Näitä lukiessani, haluampa jakaa oman kokemukseni ns. ihmeparantumisesta ekalla sienitripilläni!
Olin jo pidempään liikkunut erittäin epämääräisessä seurassa ja kadottanut oman minäkuvani todellisten huumehörhöjen joukkoon jo aikaa sitten. Olin fyysisesti ja henkisesti aivan kuralla (tiedostamattani?). Muutaman päivän valvomisen ja syömättömyyden jälkeen kuitenkin halusin lähteä trippailemaan.
Ihmisiä oli paikalla kahdesta kastista toiset jotka olivat koukuttaneet itsensä huumeisiin jo kunnolla ja niitä jotka katsoi _meitä_ kieroon, mutta yritti kai pelastaa, tuntematta ihmisiä riippuvuuksien alla tietämättä oliko heitä.
Trippi alkoi kun löysin itseni kyyneleet silmissä, en ollut surullinen vain säikähtänyt ja lopetin. Joku sanoi että sä pilasit sen hetken, olisit itkenyt.
Aloin iloita kevyestä ja hupsusta olosta ja musiikki alkoi todenteolla viihdyttää. Asuntoni muuttui pyöreäksi ja aloin kokea vahvasti että luukuksi muodotunut kotini ei ollut minun ja asialle oli tehtävä jotain. Ihmiset olivat erittäin eri olotiloissa, joku säätämässä, toinen nauttimassa elämästä ja kolmas ja neljäs matkalla itseensä jne.
Eräs paikalla ollesta herätti mut sanoillaan erittäin intensiivisestä hetkestä itseni kanssa kun olin uppoutunut ilmeettömänä tuijottamaan peiliin x ajaksi. -"Hienoa, miten hienoa sä tajusit sen vai mitä? Ekaa kertaa näin sut ilmeettömä ilman egoa ilman tota paskaa mitä susta on tullut, näitkö sä ittes, niin kaunista sä vaan katsoit itseäs ilman _mitään_." Se oli totta olin nähnyt itseni, vaikkakin naamani oli venynyt ja muotoutunut moneensuuntaan sen alla olin nähnyt OMAN itseni sen kalpean naaman alla, miettinyt itseäni sitä mitä musta oli tullut.
Trippini sai pelottavia ja surullisia käänteitä vetäessäni rajan jyrkästi (myös törkeästi?) niille ihmisille jotka oli tervetulleita kotiini. Käskin normaali oloani vastoin osaa ihmisistä agressiivisesti, mutta pahoitellen poistumaan kodistani. Siitä lähtiät eivät olleet samaa mieltä ja uhkaillessaan minua muuttuivat kuin koko maailman pahuudeksi kasvaen kymmenkertaisiksi ja mustiksi hahmoiksi suut vaahdoten huusivat uhkauksiaan, "sä kadut vielä jne" oven suljeuduttua aloin itkeä hysteerisesti, kirota vain muutamaa tuntia ennen "ystävikseni" kutsumiani ihmisiä. Ja heitin kaikki välineeni ja loput kamani vessasta alas, päätin etten olisi enää koskaa se sama ihminen joka olin silloin.
En jostain ihmeestä saanut laskuja vaikka aktiivista käyttöä oli noin puolelta vuodelta ja usempi päivä silloinkin takana. Sekavaa aamuyötä kyllä riitti aaltoillen omassa itsessäni, mutta...
Seuraavana päivänä heräsin menin talvitakki päällä ulos ja ihmettelin, koska oli tullut kesä, rakastamani kesä ja minä en ollut huomannut? Itkin surusta - onnesta - elämästä - itsestäni jonka löysin vain muutamassa tunnissa. Vaikka itseni kadottamisesta oli kulunut paljon paljon kauemmin.
Lähdin ahdistumatta, ihmisten joukkoon, puhelin kauppiaille ja ihmisille iloisesti olin kuin kuolleista herännyt, niin onnellinen.
Elämä todella muuttui vetäydyin kirjojen pariin ja muodostin elinpiiriäni uudestaan. Nyt vuosia myöhemmin kaikki on hyvin - paremmin.
Toivottavasti olette yhtä rohkeita tekemään täys käännöksiä, jos niin vaaditaan!
Ja moi eka viesti foorumilla!
Entiiä sopiiko tää nyt varsinaisesti otsikon alle, mutta vahvasti verrattavissa ainakin!