin. Kiitos Matyaksen vinkin ei ollu mulla mitään ongelmaa. Olin jo ajatellu, että oli apteekki tyhjä tai täynnä niin ihan kovaan ääneen kysyn ettei vaikuta epäilyttävältä.
Noh olen tulossa syömästä ruokatauolta ja pistäydyin apteekkiin. Apteekki tyhjä, ovi päästää pim-pom äänen. Vanhempi naisapteekkari tulee takahuoneesta, ikää varmaan 60?

Minä: Hei! Myyttekö ruiskuja?
Apteekkari epäilevänä: Mihin tarkoitukseen?
Minä: Koitan kasvattaa sieniä.
Apteekkarin ilme muuttuu saman tien ja menee kaapille etsimään.
Minä: 10 - 20 millisiä, mielellään 20 millisiä. 2 tai 3 kappaletta.
Apteekkari löytää: Tässä, joo 20 millisiä ovat. Montako?
Minä: kaksi riittää, tarttisin myös neuloja, mahdollisimman pitkiä.
Apteekkari menee etsimään.
Minä: Ennen on puhuttu kinkunsuolausneuloista, en tiedä myydäänkö niitä enää.
Apteekkari: Ei meillä varmaan niin pitkiä kun nämä on tarkoitettu ihmisille. Tässä olisi, pisin on 4 cm.
Nopea kelaus päässä, että pf-tekissa on 1 cm kerros vermikuliittia joka pitäis läpästä, pitäs siis riittää mainiosti.
Minä: Joo ne käy hyvin.
Apteekkari viivaa ostokset, minä maksan kortilla. Kuttia tulostaessa apteekkari kysyy pieni hymy kasvoilla: Mitä sieniä meinaat kasvattaa?
Minä: Herkkusieniä näin aluksi, katsotaan sitten miten hyvin lähtee kasvamaan.
Sitte tuli pieni selittelyn tarve ja pakatessa neuloja & ruiskuja selitin siinä pikaiseen mihin sitä neulaa tarvitaan ettei homeitiöt pääse jne. samalla kun kävelin kohti ovea.

Koko reissulle hintaa:

Ruiskut, 20ml, 0,60 €/ kpl
Neulat, 4 cm, 0,17 €/ kpl

1,54 (ostin 2 molempia)

Näin jälkeenpäin hieman säälittää miten hyväuskonen mummeli se oli  :D mut joo, jos kuumottaa kokeilkaa tota. Luultavasti kukaan niistä ei oo koskaan perehtyny esim. herkkusienten kotikasvatukseen ja jos kyselee voi aina sanoi, että ensimmäistä kertaa kokeilen ja netistä luen ohjeita eli en tiedä itsekkään.

tai jos ei viitti sanoa että kasvattaa sieniä niin sanoo että menee mycologian harrastukseen, mutta yleensä mahdollisimman suoraan sanominen toimee erittäin hyvin :)

TOSIN, kuumotusta kuumottelioille, olet antanut lausunnon että kasvatat sieniä, virkavaltaa auttavasti apteekkari voi myydä sinulle tuotteet siinä toivossa että maksat kortilla ja heille jää kuitti jonka hyö toimittavat poliisille, siksi kannattaa maksaa käteisellä.
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Singularity

    • Viestejä: 101
    • Karma: 25
    • Profiili
tai jos ei viitti sanoa että kasvattaa sieniä niin sanoo että menee mycologian harrastukseen, mutta yleensä mahdollisimman suoraan sanominen toimee erittäin hyvin :)

TOSIN, kuumotusta kuumottelioille, olet antanut lausunnon että kasvatat sieniä, virkavaltaa auttavasti apteekkari voi myydä sinulle tuotteet siinä toivossa että maksat kortilla ja heille jää kuitti jonka hyö toimittavat poliisille, siksi kannattaa maksaa käteisellä.

No voi ***** nyt rupes kuumottaa! :D mietin niin kovasti mitä sanon etten tajunnu ajatella tota aspektia...
"If you want to find the secrets of the Universe, think in terms of energy, frequency and vibration." -Nikola Tesla


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
tai jos ei viitti sanoa että kasvattaa sieniä niin sanoo että menee mycologian harrastukseen, mutta yleensä mahdollisimman suoraan sanominen toimee erittäin hyvin :)

TOSIN, kuumotusta kuumottelioille, olet antanut lausunnon että kasvatat sieniä, virkavaltaa auttavasti apteekkari voi myydä sinulle tuotteet siinä toivossa että maksat kortilla ja heille jää kuitti jonka hyö toimittavat poliisille, siksi kannattaa maksaa käteisellä.

