Ehkä oon pelle peloton tai muutenvaan päävammanen mut kyllä mulla ainakin on tehnyt mieli testaa kaikkee..
Sen huomasin jossain välis että kun oli tullu satoo ja aloin trippaileen kavereitten kans niin viikon 4 trippi oli ehdottomasti voimakkain. eli 7 päivän sisään 4 Krt se on paljon se ja sen huomas oli sit niin olotkin sen jälkeen mut kivaa oli.
Mut niin itse aiheeseen. se viikon viimenen trippi meni niin että aamul mua kolotti selkää ja söin 0,2 teemuja varmaan 3-5kpl sit illalla n.6-7h myöhemmin keitin vettä 2 kupillista ja lykkäsin 8g kuivii tatteja hautuun whit sitruuna et mustaherukka. !!EI SOKERIA!! se lieventää trippiä. ja suklaa boostii jossain määrin ainakin minulla.
Noh. sitten itse TrIpIlLe eli mukilliset naamariin ja venaileen. viikon 3 trippi lähti mulla alle 5 min törkeeseen nousuun. nyt 4 kerralla ei noussu ei sit vittu millään venasin ja venasin n.1h. sit oli pakko sanoo että nyt mennään ulkoileen että mulle iskee vitutus ku toinen on ihan kujalla ja itel sanonu mitään.
Kaiffari oli ekakertalainen tai sano se että joskus syöny lappuja jokatapauksessa se laatotti pihalla ja oli ihan fiilareissa tiiätte kyl. itte polttelin röökin ja käppäilin etiäppäin vaan joku 500m käveltyä alko paukkuun ihan hulluna. asvaltti ja hiekka tuntu kävellessä enemmän pehmeeltä ja vaikee kulkuselta maastolta tosi rasittava kävellä sillon.
Kaikki pilvet niist löyty yhtenäisyyksiä enemmänkin.
Ulkoiltuu joku 3h. pääs takas kotiin. sen verran väsytti että ajattelin katella kattoo loppuajan puukun tuppaa syinensä elään aika kivasti. joku 7-8h myöhemmin se tapahtu. Ekan kerran mietin että vittu jos ei tää trippi lopukkaan ollenkaan. kun vaan kestää ja kestää eikä mitään toivoo lopusta. sit oli pakko koittaa jo saada se väkisin katki imovaneja söin 2 vai 3 tole 0 sama kun niil teemuil. ensin otin 1 mut ei mitään tehoo tuntu että visuaalit senkun voimistuu. sit ku otin 2 ja ehkä kai sen 3 nen niin sit katkes filmi. en tiiä kauanko nukuin mut kun heräsin aamulla niin olin kyl niin huojentunu siitä että pääsin takas että jäi vähäks aikaa kaikki trippailut sen jälkeen.
Elikkäst. nopeet speksit.
Teemuja + maoi + 4g = 10-11h Trippi.
maoilla oon saanu kestään sen 6-7h