Kylhän sitä on tullut ja tulee käytettyä aika paljonlaisia päihteitä. Copypasteen nyt osan The Psychoactive Vaultista kun en jaksais muistella uudestaan mitä oon kokeillut, samassa pientä arvostelua kustakin.
Ayahuasca - Yks mun elämäni suurimmista kokemuksista, ei voi sanoin kuvailla.
Sienet - Kenties lempi psykedeelini, merkitykselliset ja kauniit visuaalit, ajatus kuviot on mahtavaa + luonto.
LSD - Tosi helppo psykedeeli, mukavaa menoa mutta samalla voi mennä syvällekin. Kesto on juuri sopiva mielestäni.
2C-E - Itselläni tosi vähävisuaalinen, enemmän keskittyi pään sisään meno. Yllättävän luonnollisen tuntuinen, flipauttavaa varsinkin JWH:n kanssa.
2C-P - Liian pitkäkestoinen itsellen, ahdistavan pitkät nousut. Muuten kaikin puolin hieno deeli, kauniit visuaalit ja pää juoksee. Lisäksi liian stimu.
2C-T-2 - Todella visuaalista menoa ainakin 30mg:llä, pää myös juoksee kuten 2C-sarjalaisilla yleensä. Kovaa bodyloadia nousuissa.
4-ho-met - Melko samanlainen kuin LSD, mutta ehkä jopa sieniin enemmän taipuva. Sain pienelläkin annoksella paljon irti, en visuaalisesti mutta pääs.
4-aco-dmt - Melko samanlainen kuin 4-ho-met, mutta vähän voimakkaampaa ja ehkä enemmän ''karkkifantasiaa'' kuin hometilla, parhaimpia tutkareita.
Ketamiini - K-reikää en ole kokenut, mutta pienemmillä annoksilla kuin dexmi mutta kirkkaampi ja mukavampi. Ei kuitekaan yhtä häröä kuin dexmi.
DXM - <3 mun lemppari, käsittämättömän sekoa tavaraa joka flipauttaa ja tekee hulluks, parantaa, tyhjentää pääkopan, pistää matkustamaan ajassa joka suuntaan, flipauttaa uudelleen ja vie lopuksi muistin melkein totaalisesti. Ah. Edit: Tähän vielä lisäyksenä et ainoo hallusinogeeni jota on tullut säännöllisemmin käytettyä, ja johon oon jonkinmoista riippuvuuttakin saanut aiheutettua. Oon nyt 3-4 kk ollut ottamatta ja n. reilu kuukaus sitten oli melkein pakottava tarve saada vetää dexmiä, oli vaikeuksia keskustassa kävellä apteekin ohi ilman et hyppäs sisään hakemaan resilaria. Mut se helpottu ja nyt ei oikeastaan edes tunnu hirveen kiinnostavalta ruveta uudestaan kiskomaan, vaikka ylihuomenna todennäkösesti otankin taas.
Punakärpässieni - Hieman dexmimäistä, mutta luonnollisempaa, ajatusvirta on valtaisaa. Dissosiaatio pehmeämpää.
Salvia Divinorum - Kaaottista, pelottavaa, inhottavaa, mutta opettavaa jos siitä höykytyksestä ehtii ottaa mitään irti.
MDMA - Rakastuin.
Tramal - Mukavat nuokut ja valveunet, törkee euforia ja lämpöaaltoja. Tykkään satunnaisesti (kuten tänään)
Kodeiini - En saa yhtä paljoa irti kuin tramalista mutta pidän silti, paljon raskaampaa mutta muuten melko samanlaista.
Lyrica - Saahan tällä ittensä tyylikkäästi (ja aikaajoin hauskasti) pihalle, kävelee pitkin seiniä.
Bentsot - Pari kaljan kanssa on hyvin rentouttavaa, potenttiaalia myös saada itsensä _oikeasti sekaisin_
Kannabis - Semmonen kiva yleispäihde joka tilanteeseen ja joka aineen kanssa, menettänyt viime aikoina viehätystään jostain syystä.
Tupakka - Poltan joo.
Kahvi - Juon silloin tällöin, piristää, tykkään kahvista
Alkoholi - Satunnaisesti joo kyl menee, ei enää onneks yhtä paljoa tai useasti.
JWH-073 - liian kemikaalinen, liian flipauttava, mut ihan kiva. Polttasin varmasti kokoajan jos olisi.