Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Dimetyylitryptamiini (DMT)

Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili

Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Tuoreen tutkimuksen mukaan eksogeeninen (eli kehon ulkopuolelta tuleva) DMT jää lillumaan aivoihin ainakin seitsemän päivän ajaksi.

In Vivo Long-Term Kinetics of Radiolabeled N,N-Dimethyltryptamine and Tryptamine (Vitale et al., 2011)
http://jnm.snmjournals.org/content/52/6/970.long

Lainaus
N,N-dimethyltryptamine (DMT), a strong psychodysleptic drug, has been found in higher plants, shamanic hallucinogenic beverages, and the urine of schizophrenic patients. The aim of this work was to gain better knowledge on the relationship between this drug and hallucinogenic processes by studying DMT behavior in comparison with tryptamine.

Methods: 131I-labeled DMT and tryptamine were injected into rabbits. γ-Camera and biodistribution studies were performed. Brain uptake, plasma clearance, and renal excretion were assessed for each indolealkylamine.

Results: DMT and tryptamine showed different behavior when brain uptake, residence time, and excretion were compared. Labeled DMT entered the brain 10 s after injection, crossed the blood–brain barrier, and bound to receptors; then it was partially renally excreted. It was detected in urine within 24 h after injection and remained in the brain, even after urine excretion ceased; up to 0.1% of the injected dose was detected at 7 d after injection in the olfactory bulb. In contrast, tryptamine was rapidly taken up in the brain and fully excreted 10 min after injection.

Conclusion: To our knowledge, this is the first demonstration that exogenous DMT remains in the brain for at least 7 d after injection. Although labeled DMT and tryptamine behave as agonists for at least 5-hydroxytryptamine 2A receptor, 5-hydroxytryptamine 2C receptor, trace amine-associated receptor, and σ-1 putative receptor targets, binding to the latter can explain the different behavior of labeled DMT and tryptamine in the brain. The persistence in the brain can be further explained on the basis that DMT and other N,N-dialkyltryptamines are transporter substrates for both the plasma membrane serotonin transporter and the vesicle monoamine transporter 2. Furthermore, storage in vesicles prevents DMT degradation by monoamine oxidase. At high concentrations, DMT is taken up by the serotonin transporter and further stored in vesicles by the vesicle monoamine transporter 2, to be released under appropriate stimuli. Moreover, the 131I-labeling proved to be a useful tool to perform long-term in vivo studies.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher



Poissa otukset

    • Viestejä: 45
    • Karma: 3
    • Profiili
Nostetaanpa hieman tätä ketjua. Koen tarvetta kommentoida aiemmin ketjussa postattua tek 100 -erotustekniikkaa. Kyseessä on suhteellisen selkeä acid/base-tekniikka, mikäli sattuu olemaan teoreettisessa mielessä kiinnostunut DMT-erottelusta. Mulla on pari huomiota tähän ohjeeseen.


1. Sekoita 125ml 5% valkoviinietikkaa litraan tislattua vettä (keitetty vesikin käy).

Ensimmäisessä kohdassa on käännösvirhe. Alkuperäisessä englanninkielisessä ohjeessa käytetään termiä white vinegar, mikä ei suinkaan tarkoita valkoviinietikkaa vaan tätä puhtaampaa väkiviinaetikkaa, jota tässä kannattaakin käyttää. Keitetty vesi ei käy, jos tavoite on saada mahdollisimman puhdasta lopputuotetta, vaan tulee käyttää tislattua vettä tai akkuvettä, jota saa ainakin huoltoasemilta ja rautakaupoista. Vaultin stb-ohjeessa mainittu lähdevesi ei eroa millään tavalla hanavedestä kemiallisessa työskentelyssä, joten sen hankkiminen nyt ainakin on turhaa.

Loppuvaiheessa, kun bensiini ja siihen erottuneet kiteet kaadetaan suodattimen läpi, suosittelisin itse ammoniakkipesun sijaan suorittamaan uudelleenkiteytyksen, joka on yleinen puhdistuskäytäntö orgaanisessa kemiassa. Tämä pääasiassa siksi, että ammoniakkia voi olla vaikeaa saada Suomessa. Eli suodattimeen jääneet kiteet liuotetaan uudelleen pieneen määrään puhdasta (käyttämätöntä) bensiiniä. Bensiiniä käytetään tässä vain niin vähän, että kaikki kiteet juuri ja juuri liukenevat siihen eli bensiini on kylläinen dimetyylitryptamiinista. Tätä voi kokeilla vaikka 20 millilitralla ensin, ja jos kiteitä jää liukenemattomiksi, lisätään vain bensiiniä niin kauan, että koko dmt-faasi on liuennut siihen. Sitten vain uudelleen pakastimeen ja suoritetaan suodatus vielä kerran. Näin päästään vielä puhtaampaan lopputulokseen.


