Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Huumeiden laillistaminen

Äänestys

Kannatatko kaikkien huumeiden laillistamista?

Ainakin dekriminalisointia
Säännösteltyä laillistamista (käytön dekriminalisointi sekä valvottu tuotanto ja myynti)
Kaikki täysin vapaaseen levitykseen
En mitään edellisistä

wekkuli

  • Vieras
Loistava kirjoitus ehdokkaalta. Olen kohta viikon iltaisin kahlannut forumia ja tuntuu hyvältä löytää näin rakentavaa keskustelua käsillä olevista aineista/aiheista.


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
http://www.suomenkannabisyhdistys.org/blogi/903-paeihdepoliittinen-keskustelutilaisuus-helsingissae-283.html
‎"Suomen kannabisyhdistys ja Humaania päihdepolitiikkaa ry järjestävät päihdepoliittisen keskustelutilaisuuden maanantaina 28.3.2011 klo 18 Pasilan Rauhanasemalla. Keskustelijoina kansanedustajahdokkaita Helsingistä ja Uudeltamaalta. "

Tämä on siis huomenna, maanantaina. Oon mukana keskustelussa, saa tulla kuulemaan.

Mukana edustusta ainakin Piraateilta, Vihreiltä, Vasureilta, RKP:lta, SDP:ltä, Keskustalta ja Itsenäisyyspuolueelta.


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
Tämä on siis huomenna, maanantaina. Oon mukana keskustelussa, saa tulla kuulemaan.
Kiinnostaisi. Voisiko tilaisuudesta saada myöhemmin jonkinlaista pientä, kirjallista referenssiä?
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Kiinnostaisi. Voisiko tilaisuudesta saada myöhemmin jonkinlaista pientä, kirjallista referenssiä?
Yritetään saaha videolle.


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
^^^ Koko keskustelu katsottavissa täältä:
http://bambuser.com/channel/Suomen+kannabisyhdistys/broadcast/1536291
Uskaltaisin rankata jopa Suomen historian parhaaksi videotaltioiduksi pätkäksi huumelakikeskustelua.
Olisin tosin toivonut tasokkaampia kieltolain puolustajia.

Älykästä ja rehellistä, Henry!
01:20:05 - 01:22:12 Hyvä trippi.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Ketjuun sopiva kysymys ehdokkaille (ja facebook-käyttäjille):
"Mitä mieltä olet kannabistuotteiden asemasta lainsäädännössä?"
http://sosiaalinenvaalikone.com/kysymykset.php?id=12220
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Graham Hancock interview for Know Drugs - "bringing honesty into the convesation"
Graham Hancock interview for Know Drugs - "bringing honesty into the convesation"
Tämä "haastattelu" vähän ajautuu ayahuaskasta kertomisen puolelle, mutta mielestäni sopii tähän ketjuun.
Suosittelen tämän sedän (muihinkin) juttuihin tutustumista, jos et ole jo ehtinyt :)
...


Poissa Sebedeuksen poika

    • Viestejä: 84
    • Karma: 10
    • Profiili
Ei nyt suoranaisesti liity aiheeseen, mutta Pressiklubi-ohjelmassa mm. Mikko Salasuo oli mukana juttelemassa huumehista. Ohjelma katsottavissa Areenasta kuukauden päivät: http://areena.yle.fi/video/1301679229292 (osuus alkaa noin 13:30 kohdassa)



Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
Kiitos.
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


happotatti

  • Vieras
Itse kannattaisin esim jonkinlaista psykedeeliseuraa, jolloin seuralla olisi valtuudet valita joukkoonsa vain asiasta oikeasti kiinnostuneet ja järkevästi päihdettä käyttävät ihmiset ja näille ihmisille voisi myöntää sitten vaikka sellaisen aseenkantolupaa vastaavan psykedeeliluvan, tällöin voisi ainakin osittain estää jumaltenlihaa vastaavien pyhien aineiden päätymistä vääriin käsiin.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Itse kannattaisin esim jonkinlaista psykedeeliseuraa, jolloin seuralla olisi valtuudet valita joukkoonsa vain asiasta oikeasti kiinnostuneet ja järkevästi päihdettä käyttävät ihmiset ja näille ihmisille voisi myöntää sitten vaikka sellaisen aseenkantolupaa vastaavan psykedeeliluvan, tällöin voisi ainakin osittain estää jumaltenlihaa vastaavien pyhien aineiden päätymistä vääriin käsiin.

Mä en itse tuollaista haluaisi. Päihteen oikein- ja väärinkäytön määrittelemisen jättäminen jonkun yhteisön mielivallan käsiin kuulostaa epäillyttävälle. Muutenkin oon aina pitänyt "tuo tyyppi käyttää psykedeelejä väärin"-asennetta vähän ongelmalliselle. Vaikka tyyppi "vain" kikattaisi kierien lattialla ja kiskoisi viinaa sekä tatteja sekaisin, kuulostaa oudolle minun korvaani sanoa, että meditoiva hippi käyttäisi niitä yhtään "oikeammin". Ehkä tämä on vain mun vierastusta elitismiä kohtaan, mutta jotenkin ajatus tuosta seurasta kuulostaa ikävälle.
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Itse kannattaisin esim jonkinlaista psykedeeliseuraa, jolloin seuralla olisi valtuudet valita joukkoonsa vain asiasta oikeasti kiinnostuneet ja järkevästi päihdettä käyttävät ihmiset ja näille ihmisille voisi myöntää sitten vaikka sellaisen aseenkantolupaa vastaavan psykedeeliluvan
Haluaisit siis jättää kaikki tällaisten seurojen ulkopuolelle jäävät laittomien psykedeelimarkkinoiden haltuun?

Jättäisitkö itse käyttämättä psykedeelejä jos joku sen sinulta kieltäisi, niin, heh heh.


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Ei toimi kiellot ja rajoitukset, ei. Mun mielestä toi video oli ihan hyvä ja sopivan sarkastinen. Ainakaan mun mielestä et vaikuttanut mitenkään jännittyneeltä toisin kuin se joku piraatti-irkissä sano  :) Ihmiset tulkitsee ilmeisesti hieman eri tavalla verbaalista ja nonverbaalista viestintää.

Piraatit ovat saaneet aika tavalla huomiota radikaaleista näkemyksistä ja varsinkin niiden ilmaisemisesta (esim. Horsmanlahti). Sulla on kuitenkin "parempi" lähestymistapa. Mitenköhän nämä vaikuttavat puolueen imagoon ja äänestäjiin. Pakko myöntää, että jännittää jonkun verran vaalitulos.
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"