Säännöllisesti käytän lähinnä pilveä. Satunnaiskäytössä on taas käytännössä kaikki. Rännihommista en ole kyllä vielä innostunu, niin sanotaan että kaikki menee, kunhan se poltetaan tai syödään. Taidan olla jollain tavalla immuuni hallusinaatioille. En ole mistään millään annoksilla saanut koskaan mitään hallusinaatioksi kutsuttavaa. Saan hallusinogeeneistä lähinnä emotionaalisia trippejä, enkä oikein muuta. Sellainen kunnon todellisuus paskaksi -tila olisi hauska kokeilla, mutta ei riitä kontaktit johonkin megalastiin DMT:tä. Jos sitä Ayahuascaa jostain saisi joskus. Kylhän sitä sais ulkomailta ihan postin kautta tilattua, mutta on vielä niin paljon kokeiltavaa tällä keskitasollakin, että jätän sen toiseen elämäntilanteeseen.
Ainoa negatiivinen puoli mitä on tullut (tai ainakin mitä olen itse havainnut) on, että olin varsinkin alussa alttiimpi lieville paniikkikohtauksille, jos oli lähiviikolla jotain suurempaa käyttänyt. Nekin kesti lähinnä 2sekunttia ja rajottuvat siihen, että ahisti ja hengitys salpaantu ja hämmennyin tilanteelle. Tais olla sitä, että kuumotin vähän kuinka nuppi kestää tätä kaikkea, mutta sit kun huomasin, että ei siitä mitään tapahdu niin ne loppu. Alussa niitä oli varmaan joka viikko ainakin yksi, mutta nyt niitä ei ole ollut useaan kuukauteen, vaikka käyttö jatkunut. Kai se oli joku "aivojen sisäänajovaihe" sit olevinaan.