Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Välineiden hankinta: apteekkikuumotus

Poissa samba

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Heissan kaikki.
Mikäs on apteekeissa tilanne nykyään?
Kävin kk sitten kyseleen neuloja ja minulle sanottiin että niitten myynti on kokonaan lopetettu!
Onko tilanne sama kaikkialla vai vain kyseisessä apteekissa..?
Helsingissä asustan ja jos joku voisi neuvoa missä käydä, olisin erittäin kiitollinen.

Kävin tuolla http://www.tayttotarvike.fi/toimitusehdot mutta toimituskulut 10€!

Narkkaripaketti ei olisi mieluisin kun siinä kai on tosi lyhyet neulat...


Poissa foobar

    • Viestejä: 37
    • Karma: 1
    • Profiili
Ei niiden myymistä mihinkään ole lopetettu, käyt vain asiallisesti kyselemässä esimerkiksi 20ml ruiskuja ja suurimpia niihin sopivia neuloja. Saattavat kyllä kysyä käyttötarkoitusta, joten kannattaa olla sitä varten jokin vastaus mietittynä. :)



Poissa glasspalace

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 3
    • Profiili
Kävin kk sitten kyseleen neuloja ja minulle sanottiin että niitten myynti on kokonaan lopetettu!


Mulle sanottiin samaa kun kävin Helsingin YAssa. Lähdin sitten etsimään muualta. Jaan omankin kertomukseni huvikseen täällä.

Ensin kävin Yliopiston Apteekissa kysymässä, sanoivat että myynti on lopetettu muuten kuin reseptillä. No ostin kuitenkin micropore teippiä.

Seuraavaksi kävin kysymässä Kampin apteekista, vanhahko myyjä sanoi että myyvät vain lääkkeiden kanssa. Kysyin että mistä voisi löytää niin sanoi että ei kertakaikkiaan osaa sanoa.

Sitten menin terveystalon apteekkiin, myyjä sanoi erittäin huolestuneen näköisenä että myyvät vain lääkkeiden mukana. Kysyin että mistä voisi löytyä niin ohjasi kampin Töölön apteekkiin.

Menen sinne ja kysyn nyt jo hieman ärtyneenä että myyvätkö lääkeruiskuja. Nainen kassalla tarjosi mulle heti päivystyspakkausta. Tarkensin että haluaisin mahdollisimman ison neulan ja 20ml ruiskuja, ja kassa ohjasi minut skeptisen näköisenä toiselle työntekijälle. Pyysin häneltä 20ml ruiskuja ja suurimman neulan mitä on. Tässä vaiheessa kysyi että "mihin tarkoitukseen" niin valehtelin että epoksiin. Ei alkanut sen jälkeen kyselemään. Luulen että uskoi etten suonia aikonut puhkoa siinä vaiheessa kun valitsin 1.2x90mm spinaalineulan. Kiitin vielä myyjää siitä että oli avuksi toisin kuin muut apteekit.

Olen kyllä äärimmäisen laiha veijari että en tiedä kattoko ne jotenkin että mikä narkkaripelle tää on.
Että semmosta. Ensi kerralla tilaan netistä.


Poissa Mensone

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
varkkeja saa ostettua kylla joka apteekista.
itse pyysin 20ml pumppuja ja isoja neuloja, kun tarvitsin sianiin ja heti loytyi.. myyja kysyi tosin etsiessaan oikiaa kokoa, jotta mihin tarkoitukseen, sanoin jotta itioihin ja isoja ja myyja sanoi jotta kinkunsulatusneuloja? '-kylla ja kamat pussiin..
itse olen ostanut varkkeja joka tarkoitukseen ja aina loytyy eika kysele sen kummempia, kun tiataa jotta mihin tarkoitukseen ne tulevat.. tosin jos menet apteekkiin puku  ja kravatti paalla saattavat hiaman ihmetella, jotta mita vittuja teet niilla..
nain etela ja lansi-suamessa..
Kolina [19/04 14:46]: "mua vituttaa suunnattomasti pohj.maan murre muy ei enää kun mensone on hyvä tyyppi :D "


Poissa dzzer

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Itse hain muina miehinä apteekista 20ml isoilla neuloilla
Printterin kasetin täyttöön =P(tätä tekivät thaimaassa btw) Myyjä oli ihan ihmeissään kekseliäisyydestäni ;)
Ei mitään ongelmia.
Eli yksi tekosyy niitä etsiville!


Poissa silmä i lee

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Samat tuhinat allekirjoittaneella.
Nettiä plärään, tämmöiseen törmäsin: http://www.systemlahti.fi/tuote/kertak%C3%A4ytt%C3%B6neulat-kruuse-100kpl/121111L/

Oon tämmönen uivelo. Apteekki kuumottaa, ulkomaalasista nettikaupoista en osaa tilata + rahat on aina loppu, olen nähkääs köyhä opiskelija. Mutta yritys on nyt ensimmäinen ja KOVA! Musta tulee isona myös mykologi (hulluus jo löytyykin).
Oikeesti, apteekissa kuumotan jo jotain laastarinostoakin :D ("nyt ne luulee että viiltelen!")

