DMT The Spirit Molecule FULL DOCUMENTARYMä ajattelin laittaa tän dokkarin tänne jos ihmiset eivät ole nähnyt, niin saattaisi olla, että kiinnostaa.
Kysymys siis on DMT:stä. Mua kiinnostaisi onko jollain ollut kokemusta siitä ja millainen trippi tulee?
Mua lähinnä ideassa kiinnostaa uskonnollisuudet. Esimerkiksi kun Buddha meditoi Bodhipuun alla, niin hän näki visioita siitä kuinka Mara yritti viekotella antamalla hänelle kolmea tytärtään. Jeesus taas vuorostaan paastosi aavikolla ja piru vuorostaan yritti viekoitella. Ehkä meditaatio voi vapauttaa DMT:tä tai lähellä kuolemaa olevat paastoamiset.
Toi Strassmanin siis idea, että käpyrauhanen tuottaisi DMT:tä kuulostaa laittaa aika hyvin yhteen erilaiset kokemukset avaruusolioiden abduktioista kuoleman läheisiin tilanteisiin ja spirituaalisiin maailmoihin.
Mä olen aika paljon miettinyt yhtä mun happotrippiä jossa tuntui, että kuolema oli aika lähellä. Mä näin koko maailmankaikkeuden olevan loputtomia looppeja uudelleensyntymisiä ja matkustamisia eri ulottuvuuksissa. Mä kuljin läpi avaruudet planeetoista mustiin aukkoihin. Mä näin taivaat ja helvetit. Mä näin eräänlaisen silmän jonka kelailin olevan Jumala, mutta se saattoi vaan tarkoittaa jotain spirituaalista. Mä näin valon päälläni.
Mä olen miettinyt, että voisiko se olla, koska trippi kesti vaan tunnin ja lähti blosseista, että pää olisi erittänytkin DMT:tä, koska aivot saattoivat luulla, että mä kuolen. Tietenkin voihan olla mahdollista, että bromoissakin voisi ottaa yhteyttä korkeampiin leveleihin. Mullehan sienetkin ovat joka kerta yhteys harmoniseen universumiin ja johonkin korkeampaan näin ollen.
Munhan maailmannäkemys pitkälti on, että me eletään universumin flow:ssa. Kun me tehdään jotain me muutetaan tavallaan universumin rakennetta ja näin tehdessämme universumi muuntautuu kulkemaan jokaisen tarvittuun karmaan ja uudelleensyntymiseen vaikka mä en nyt sulje poiskaan noita spirituaalimaailmoja ja mahdollisuutta, että tässä kuljettaisiin eri universumeihin ja jopa taivaisiin ja helvettiin.
Mutta siinä siis tarpeeksi mun näkemyksiä. Mä toivon, että tää on vähän selkeämpi homma kuin mun kirjoitukset tuolla teknospiritualismin alueella. Mulla vaan lähtee välillä "skitsofreeniset ja psykoottiset" aivot kulkemaan kuin Speedy Gonzalez. On jopa teorioita, että DMT:llä ja psykoosilla saattaisi olla tekemistä toistensa kanssa vaikkakin ne ovat aika hataria.
http://www.cottonwoodresearch.org/dmt-pineal-2013/Ja mä tiedän, että toi Strassmanin idea, että "sielun tuoli" käpyrauhanen erittäisi DMT:tä on teorian tasolla, mutta hyvin se antaisi vastauksia kaikkeen spirituaaliseen tai toisaalta eihän sen tarvitse olla edes juuri käpyrauhanen vaan muuten vaan, että aivot tuottavat DMT:tä. DMT:tähän löytyy siis ruumiista, mutta aivoihin vaikuttava DMT on vielä teorian tasolla. Tässä yksi artikkeli kiinnostuneille:
https://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_article2.shtmlToivottavasti jengi diggasi dokumentista jos ei ole aikaisemmin nähnyt tai vaikka olisikin nähnyt. Tietenkin kriittikiäkin otetaan vastaan!
Kiitos ja kumarrus!
PS. Lopuksi vaan haluan sanoa, että DMT tai ei DMT, mutta silti aivot pystyvät kyllä tuottamaan vaikka minkälaisia hallusinaatioita. Mua vaan kiinnostaa noi Buddhan ja Jeesuksen hallusinaatiot. Olivatko ne totta vai tarua? Kysymys on siitä, että mä olen fläshäreinä kuullut jopa Saatanan juttelevan mulle. En mä usko mihinkään Saatanaan vaan siihen, että toi spirituaalinen maailma voi olla aika läppää ja jokaisen omalla vastuulla uskoa mihin uskoo. Onko olemassa spirituaalinen maailma vai onko kaikki vaan yhtä suurta hallusinaatiota?
MODE: Yhdistetty aikaisempaan ketjuun. --Arvalis