"Tulos: 100g tuotti noin 570mg DMT:tä"

Tässä on kyseessä teoreettinen saanto (joidenkin lähteiden mukaan Mimosa Hostilis sisältää 0,57% dmt:tä). Kannattaa kuitenkin huomioida, että edes parhaissa kemian tuotantoprosesseissa ja moderneilla laitteilla ei päästä koskaan sadan prosentin saantoihin. Kotioloissa ilman asianmukaisia laboratoriovälineitä saantoprosenteissa tuskin päästään helposti edes viiteenkymmeneen.
Totuus lienee tarua ihmeellisempi.


Poissa Hattivattitatti

    • Viestejä: 84
    • Karma: 10
    • Profiili
DMT The Spirit Molecule FULL DOCUMENTARY

Mä ajattelin laittaa tän dokkarin tänne jos ihmiset eivät ole nähnyt, niin saattaisi olla, että kiinnostaa.

Kysymys siis on DMT:stä. Mua kiinnostaisi onko jollain ollut kokemusta siitä ja millainen trippi tulee?

Mua lähinnä ideassa kiinnostaa uskonnollisuudet. Esimerkiksi kun Buddha meditoi Bodhipuun alla, niin hän näki visioita siitä kuinka Mara yritti viekotella antamalla hänelle kolmea tytärtään. Jeesus taas vuorostaan paastosi aavikolla ja piru vuorostaan yritti viekoitella. Ehkä meditaatio voi vapauttaa DMT:tä tai lähellä kuolemaa olevat paastoamiset.

Toi Strassmanin siis idea, että käpyrauhanen tuottaisi DMT:tä kuulostaa laittaa aika hyvin yhteen erilaiset kokemukset avaruusolioiden abduktioista kuoleman läheisiin tilanteisiin ja spirituaalisiin maailmoihin.

Mä olen aika paljon miettinyt yhtä mun happotrippiä jossa tuntui, että kuolema oli aika lähellä. Mä näin koko maailmankaikkeuden olevan loputtomia looppeja uudelleensyntymisiä ja matkustamisia eri ulottuvuuksissa. Mä kuljin läpi avaruudet planeetoista mustiin aukkoihin. Mä näin taivaat ja helvetit. Mä näin eräänlaisen silmän jonka kelailin olevan Jumala, mutta se saattoi vaan tarkoittaa jotain spirituaalista. Mä näin valon päälläni.

Mä olen miettinyt, että voisiko se olla, koska trippi kesti vaan tunnin ja lähti blosseista, että pää olisi erittänytkin DMT:tä, koska aivot saattoivat luulla, että mä kuolen. Tietenkin voihan olla mahdollista, että bromoissakin voisi ottaa yhteyttä korkeampiin leveleihin. Mullehan sienetkin ovat joka kerta yhteys harmoniseen universumiin ja johonkin korkeampaan näin ollen.

Munhan maailmannäkemys pitkälti on, että me eletään universumin flow:ssa. Kun me tehdään jotain me muutetaan tavallaan universumin rakennetta ja näin tehdessämme universumi muuntautuu kulkemaan jokaisen tarvittuun karmaan ja uudelleensyntymiseen vaikka mä en nyt sulje poiskaan noita spirituaalimaailmoja ja mahdollisuutta, että tässä kuljettaisiin eri universumeihin ja jopa taivaisiin ja helvettiin.

