Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Nykyinen huumausainelainsäädäntö koskien taikasieniä.

Poissa BadTrip

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 75
    • Karma: 19
    • Profiili
Jos lainsäädännön lisäksi kiinnostaa myös oikeuskäytäntö, niin tässä liittenä olevissa kuvissa tuore tuomio itiöiden tilaamisesta.

Olisiko tähän tullut yhtä herkästi sakkoa jos ei olisi valheellisesti väitetty itiöiden sisältävän huumaavia aineita?

Miksi ei saa tutkia näitä kaverin kanssa, miksi kerroitte kasvattavanne?


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Jos lainsäädännön lisäksi kiinnostaa myös oikeuskäytäntö, niin tässä liittenä olevissa kuvissa tuore tuomio itiöiden tilaamisesta.
Onko tässä nyt käynyt niin, että itiöprintti on käytetty labrassa ja printtiin jäänyt röhnä on sisältänyt jäämiä psilosybiinistä – vai kuinka tuossa viitataan siihen, että kyseessä ovat nimenomaan "psilosybiiniä ja psilosiiniä vaikuttavana aineena sisältävät sienen itiöt"?

BadTripin tavoin veikkaan myös, että väitteellä puhtoisista motiiveista olisi voinut pötkiä vähän pidemmälle.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa syväluoto

    • Viestejä: 135
    • Karma: 15
    • Profiili
Miksi ei saa tutkia näitä kaverin kanssa, miksi kerroitte kasvattavanne?
Mikäli tämä oli osoitettu minulle, niin väärinymmärrysten välttämiseksi täsmennän, että minulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Minulla on nämä asiakirjat hallussani sen takia, että tuntemani henkilö oli käynyt käräjäoikeudessa tutustumassa useisiin eri tuomioihin ja oli bongannut tämän siinä samalla ja välitti valokuvat minulle, koska arveli minulla olevan niille käyttöä oikeuskäytännöistä laajemminkin kiinnostuneena henkilönä.
Tajunta laajenee niin paljon, että ennen pitkää sinne mahtuu muutakin kuin psykedeelit


Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
Mites sitten tämä:
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/korkein-oikeus-linjasi-taikasienet-eivat-ole-erittain-vaarallinen-huumausaine/6454466


"Taikasieniksikin" kutsuttuja, huumaavia psilosybiinisieniä ei voida pitää rikoslain tarkoittamana erittäin vaarallisena huumausaineena, korkein oikeus linjasi tänään antamassaan ennakkopäätöksessä.


Lainaus
KKO teki linjanvedon tapauksessa, jossa forssalaismies oli tuomittu ehdottomaan vankeuteen psilosybiinisienten kasvattamisesta, sadon levittämisestä ystävilleen ja yli sadan kasvattamiseen tarkoitetun kasvatusalustan tilaamisesta postitse.
Niin, siis tuon päätöksen mukaan nykylaki menisi näin?
-käyttöannos 2-3g kuivattuja sieniä
-"taikasienet" eivät erittäin vaarallisia

Tietysti onhan tässä sekin, et esimeriks 2g annoksessa cubensista ja 2g annoksessa silokkeja on voimakkuudessa aika selvä ero.