Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Psilosybiinisienet suurilla annoksilla

Poissa Joonas

    • Viestejä: 56
    • Karma: 2
    • Profiili
Haluaisin kuulla kokemuksia suurimmista annoksista, joita olette ottaneet.

Itse otin muutamien ensitrippien yhteydessä 5 grammaa kuivattua cubensista, ja homma karkasi käsistä totaalisesti ja mieli tuntui sulkevan koko tripin pois (jälkeenpäin), enkä saanut siitä oikein mitään irti. Nyttemmin olen kuitenkin alkanut kokea että pystyn hallitsemaan itseäni tripillä taidokkaasti, ja annoskoon voisi nostaa jälleen takaisin.

Mitäs mieltä esim. 100-200 silokin annoksesta?


Merlin

  • Vieras
Itse en ole syönyt silokkeja... Eikös keskiannostus niissä ole 30-60 sienen luokkaa? Montaako grammaa 100-200 silokkia suunnilleen vastaa cubensiksia (kun mulla on niistä kokemusta)? En siis mitään tarkkoja muuntokaavoja tivaa, vaan koitan vähän hahmottaa paljonko tuo oikeastaan on jotta voin kommentoida tätä ketjua :)


Poissa LadLiS

    • Viestejä: 98
    • Karma: 2
    • Profiili
Mulla on just ihan viimeaikoina alkanu heräämään kiinnostus tota Terence McKennan:"Heroic dose":a kohtaan. Joka on siis 5 kuiva grammaa cubensista.

Tossa tube videossaan hän suosittelee kaikkia nayttimaan nimeen omaan isoja annoksia ja yksin pimeässä hiljaisuudessa. Tekis kovasti mieleni päästä toi kokemaan.


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
about ekoista omista cubensiksistani syötiin kaverin kanssa puoliks vähän kerrallaan illan/yön aikana eka innoissaan kikatellen arviolta yhteensä melkein 200g tuoretta... joskin kikatus hiljeni heti kun ne alkoi kunnolla rassaa aivoja :D ja onhan se aivan eriasia syödä iso satsi kerralla kuin pikkuhiljaa...
ja tosiaan yksin pimeässä hiljaisuudessa on mielestäni siinävaiheessa parasta...
...


Poissa LadLiS

    • Viestejä: 98
    • Karma: 2
    • Profiili
Ellei joku nyt jostain syystä ole tätä kuunnellut niin suosittelen lämpimästi kuuntelemaan: Terence McKenna - How to take Psychedelics pt 1.


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
Shroomeryn trippikertomusten korkeimmalta tasolta löytyy pitkähkö artikkeli, jonka on kirjoittanut 34-vuotias mies nautittuaan 420 grammaa tuoretta cubensista.
Lainaus
I went to the store to get a scale because there'd been so much talk about dosing based on weight that I wanted to see how much I was taking. I first put what I think is my typical dose on the scale. That came out to be around 85 grams. From the sounds of it, that's considered a lot. Anyhow, I decided I'd take 5 times that amount to make sure I was able to sufficiently break through. It was sufficient.
Jos aihe kiinnostaa, niin 420 Grams of Fresh Shrooms on must.
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


Poissa Silakka

    • Viestejä: 67
    • Karma: 2
    • Profiili
Suurin annos on ollut 5g cubensista ja liikaahan se oli. Ei oikein voinut liikkua, joten makasin suuren osan ajata patjalla. Silmiä ei uskaltanut sulkea, koska näyt kävivät liian villeiksi. Äärimmäisen sekava tila, jota en valitettavasti osaa kuvata. Mukava, pelottava, fyysistesti erittäin rankka. Ajantaju meni täysin ja sitä oli mukava ihmetellä. Ajattele tilannetta ettet tiedä kuinka pitkä aika tunti on saati sitten vuosi. Mitä teit viime vuonna? Millojn se oli? jne :) Oikeastaan mitään konkreettistakaan ei voinut käsittää ollenkaan. Ehkä tila oli yhtä sekava kuin tämä viesti. Antaa ainakin todellisen kuvan. Övereitä ei voi kuvailla, ne voi vain kokea. En suosittele!