Mutta siinä siis tarpeeksi mun näkemyksiä. Mä toivon, että tää on vähän selkeämpi homma kuin mun kirjoitukset tuolla teknospiritualismin alueella. Mulla vaan lähtee välillä "skitsofreeniset ja psykoottiset" aivot kulkemaan kuin Speedy Gonzalez. On jopa teorioita, että DMT:llä ja psykoosilla saattaisi olla tekemistä toistensa kanssa vaikkakin ne ovat aika hataria.

http://www.cottonwoodresearch.org/dmt-pineal-2013/

Ja mä tiedän, että toi Strassmanin idea, että "sielun tuoli" käpyrauhanen erittäisi DMT:tä on teorian tasolla, mutta hyvin se antaisi vastauksia kaikkeen spirituaaliseen tai toisaalta eihän sen tarvitse olla edes juuri käpyrauhanen vaan muuten vaan, että aivot tuottavat DMT:tä. DMT:tähän löytyy siis ruumiista, mutta aivoihin vaikuttava DMT on vielä teorian tasolla. Tässä yksi artikkeli kiinnostuneille:

https://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_article2.shtml

Toivottavasti jengi diggasi dokumentista jos ei ole aikaisemmin nähnyt tai vaikka olisikin nähnyt. Tietenkin kriittikiäkin otetaan vastaan!

Kiitos ja kumarrus!

PS. Lopuksi vaan haluan sanoa, että DMT tai ei DMT, mutta silti aivot pystyvät kyllä tuottamaan vaikka minkälaisia hallusinaatioita. Mua vaan kiinnostaa noi Buddhan ja Jeesuksen hallusinaatiot. Olivatko ne totta vai tarua? Kysymys on siitä, että mä olen fläshäreinä kuullut jopa Saatanan juttelevan mulle. En mä usko mihinkään Saatanaan vaan siihen, että toi spirituaalinen maailma voi olla aika läppää ja jokaisen omalla vastuulla uskoa mihin uskoo. Onko olemassa spirituaalinen maailma vai onko kaikki vaan yhtä suurta hallusinaatiota?


MODE: Yhdistetty aikaisempaan ketjuun. --Arvalis


Poissa YV

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Tuossa tuli niin monta mielenkiintoista ajatusta että ihan hengästyttää.
Tämä onkin kiva paikka :-*


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Suomenkieliset ohjeet DMT:n erotteluun Mimosa hostiliksen juurikaarnasta löytyvät myös täältä. Yksi erotteluohje englanniksi vähän huonojen kuvien kera: http://catbull.com/alamut/Bibliothek/DMT_from_m.hos.pdf

Mahtaakohan DMT olla kuinka säilyvää tavaraa? Tein erottelun aiemmin postaamillani ohjeilla onnistuneesti, mutta siitä tosiaan on aikaa yli 2 vuotta. Kellertävää kristallia ilmestyi bensiiniin ja kaavin ne talteen ohjeiden mukaisesti. En muista paljonko lopputulosta syntyi, mutta kristalleja tuli 100g mimosajauheesta ihan kiva pikku kasa.

Kaveri kokeili aikoinaan höyrytellä tavaraa varmaan suunnilleen puolisen grammaa, mutta ei mitään vaikutuksia. Käytettiin välineenä hehkulamppuvapoa, mutta saattoi olla, että tavara paloi (niin käy tosi herkästi mm. budille siinä vehkeessä jos ja kun kärsivällisyys ei riitä kunnon höyryttämiseen) tai sitä oli liian vähän tai polttotekniikka oli muuten väärä ja liian hätäinen.. Voisikohan DMT-kristallia höyrystää ihan vain vapossa? Sulavatko kiteet? Kannattaisikohan käyttää vaikkapa foliokuppia pesässä? Kiehumislämpötila DMT:llä on 160 astetta. Tekemäni vaporisaattorit lämmittävät pesän alueen 180-200 asteeseen. Hmm..

Edit: Suomesta saisi näköjään tilattua Acacia mearnsii:n juurikaarnajauhetta, mutta tämän lähteen mukaan se ei sisällä juurikaan DMT:tä. Ennemmin siis repii ruokohelpiä ja tekee niistä kristallia.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Mahtaakohan DMT olla kuinka säilyvää tavaraa? Tein erottelun aiemmin postaamillani ohjeilla onnistuneesti, mutta siitä tosiaan on aikaa yli 2 vuotta.
Kasvisolukkoon varastoitunut DMT säilyy mittausten mukaan kymmeniä vuosia. Kidemuotoisen vapaan emäksen säilyvyys on huonompi, mutta mikäli säilytät tavaran kylmässä, ilmatiiviisti ja pimeässä, niin se säilynee muuttumattomana useamman vuoden.