No voi ***** nyt rupes kuumottaa! :D mietin niin kovasti mitä sanon etten tajunnu ajatella tota aspektia...

hehe, vaikka apteekkarilla ei ole tarpeeksi näyttöä rikoksesta että asiaa voitaisi viedä eteenpäin, mutta suomen poliisin tietäen hyö voivat tehdä laittoman käynnin kun et ole kotona joka on lähtenyt siitä että joku mummo tekee anonyyminä soiton laitokselle koska epäilee rikosta.

Mutta en henkilökohtaisesti apteekkareista stressaisi, kait niilläkin on vaitiolovelvollisuus ("hei kaikki pentillä on pää pipi kun osti psykoosi lääkkeitä!").

Kannattaa tilata netin kautta, ei turhia selittelyjä.
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Kiitos Matyaksen vinkin ei ollu mulla mitään ongelmaa.

Hienoa, että vinkkini teki ostokokemuksestasi avoimemman ja helpomman.

TOSIN, kuumotusta kuumottelioille, olet antanut lausunnon että kasvatat sieniä, virkavaltaa auttavasti apteekkari voi myydä sinulle tuotteet siinä toivossa että maksat kortilla ja heille jää kuitti jonka hyö toimittavat poliisille, siksi kannattaa maksaa käteisellä.

Höpöhöpö!

Kovin moni apteekkari tuskin osaa epäillä herkkusientenkasvatuksen liittyvän mihinkään laittomaan. Myöskään virkavaltaa ei todellakaan kiinnosta pieniä psilosybiinisienisatoja kaikessa hiljaisuudessa kasvattavat kotimykologit, eikä pelkkä ostokuitti todennäköisesti saisi edes Suomen korruptoituneinta huumepoliisia tutkimaan asiaa.

Tällaiset kauhuskenaariot voi suosiolla jättää foliohattuosastolle.


Poissa Mehikasvi

    • Viestejä: 28
    • Karma: 2
    • Profiili
Aiemmin tässä threadissa taidettiin mainita että yliopiston apteekki myy neuloja helpommin kuin muut apteekit. Mutta minulla kävi toisinpäin:

Malmin yliopiston apteekissa yritin ostaa 20ml ruiskua ja siihen sopivaa kinkunsuolausneulaa. Apteekkari sanoi etteivät myy. Kysyin syytä ja sanoivat että lääkkeissä tulee ruiskut mukana. Sanoin ettei se tule lääkkeelle vaan epoksille. Eivät silti myyneet. Edelleen yritin tivata syytä mutta tuli joku "meillä on tämmöinen käytäntö".

Kävelin malmin apteekkiin, jossa minulle värkki myytiin kyselemättä.

Jatkossa siis haen särkylääkkeet ja kissan matolääkkeet malmin apteekista.
Ja kun verkkarikansa asemalla narisevalla äänellään selittää hepatiitista, päässäni soi "meillä on tämmöinen käytäntö".



Poissa PsyKhoZ

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 2
    • Profiili
Mä ostin täs ihan pari päivää sitte tuolt kallion apteekista
(siin piippu.comin jälkee) "kinkunsuolausneula ja 20ml ruisku", eikä sen kummempaa mitään kysytty.


Poissa Juju

    • Viestejä: 70
    • Karma: 2
    • Profiili
Mä ostin täs ihan pari päivää sitte tuolt kallion apteekista
(siin piippu.comin jälkee) "kinkunsuolausneula ja 20ml ruisku", eikä sen kummempaa mitään kysytty.

Nii nythän oiskin hyvä ajankohta hankkia nuo tarvikkeet, jos ei vielä oo.  :D


Poissa MaZa1

    • Viestejä: 70
    • Karma: 3
    • Profiili
Naurettavaa et kysellään mihin ruiskujas käytät. Kai sen ny luulis järkikin sanovan ettei ainakaan ihan heti kukaan millään 0.8-1.6 neulalla ala huumehia rännään???
Ja siks toisekseen voisitte kysyä et kelle te sit näitä myytte jos ette tavalliselle ihmiselle?

Itellä ei koskaa oo mitää ongelmaa ollu, viimeks nuori neiti esitteli neuloja ja mietiskelin siinä samalla ääneen et mikähän vois olla hyvä johon myyjä tokas et "mää en näistä kyl tiedä oikee mitää" ja vastasin vaan etten kyl määkään ja naureskelin. Lopuks tokasin et kaveri liimailee jotain pienoismalli härpäkkeitään muttei kehdannu tulla ruiskua liimaansa varten hakeen

Edit: Eli ihan rennosti vaan esittää asiansa eikä tuhise punttiinsa ni ei luulis olevan ongelmia.
Jos aletaan jotain uliseen ettei myydä ni jos ette ihan tuppukylässä asu jossa on tasan se yks apteekki, ni sanotte vaan et no kai mää näitä muualtaki saan ja poistutte paikalta. Ja jos ei kylällä muuta apteekkia oo ni sit netistä tilaukseen vaan.