Poissa Runoilija

    • Viestejä: 31
    • Karma: 5
    • Profiili
37:n ketulan tuore, jonka ristin Holmesin Joneksi. Aivan loistavaa settiä, euforiaa ja lopulta käsityskyvyn tai käsitteellistämiskyvyn päätyttyä näin energian seassa kvantti-mekaanisen buddhan järjestelemässä asioita kondikseen. Ei isot setit ole sillai "pahoja hanskata" jos ei pidä keskittyä mihinkään reaalitodellisuuden sääntöihin, muihin ihmisiin tai yrittää esim. keskustella. Mulla lopussa seisoo euforia ex-stasis ja orgasmi.
//...nämä pöydät eivät ole meitä varten...\\


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Mun 39 semin gummihuasca-raportti löytyy käyttökokemusten puolelta. Pelottava kokemus, ehkä meni sitten bad tripin merkeissä muttei ole tehnyt mieli toistaa. Mulla on menny sienipäihteily ikäänkuin kaljottelun korvikkeeksi, nappailen tommoisia puolikkaita sienisuklaan biittejä 3-4 jonkun puolen tunnein välein, nousu on jotenkin paremmin hanskassa ja aina voi olla ottamatta seuraavaa.


Poissa Dubbu

    • Viestejä: 58
    • Karma: 10
  • Semikuoseis..
    • Profiili
Anteeksi kielioppivirheet ja sekava kirjoitustyyli :3

Ensimmäisenä syksynä kun söin sieniä, taisi suurin annos olla 70 tuoretta silokkia.
Trippi oli suoraansanoen hirveä koska jumittelimme kaverin kanssa lähes koko tripin ajan sängyllä, pimeässä huoneessa, eikä musiikkiakaan ollut. Trippi lähti huonoon suuntaan kun tuli mieleen pari epämiellyttävää ajatusta jotka päättivät muodostaa pääni sisälle 3tuntia kestävän negatiivisten ajatusten-noidankehän.

Viimesyksynä isoimmat annokset ovat olleet (määrät kappaleittain koska grammamääriä en muista).
n. 140kpl kuivattuja silokkeja (isoja) sekä 150-170 kuivaa silokkia (isoja/keskikokoisia)
Ensimmäiset trippini "neljännellä tasolla" (tasot 1-5), sienet heitin pienenä silppuna suuhuni ja huuhdoin muistaakseni yhdellä oluella alas, sienten vaikutus alkoi 5-10minuutissa ja nousut jatkuivat yli tunnin.
Koska sisätilat tuppaavat välillä olemaan ahdistavia kun olen sienissä niin nopeasti alkaneet nousut saivat minulle "tuliko-otettua-liikaa?"-ajatukset pyörimään päähän, tämän vuoksi lähdimme kavereideni kanssa ulkoilmaan kävelemään ja ihailemaan syksyisiä maisemia, kävely auttoi saamaan tripin hallintaan noin 5minuutissa vaikka olinkin meinannut vaipua jo epätoivoon.
Tripin visuaalisuus oli jollain tapaa sumuisempi kuin pienemmillä annoksilla mutta huomattavasti voimakkaampi, esim. parin sekunnin vilkaisu tiiliseinään riitti muuttamaan tiilet täyteen kaiverrettuja kuvioita (samantyylisiä mitä maya intiaanit ovat kaiverrelleet pyramidinsa täyteen), myös taivas oli täynnä tälläisiä monimutkaisia kuvioita mitkä hohtivat kirkkaana kaikissa mahdollisissa väreissä.
Ajatuksien kanssa minun piti olla todella varovainen ja kaikki tarpeellinen tuli olla kokoajan kätten ulottuvilla (vessapaperia, tupakkaa, matkakaijuttimet, mp3-soitin, vettä, mehua, olutta ynnä muuta mitä varaamme tripeille reppuihimme).
Tämä oli todella voimakas trippikokemus, ehkä vähän liiankin arvaamaton.. itselläni jäi sellainen tunne että mikäli tuolla annoksella tulee huono trippi niin totaalinen hallinnan menettäminen voi olla enemmän kuin mahdollista, eli tälläisellä setillä matkaillessa trippivahti tai pari on ehdoton välttämättömyys! Myös miedompi trippailukokemus 1-4viikkoa ennen tätä trippiä tuntui huomattavasti helpottavan ajatusten käsittelyä*