Kaveri kokeili aikoinaan höyrytellä tavaraa varmaan suunnilleen puolisen grammaa, mutta ei mitään vaikutuksia. Käytettiin välineenä hehkulamppuvapoa, mutta saattoi olla, että tavara paloi (niin käy tosi herkästi mm. budille siinä vehkeessä jos ja kun kärsivällisyys ei riitä kunnon höyryttämiseen) tai sitä oli liian vähän tai polttotekniikka oli muuten väärä ja liian hätäinen.. Voisikohan DMT-kristallia höyrystää ihan vain vapossa? Sulavatko kiteet? Kannattaisikohan käyttää vaikkapa foliokuppia pesässä? Kiehumislämpötila DMT:llä on 160 astetta. Tekemäni vaporisaattorit lämmittävät pesän alueen 180-200 asteeseen. Hmm..
DMT:n sulamispiste on 40 ° C. Höyrystynyt DMT kondensoituu hyvin nopeasti ja tämän vuoksi käyttövälineen pinta-alan on hyvä olla mahdollisimman pieni. Esimerkiksi bongia ei siis kannata käyttää. Itse olen tehnyt vaporisointivehkeeni mahdollisimman pienistä lampuista (15W uuninlamppu on hyvä).

Suomesta saisi näköjään tilattua Acacia mearnsii:n juurikaarnajauhetta, mutta tämän lähteen mukaan se ei sisällä juurikaan DMT:tä. Ennemmin siis repii ruokohelpiä ja tekee niistä kristallia.
Ruokohelpi sisältää hyvin pieniä määriä N,N-dimetyylitryptamiinia, suhteessa enemmän 5-metoksi-dimetyylitryptamiinia ja suuria määriä myrkyllisiä indoleita sekä muuta paskaa. Sen käyttäminen DMT:n lähteenä on hyvin kyseenalaista; happo-emäs-ekstraktion lisäksi erottelu pitäisi viedä muutamaa työvaihetta pidemmälle, eikä se pohdintojeni mukaan maksa vaivaa.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa otukset

    • Viestejä: 45
    • Karma: 3
    • Profiili
Kaveri kokeili aikoinaan höyrytellä tavaraa varmaan suunnilleen puolisen grammaa, mutta ei mitään vaikutuksia. Käytettiin välineenä hehkulamppuvapoa, mutta saattoi olla, että tavara paloi (niin käy tosi herkästi mm. budille siinä vehkeessä jos ja kun kärsivällisyys ei riitä kunnon höyryttämiseen) tai sitä oli liian vähän tai polttotekniikka oli muuten väärä ja liian hätäinen.. Voisikohan DMT-kristallia höyrystää ihan vain vapossa? Sulavatko kiteet? Kannattaisikohan käyttää vaikkapa foliokuppia pesässä? Kiehumislämpötila DMT:llä on 160 astetta. Tekemäni vaporisaattorit lämmittävät pesän alueen 180-200 asteeseen. Hmm..

Jokunen vuosi sitten tuli todettua nuo hehkulamppusysteemit ja muut todella surkeiksi. Höyryttelystä ei meinannut tulla mitään ja kaikki tavara meni hukkaan. Erittäin hyväksi välineeksi sen sijaan on osoittautunut The Machine. Eli pullon pohjaan tehdään reikä ja kaulaan laitetaan brilloa (sitä uuninpuhdistukseen tarkoitettua metallihässäkkää, jota saa esimerkiksi rautakaupoista). Kiteet laitetaan sitten brillon sisään ja kuumennetaan alhaalta päin. Höyrystyneet dmt-molekyylit imetään pullon pohjaan tehdyn reiän kautta. Erittäin tehokas laite.  ;)


EDIT: Korjasin linkin. --Arvalis
Totuus lienee tarua ihmeellisempi.


Poissa suklaasammakko

    • Viestejä: 43
    • Karma: 17
    • Profiili
Pelkän DMT:n höyryttelyn sijasta olen itse tykästynyt sen käyttöön changassa, eli suomeksi kasviseosta jossa on sekä MAOI että DMT. Olen tehnyt sitä sekoittamalla syyrianängelmästä uutettuja harmala-alkaloideja ja DMT:ä damianaan. Tällaista seosta voi myös polttaa hitaasti joskaan se ei maistu kovin hyvältä palaessaan. Sitä voi siis myös höyrystää hyvin ja se on helpompaa käyttää MAOI:n ansiosta, hittien ei tarvitse onnistua yhtä hyvin kuin pelkällä DMT:llä sillä se ei laske yhtä nopeasti.

