Itse luulen, että muut eläimet ovat jatkuvasti tripeillä, ja ihminen pystyy ainoastaan psykedeelien ja meditaation kautta pääsemään samalle tasolle eläimien kanssa. Perhanan ego.
Olen tutustunut lemmikkeihini aivan uudella tasolla sienissä. Etenkin lampaiden kanssa pääsi paljon lähemmäs. Ja lampaat itsekin aistivat oman oloni, joka kerta ne määkivät kun näkevät ihmisen, mutta kun olen sienissä, ne eivät sano sanaakaan. Katsellaan vaan toisiamme silmiin ja tunnen sielun yhteyttä. Kai se on sitä, kun on yhtä kaikkien kanssa. Tosin se on jännä juttu, että sienissä ei sielun yhteyttä voi kokea läheskään kaikkien ihmisten kanssa, etenkin jos muut ovat nauttineet esim alkoholia tai muuta erilaista päihdettä. Mutta eläimet, ne on kyllä sympaattisia tyyppejä.
No mutta joo, takas aiheeseen.. Olen itse miettinyt että silokki on vain nurmilauhan kasvatti, ja syypää psilosiinille ja psiliosybiinille on siis nurmilauhassa. Nurmilauha kasvattaa pienen pieniä ystäviään sen ruohomättäisiin, jotta joku tulisi ja tonkisi sen heinämättäitä. Samalla nurmilauha saa tuuletusta ja hierontaa jota se kaipaa. Hahhaa, taas näitä hihhulin ajatelmia. Ei tarvi ottaa tosissaan, tällaista vaan itse olen kelaillut.
Toinen erikoinen juttu on, että sieni-itiöt kulkeutuvat kaikkialla avaruudessa. Se on ainoa orgaaninen asia, joka selviytyy ja kulkeutuu ihan kaikkialla. Ilman sieni-itiöitä Maa-planeetallakaan ei voisi olla elämää. On hauska ajatella, että jollain toisella planeetalla tyypit nauttii ihan samoja sieniä, ja saa samoja visuaaleja ja oivalluksia kuin me täällä. Jumalan lahja maailmalle. Tietoisuuden siemenet, jotka leijailevat kaikkialla kaikkeudessa, antaen kaikkien universumin tyyppien kokea sitä mitä kaikkeus on, rakkautta. <3