>> *myöhemmin eli uutenavuotena söin n.150-170 kuivattua silokkia, ja sitä aiemmin en ollut hetkeen trippaillut minkä takia trippiä ei oikein osannut heti käsitellä oikein, tämä aiheutti aika-ajoin vaikeuksia tiedostaa yksinkertaisia/normaaleja asioita kuten lämpötiloja tms. eräs epämiellyttävä asia oli sellainen kun ruumiinlämpöni oli noussut aikalailla enkä pystynyt tuntemaan kylmyyttä muutakuin koskettamalla lunta, en oikein tiennyt oliko ruumiinlämpöni noussut liikaa yli normaalin tason, mutta jokatapauksessa se koholla (varmistin lämpömittarilla, muistaakseni 38,1) -> sairaalareissuajatukset nousi mieleen mistä tuli pieni paniikinpoikanen, ruumiinlämpö laski normaaliksi puolessa tunnissa.
Pääosin oli tämäkin trippi aika normaali, silmät suljettuina mahtavia näkyjä, kaveria halaamalla hyvänolon-itkut+euforiakohtaus, taivaalle katsomalla pilvet lainehtivat raivoisasti muodostaen n. 3 km syviä aaltoja (koko taivas siis heilui kun irlantilainen kyläjuoppo), laserkynällä oli kiva leikkiä, pullakahvit lumisella urheilukentän laidalla ilotulitteiden räiskeessä oli kivaa vaikka maito olikin unohtunut ja kahvit piti juoda mustana, en tällähaavaa jaksa tarkemmin selitellä :D

Edit: oli pakko tulla lisäämään vielä yksi juttu tuosta uudestavuodesta: Kaverini oli myös aika isolla annoksella matkassa, kello 00:00 kun olimme ihailemassa ilotulitusta niin kaverini oli unohtanut että on uusivuosi, yhtäkkiä kesken suurimman paukkeen kaveri hätkähti "NIIN TÄNÄÄN ON JOKU TAPAHTUMA VAI?" :DD


Poissa Felia

    • Viestejä: 6
    • Karma: 3
    • Profiili
Ensimmäinen "reissu" vajaa 40g tuoreita Cubensiksia (turhautuneena kahdesta edellisestä yrityksestä, jolloin 2g kuivattua sientä ei aiheuttanut minkäänlaista olotilaa). Pientä levottomuutta, lattialla maatessa kaikki näyttää punaiselta (kynttilöiden valo varmaankin) ja silmät sulkiessä "euforista ilotulitusta" pään sisällä. Jossain vaiheessa en uskaltanut sulkea silmiä "liian hyvän" tunteen vuoksi. Tuntui liian hyvältä, enkä uskaltanut antautua fiilikselle. Peiliin katsoessa naama täynnä punaisia pisteitä (hieman pirun näköä). Kokeilin täysin pimeää vessaa silmät kiinni ja auki, pitkiä riikinkukonsulkia ympyrässä kiertäen.