Ostin tähän käyttöön alumiinisen vaporgenien ja totesin että se toimii melko hyvin, vaikka saattaakin lämmetä ehkä turhankin paljon. Käytännössä tuo vaporgenie on vähän The Key:n tapainen. Uskoisin tosin että tuo machine toimii vieläkin paremmin, en ole kokeillut. Tein kerran vähän machinea vastaavan viritelmän putkiliittimestä ja brillosta joka toimi tehokkaasti pelkän DMT:n höyrystämiseen mutta turhauduin sen käytön hankaluudesta.


Poissa Lahottaja

    • Viestejä: 83
    • Karma: 10
    • Profiili
Näin olen vaporisoinnut DMT freebasea. Kitos käyttäjälle Arvalis vinkeistä.  8)



Uunilampun kannan metalli sahattu rautasahalla ympäri keskeltä kantaa. Kannan pää pois pihdeillä ja sitten kaivelee keraamisen materiaalin ja hehkulanget pois.
Kannan lopun ympärille teippasin paperia ettei sormet pala. Itsellä hajos useita lamppuja ennen kun sain onnistumaan  :D

Leikkaa pillistä ainakin haitariosa pois.



Vapo 1-3 cm päähän liekistä. Jauhe sulaa ja alkaa höyrystyä noin kymmenessä sekunnissa. Siten vaan imemään. Lämpöä voi säätää höyryn vahvuuden mukaan. Toki hitit pitää aika nopeasti otaa koska trippi alkaa ~minuutissa. Liian kovaa ei kannata imeä, se jäähdyttää DMT:n
DMT:n kiehumispiste on ~160 °C, eli hurjia lämpöjä ei tarvita.


25mg antaa jo voimakaan tripin joten tehokaalta tekniikalta vaikuttaa.  :D

Huom: DMT-höyry kondensoituu todella helposti. Useamman tripin jälkeen pillin sisäpintaan kertyy kiteistä DMT:tä kannattaa ottaa talteen.


Edit: Näin pidemmän käytön jälkee en kovin tyytyväinen oo tähä tekniikaaa liekin etäisyys tarkkaa liian kaukan dmt höyrystyy liian hitaast ja lähel palaa mikä sen kauheimman maun auheuttaa. ja lamput hajoo helpost mut ei siis liekist.

edit2: Oli vaan harjoituksen puutetta, on todella tehokas tapa käyttöö DMT:tä


:D


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Psychedelic Frontier: Just a Wee Bit More About DMT (essay by Nick Sand)
http://psychedelicfrontier.com/just-wee-bit-more-dmt-nick-sand/

Lainaus
Nick Sand is one of the most prolific and well-known underground chemists in history. Along with Tim Scully, Nick Sand was responsible for producing over 3 million hits of Orange Sunshine, a brand of LSD that was renowned for its purity in the Sixties.

Sand has a particular fondness for DMT. In fact, it was a DMT vision quest in the 60s that convinced Sand to dedicate his life to producing and distributing entheogens. He was the first underground chemist to synthesize DMT rather than extracting it from natural sources, and the first person to discover that the DMT freebase could be smoked.
Lainaus
Of all the psychedelics, DMT might be the most visionary one. I have many reasons for this declaration: DMT is produced by the body; it is found in hundreds of different plants and animals all over the planet; its tryptamine structure is woven into numerous important psychedelics (psilocybin/psilocin, LSD, ibogaine, the ß-carbolines, etc.); and it is one of the most purifying and curing of the psychedelics. It is also very close in structure to serotonin, possibly the most important nerve impulse facilitator. This is not to say that mescaline, LSD, psilocybin, et al., are not important; it just strikes me that DMT is the touchstone of the psychedelics. The body and consciousness recognize DMT and work with it almost instantaneously. The visions it produces are here and gone in a matter of minutes by clock time, but by our existential clock, time has been transformed—by the concentrated and incredible fullness of the experience—into eons. All this and only 15 minutes have passed? Wow!
Lainaus
DMT is a healer. It is a curing drug. DMT purifies your systems by quickly eliminating the toxins that have built up from unconscious living. If your gut is filled with junk food, you may spend your trip vomiting. DMT will clean you out. If you are coming down from too much smoking, drinking, eating, drugs, etc., you may have to go through some unpleasantness, as DMT cleans your house with awesome efficiency. Even having mental conflicts and worries will produce toxins that need to be cleaned out. This can take some time, and since DMT is of fairly short duration, you may be down by the time this is over. So DMT can be used for curing and it can be used for getting answers. If you want the big answers, then you do not want to waste your DMT trips on junk food habits or whatever negative conditioning you want to escape from.
Lainaus
The beings and creatures I’ve seen have been curious and various, but they have never looked like anyone I’ve ever seen, nor any mythical creature from history. Nor did I ever feel that these creatures were extra-terrestrial. Although they were totally original and amazing, never did I feel that they were strangers. I recognized them immediately. They had a bizarre but faintly and curiously familiar feeling to them. I think that this is significant, in that the lesson is one of personal responsibility. These are our creatures created by the infinitely capable creative force to teach us about ourselves. They are mirrors that help us to do the difficult job of looking at ourselves, and remembering who we are.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Arosusi