P.S Nyt kun pläräilen, toi sivusto, jonka linkkasin, vaikuttaakin yllättävän hyvältä. Kun jaksaa kattella noita siemennystarvikkeita ja muuta meininkiä, tuoltahan löytyy muitakin kätevyyksiä kun ne neulat; kumihanskoja ja desinfiointiainetta, humm! :) Samoihin postikuluihin useemmansorttista rompetta, mahtavaa.
(voinko samalla hankkia lämpölampun sänkyni yläpuolelle talveksi ja käpertyä talviunille? :O )


Poissa Tajuntani

    • Viestejä: 29
    • Karma: 5
    • Profiili
Kuumotushommiin itselläni on kaksi vinkkiä; tietämättömyys tai taiteellisuus.

Ensimmäisellä neulareissulla marssin sisään, ja totesin tarvitsevani "sellaisen lääkeruiskun ja mahdollisimman pitkän neulan". Kysyivät minkä kokoisia, totesin ettei väliä, kunhan neulaosa on mahd. pitkä.  Eivät kyselleet mitään, mutta rouvien ilmeistä kyllä näki, että eivät kuvitelleetkaan minun käyttävän sitä minkään aineen ruiskuttamiseen ihmisolentoon. Maksaessa harrastettiin jotain small talkia, selitin ympäripyöreästi jotain kasvien juurista ja siitä, miten lannoitteen anto on helpointa neulalla. Poislähtiessä kassarouva kysyi tahdonko muovikassia, johon heitin vielä jotain siitä, miten tämä ruiskujen kanniskelu vähän epäilyttävää joten anna vaan, heh heh. Moikat, ulos ja homma hoidettu nollakuumotuksella.

Toisen vinkin sain kaverilta joka harrastaa valokuvausta ja on joihinkin projekteihinsa käynyt hakemassa ihan näitä hüümeneuloja käytettäväksi kuvissaan. Kassatädit on kuulemma hyvinkin avuliaita ja kiinnostuneita, ja kun ilmoittaa hakevansa nimenomaan rekvisiittaa taideprojektiin. Olkaa siis vaikka musiikkivideontekijöitä, valokuvaajia, teatteri-ihmisiä tai jotain vastaavaa, jos kuumotus on liian kova muuten.


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Lainaan omaa aikaisempaa osaani keskustelusta, koska edelleen sama asia ihmetyttää minua näissä muutamissa uusissa viesteissä:

Täytyy kyllä jälleen kerran kysyä, että miksi ihmeessä niille apteekkareille pitää valehdella? Miksette vain rehdisti pyydä itiöruiskuja sientenkasvatukseen? Herkkusienten kasvattaminen ei ole laitonta ja siihen voi aina vedota, jos on pakkomielteitä kusettamisen suhteen.


Poissa silmä i lee

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Koska mähän aion tehdä jotain laitonta, ja laittamuus harmittaa ja vaivaa minua :C ja se kyllä varmasti näkyy musta päällepäin, ainakin jos on tarkkanenäinen ihminen vastassa.
(luin kyllä koko ketjun läpi)


Poissa silmä i lee

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
En halua olla rikollinen. Enkä aio loukata ketään.
Kelailen näitä samoja kaikkien psykedeelien kohdalla. En ole saanut ristiriitaan selkoa   ::) Mutta tuo siis on minulla se kohta josta ns kenkä puristaa.

Nyt ehdottomasti jos jollakulla on heittää tästä ajatuksia, niin avoinna olen niille! Vaikka meneekin vähän ehkä aiheesta ohi (tai meneekö? eikö tämä olekin yksi niistä useista ketjuista, joissa puidaan läpi tuota niin ihanaa kuumotusilmiötä.)


Poissa Tajuntani

    • Viestejä: 29
    • Karma: 5
    • Profiili
Täytyy kyllä jälleen kerran kysyä, että miksi ihmeessä niille apteekkareille pitää valehdella? Miksette vain rehdisti pyydä itiöruiskuja sientenkasvatukseen? Herkkusienten kasvattaminen ei ole laitonta ja siihen voi aina vedota, jos on pakkomielteitä kusettamisen suhteen.

Niin, kai syynä tähän on lähinnä jonkinlaisen oman päänsisäisen kuumotuskertoimensa minimointi. Jotenkin ainakin itselle on helpompaa tässä asiassa hankkia tarvikkeet verukkeella, joka ei mitenkään liity mykologisiin intresseihin. En usko että todellisuudessa sitä apteekin tätiä asia kiinnostaa sen enempää, antoi sitten minkälaisen selityksen tahansa, tai korkeintaan intressi on tietää tuleeko ruisku+neula 1) hihahommiin vai 2) johonkin muuhun.