Muutaman tunnin fiilistelyn jälkeen päätin keittää keskikokoisesta Cubensiksesta teetä, join teen ja napostelin puolet paloitelluista sienistä. N 15 minuutin kuluttua asiat riistäytyvät käsistä. Makaan maassa kiemurrellen, nauraen ja hokien "ei vittu mä oon kujalla!". Revin hiuksiani ja kerron itselleni toistuvasti miten kujalla olen. Koen pakkoa kertoa jollekin tilastani, ja pirautan ystävälleni (myöhemmin kuitenkin katuen tätä, tehden tripistä hyvin negatiivisen oloisen). Lopulta päädyn Taikasieni-netin chattiin juttelemaan muutamalle foorumilaiselle. Revin hiuksiani ja hoen miten kujalla olen. Nauran ja kiertelen yksikseni alasti kotona puhuen itselleni. Loppuilta meneekin chattalillessa ja musiikkia kuunnellessa. Jossain vaiheessa menetän hetkeksi (en tiedä kuinka kauaksi aikaa) egoni. En tunnista olevani itseni, hyvin kummallinen tunne. Musiikki ohjaa trippini luonnetta, kun musiikki rauhottuu ja hidastuu, hidastun minäkin. Yhdessä vaiheessa en pysty liikkumaan, valkoinen musta-aukko vetää minua puoleensa ja odotan musiikin jatkumista hieman tahdikkaampana. Hymiöt ohjailevat mielentilaani ja koen kaiken tapahtuvan liian nopeasti. En pysty käsittelemään kaikkea tapahtuvaa. "En ehdi kokea tätä kaikkea!".

Abouttirallaa tällaista, viitisen tuntia pyöriskelin laskuissa sängyssä yrittäen saada unta. Vähäisen unen takia seuraavana aamuna todella homeinen olo. Muistioon kirjoitettu viestejä itselleni ja muille foorumilaisille.


Poissa Kukkis

    • Viestejä: 37
    • Karma: 0
  • Pinch of psychedelic
    • Profiili
Parikin kertaa tullut syötyä 5g, muutomia kertoja 4g ja siitä alaspäin enemmän.

Aina on kaikki ollut tosi helppoja matkoja paitsi kerran kun tulin popsineeksi 4g, teki mieli riehua ihan tajuttomasti jotenka heitinki kuperkeikkaa, tanssin, halasin seinää, hakkasin ilmaa ja yleisestikkin mesosin jonka seurauksena sitten oksensin ja se ei ollut mukavaa :D Oksentelun jälkeen tosin kaikki oli taas mitä mainioimmin.

Popsin viitosen kans tuossa viimetalvena jonka jälkeen retkikuntamme eli minä ja mun kaveri lähettiin lumiseen metsään ettimään lumimiestä, matkalla poltettiin paukut joka veti meiningin aika jojoiluks. Lähettiin sitte metsää päästyämme skeittikengät jalassa tarpomaan lunta jota oli polviin asti. Kaikki oli niiin älyttömän huikeeta ettei sitä voi kuvailla, oltiin kokoajan tosi euforisia hyvistä viboista jotka metsästä lähti ja hauskaa oli. Löydettiin lumimieskin joka olikin minä!  :D Taivaalla näky tosi outoja visuaaleja kun jäätiin katteleen tähtiä metsässä, ihanku liikkuvat toteemipaalut ois peittäny koko taivaan jatkuvasti. Tähdistä tuli sellanen maapallon peittävä selvä symmetrinen verkko. Äh se oli mageeta, tiiätte kyl kuinka sitä kaikkee on mahoton selittää :) Takastulo matka kävi kuumottavaks kun oltiin ihan lumisina kolmelta yöl kävelee ja poliisit tuli kuumottelee :D

Voisin melkei kirjottaa jossaivaihees jonku laajemman trippistoorin, oli meinaa jänskä reissu kaikinpuolin!


Poissa syväluoto

    • Viestejä: 135
    • Karma: 15
    • Profiili
Cubensiksia 5g, hyvin meni, ei mitään hämminkiä, yllätyin ettei tullutkaan mitään todellisuuden räjähtämis juttuja, mutta aukesi kyllä monta mielenterveyttä ja maailmankuvaa parantavaa näkökulmaa.

Silokkeja 5g, alkoi elämäni parhaalla tripillä mutta ajaduin sitten erinäisten vaiheiden kautta jonkinlaiseen huumepsykoosiin, luulin jo että tarvii alkaa pakkailla pitempää laitosreissua varten mutta parin tunnin päästä yllättäen selkenikin takaisin normaaliksi. Pientä blackoutia tuli ja menetin kaikki alkupuolen riemastuttavat oivallukset. Douh. Tosi tarpeellinen kokemus silti kaiken kaikkiaan.