    • Viestejä: 70
    • Karma: 15
    • Profiili
DMT nousut pakottavat antautumaan täysin, ei keinoa, ei mahdollisuutta taistella vastaan. Ei mitään millä voisit valmistautua, kuin ilmakehän rajoilta hyppääminen tuntemattomaan ytimeen tai raketilla pakeneminen Maan painovoimakuopasta avaruuden tyhjyyteen.

Yht'äkkiä olet täysin vieraassa ympäristössä, jota asuttavat ja muodostavat oudot oliot. Ja nämä oliot kommunikoivat kanssasi. Eivät millään tuntemallasi kielelllä vaan kuin nyrkki naamaan, suoraan merkityksen välittäen. Ja mitä tarinoita ne kertovatkaan! Ihmeellisiä salaisuuksia kaiken perimmäisestä yhteydestä, kuiskivat unohtumattomia sanoja herättävästä rakkaudesta. Reunalla pienen valon vakuuttavat ettei ole mitään pelättävää kuolevassa, koska ei suurempaa totuutta kuin
  Elämä elämässä elävää.
      Hiljenny
                   niin voit kuulla
  kokonaisuuden kehräävän.
Ystävät rakkaat me olemme jumalia.
gate gate pāragate pārasaṃgate bodhi svāhā


Poissa jojo221

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Vuosi sitten tuli testattua pharmaversiota, 150mg DMT + 250mg harmiini/harmaliini HCl. Oli kyllä aikamoista höykytystä sen jälkeen kun kroppa suli sängyn läpi. Harmi, että aineksia oli juurikin vain ton verran niin ei viittinyt jakaa kahteen. Muisti meni ilmeisesti suurilta osin, mutta kyllä siitä sai raporttia aikaiseksi ja vieläkin toki muistaa tähtihetket.

Nyt tuli sit DMT:a taas vastaan. Höyrytettynä aika hurjaa tavaraa ja vähän yllätti toi intensiivisyys. Ekalla sessiolla jäin juuri todellisuuden rajalle. Tokan hitin jälkeen tuntu, että kroppaa revitään joka suuntaan ja näkökenttä lähti pyörimään itsenäisenä ruutuna ennen kuin suljin silmät. Hienoja visuaaleja oli, mutten vielä ihan break-through-asteelle päässyt.

Viikon tai parin päästä sit kunnolla ja vähän paremmilla välineillä, tekniikalla ja annoksella. Tietää vähän enemmän mitä tapahtuu niin tuskin jännittää niin paljoa. On kyllä mukavaa tavaraa pienemmälläkin annoksella. Lyhyt kesto toki, mutta kun suoraan aloittaa huipulta niin tuntui kyllä just sopivalta. Ja trippi tuntui tosi luonnolliselta, vaikka olikin aikamoinen wtf-fiilis päällä.

Toi fiilis on aika mahtava kun puhaltaa hitin ulos, aika hidastuu ja puhallus vain tuntuu jatkuvan. Sit onkin jo täysi trippi päällä muutaman sekunnin kuluttua. Suu ja silmät täysin ammollaan ja kömpimään tuolilta sängylle kun vielä pystyy!


Poissa kilermo

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Dmt meikäläisen ehdoton lemppari, mikä teki isoja pysyviä muutoksia parempaa. Olen sitä eri muodoissa ottanut: 7 kertaa ayahuasca, muutama changa, 1 bufo alvarius(5-meo dmt)

Oma suosikki oli poltettava sammakonmyrkky bufo alvarius joka vei jonnekkin mitä on hyvin vaikea kuvailla, mutta oli päräyttävimmät 15 min ikinä =)