Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Lääkkeet sekä päihteet jotka vaikuttavat taikasienten toimimiseen

Vieras · 64 · 50436

Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
Nyt kun tuo CBD on mainittu tuossa, niin mites paljon se vaikuttaa sienien kanssa?


Poissa Rimpiläinen

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
>Tervehdys!

Koitin pikaisesti silmäillä löytyykö täältä kokemuksia / mielipiteitä ashwagandhan ja silokkien yhteisvaikutuksesta. Koska moista ei silmiini osunut, niin kysytään teiltä sitten.
Mä otan yhden ashwagandha-kapselin joka aamu (400mg) ja koska aattelin ottaa pienen annoksen silokkeja tänään (piiiiitkästä aikaa) niin aloin etsiä tietoa tästä yhdistelmästä.
Pienen googlettamisen jälkeen löysin keskustelupalstan, jossa pari tyyppiä neuvoi välttämään moista komboa kuin ruttoa. Toisaalta samassa ketjussa oli yhtä monta kirjoittajaa joilla taas ei ollut mitään negatiivisia kokemuksia psilosybiinin ja ashwagandhan käytöstä samaan aikaan.
Onko teillä tietoa tai mielipidettä asiaan?


Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
>Tervehdys!

Koitin pikaisesti silmäillä löytyykö täältä kokemuksia / mielipiteitä ashwagandhan ja silokkien yhteisvaikutuksesta. Koska moista ei silmiini osunut, niin kysytään teiltä sitten.
Mä otan yhden ashwagandha-kapselin joka aamu (400mg) ja koska aattelin ottaa pienen annoksen silokkeja tänään (piiiiitkästä aikaa) niin aloin etsiä tietoa tästä yhdistelmästä.
Pienen googlettamisen jälkeen löysin keskustelupalstan, jossa pari tyyppiä neuvoi välttämään moista komboa kuin ruttoa. Toisaalta samassa ketjussa oli yhtä monta kirjoittajaa joilla taas ei ollut mitään negatiivisia kokemuksia psilosybiinin ja ashwagandhan käytöstä samaan aikaan.
Onko teillä tietoa tai mielipidettä asiaan?


Ashwagandha eli rohtokoisio on vaikutukseltaan rauhoittava yrtti. Joskus olen tätä testaillut mm. unen saantia parantamaan ja voisin sanoa että ainakaan mikään vaarallinen yhdistelmä tämä tuskin on, mutta en ainakaan itse haluaisi ottaa tätä yhdessä sienien kanssa. En tiedä mitä haet tällä yhdistelmällä, mutta jos koet että voit siitä jollain tapaa hyötyä niin kokeile ihmeessä ja kerro kokemuksestasi.


Nyt kun tuo CBD on mainittu tuossa, niin mites paljon se vaikuttaa sienien kanssa?


Pelkästä CBD:stä ei löydy ainakaan omakohtaista kokemusta yhdessä sienien kanssa. Tästä olisi mielenkiintoista kuulla jos joku on esim CBD öljyä ottanut samaan aikaan.
The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.


Poissa Andalusian Dawg

    • Viestejä: 22
    • Karma: -2
  • Ota silmä käteen, ja katso
    • Profiili
Psilosiini sitoutuu (dopamiinin) D2-reseptoriin, mutta noin 125 kertaa vähäisemmällä hanakkuudella kuin 5-HT2A-reseptorin kohdalla.

Kannabidioli on D2-reseptorin osittaisagonisti, joka rajoittaa sen toimintaa, monien perinteisten antipsykoottien tavoin.

Olen muutamia kertoja koittanut erilaisia kannabidiolivalmisteita yhdessä eri psykedeelien kanssa. Sienten kohdalla en huomannut muutosta mihinkään suuntaan - mutta LSD:n kanssa kannabidioli teki kehollisesta olosta huomattavasti raukeamman tavalliseen verrattuna ja vaikutukset tältä osin lähenivät jo psilosiinin kehotuntumaa.