Panaeolus cyanescens 1g, oli ensimmäinen kerta kun söin mitään sieniä. Todella maaginen tervetulotoivotus.
Tajunta laajenee niin paljon, että ennen pitkää sinne mahtuu muutakin kuin psykedeelit


Poissa Arosusi

    • Viestejä: 70
    • Karma: 15
    • Profiili
Itseä on alkanut kiinnostaa suht lyhyestä trippailu historiasta huolimatta suuret tai ns. heroic doset psykedeelejä. Täältä löytyy varmasti porukkaa jolla on mielenkiintoisia tarinoita jaettavaksi näistä mystisistä tajunnantiloista, joten jakakaa.  :)

Aloitan itse. Minun ensimmäinen suht suuri annos taikasieniä oli "vain" 3grammaa kuivattuja semejä. Tripin aikana poltettiin lisäksi kolme jointtia, jotka nostivat matkan uusiin ulottuvuuksiin. Nousut oli ehkä pahimmat ikinä, paska olo, ajatukset lenteli ilman kontrollia sekavissa tunnelmissa ja oksetti niin perkeleesti. Oloa kuitenkin helpotti hamppusavukkeen nauttimen ja sienetkin polkaisivat uuden vaihteen silmään. Tripin aikana olin muun muassa aivan varma että olin tullut joko hulluksi tai jumalaksi, uskoin olevani ainoa oikeasti tietoinen olento maailmassa (trippikaverini olivat vain sienistä johtuvia älykkäitä avaruusolentoja). Tästä tietenkin seurasi se että koska minulla ei ole kokemusta tai havaintoa maailmasta jossa minua ei ole olemassa täytyy minun siis olla kuolematon, jotta maailma olisi olemassa. Tälläistä vahvasti skeptistä ja antiteististä tyyppiä kyseiset kelat kuumotti melkoisesti!  :D

Tällä hetkellä suurin annos mitä olen nauttinut on neljä grammaa. Sienet jauhettiin atomeiksi pirtelön sekaan ja juotiin alas. Paha olo iski lähestulkoon heti ja siirryimme trippikaverin kanssa ulos polttamaan kannabista oksetusta hillitäksemme. Takaisin sisälle tullessa menin käymään vessassa, jossa sienet alkoivat potkia ja kun selvisin ulos oli meininki jo niin sekavaa että oli parempi vetäytyä pimeään makkariin vällyjen väliin. Normaalisti en saa sienistä juurikaan silmät auki näkyviä visuaaleja, mutta tällä kertaa en meinannut eteeni nähdä kun kauniit sateenkaaret hyökkäsivät joka suunnasta silmiini. Kerrankin sai mitä tilasi  ;D Tripillä koin useita vahvoja tunnetiloja yhtä aikaa ja kyyneleet valuivatkin virtana koko huipun ajan. Tajunnan laajentumista ympäröivään maailmaan, mikä on minulla yleensä melko voimakasta ei tapahtunut juuri lainkaan, mitä nyt välillä tuntui kuin olisin ollut veljeni. Huonona puolena näin suurilla annoksilla alkaa olla jo hillitön oksetus, mikä ei meinaa lähteä millään. Lisäksi ainakin itsellä jatkuva VALTAVA informaatio tulva aivoihin ja silmiin oli jo vähän liian sekavaa, ei ole helppoa keskittyä mihinkään kun päänsisällä lukee ulkomuistista yhdeksää kirjaa yhtäaikaa.  ???

Aihe yhdistetty aikaisempaan. --oAo
gate gate pāragate pārasaṃgate bodhi svāhā


Poissa Tattila

    • Viestejä: 67
    • Karma: 3
    • Profiili
Onko tarkoituksena jakaa trippistooreja vai keskustella yleisesti ottaen suurista annoksista?? Otsikkoakin voisi joku muokata 8)
Psykedeelit-elämä, Dissosiatiivit-kuolema.