Ei ne mitenkään perusteellisia olleet. Todennäköisesti ne yritti etsiä lähinnä hamppua
Aika hassua tulla nyt 4 hengen voimin tarkastamaan, ettei tiluksilla pala liian kirkkaita valoja ja jättää huomiotta vaikka olisi muuttolaatikko kaupalla herskaa. Fiksua varojen käyttöä täytyy taas sanoa..
Tännekin tehtiin kotietsintä vähän siihen malliin, että on syytä epäillä halusko ne oikeesti löytää mitään. Näyttivät nyrpeää naamaa jo siinä vaiheessa, kun olivat vähän katselleet ympärilleen ja huomanneet, että taloudessa asuvat ei ole mitään nistejä tai rikkaita huumediilereitä, vaan tavallisista valveutuneempia ja vahvasti uskonnollisia opiskelijoita.
Tutkivat pöytälaatikot ja vilkaisivat kaappeihin, kummastelivat kirjahyllyssä lepäävien niteiden aiheita ja pistivät homman pakettiin about puolessa tunnissa. Mulla sattui olemaan just
The Mushroom Cultivator ja joku muu alan kirja esillä, eikä ne niistäkään kyselleet mitään. Yksi viranomaisista nuuhki merivahapiippuja hetken ja sitten laittoi ne takaisin paikoilleen - toinen niistä oli kyllä palvellut alfametyylitryptamiinin, Salvian, kannabiksen ja JWH-kannabinoidien käytössä, mutta ilmeisesti haju oli riittävän epämääräinen ollakseen herättämättä huomiota. Eikä ne edes avanneet mun stashboxia (mikä ei kyllä silloin sisältänyt mitään kiellettyä).
Myöhemmin ne tarjos jo röökiä ja heitti duunistaan läppää mun kanssa.