Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Laillisesti hankittavia päihteitä ja hyödyllisiä rohdoksia

Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Daturaan ei kannata koskea pitkällä tikullakaan, erittäin vahva ja vaarallinen aine.
Kasvaa hienoksi kasviksi tosin, itellä on noita siemeniä jossain kasa kun tuli joskus kasvatettua, en tosin ole koskaan koittanut.

Tässä jokin video (tyypilliseltä jenkkikannalta), täytyny olla aika kujalla jos mielikuvitus tupakkaa polttavat ja mielikuvitus kammalla tukkaa kampaavat :)
http://www.youtube.com/embed/u12SZAyMp54

Datura trippi on suhteellisen paljon kuolemaan sitoutunut, intiassa gurut/shamaanit nauttivat daturaa että näkevät aaveita ja kuolleita. Datura tripillä näkee suhteellisen helposti pääkallo fraktaaleja ja kasvoja seinillä.
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Hypnagogic

    • Viestejä: 250
    • Karma: 14
    • Profiili
Kiitos, Klonkku! Annoin plussan karmaa - tosin klikkasin vahingossa väärän viestin kohdalta, tarkoitus oli kiittää erityisesti laillisuusluokituksista. +1

Love Speaks, odottelen innolla käytännönkokemuksiesi jakamista Heimia Salicifoliasta.


Ajattelin, että tämän ketjun seuraajia kiinnostaisi varmasti seuraava video. HUOM: Monien videolla esiteltävien kasvien päihdekäyttö on Suomessa laitonta!
The 20 Best Legal Highs
Mitä ikinä tahdot Tämän Hetken olevan.  ~


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Heimiaa on itsellä kasvamassa, niinkuin myös kolmea eri DMT-kasvia, efedraa, daggaa, kalifornian tuliunikkoa, kessua, paholaisen tupakkaa, harmalaa ja muita sen sellaisia mukavia kasveja, myös ruokakasveja: chiliä, suippopaprikaa ja tomaattia (osa chilien siemenistä otettu kaupan chileistä ja kaikki paprikan siemenet otettu kaupan paprikoista, kannattaa hyödyntää!! ;) ). Siemenkauppa Jyvät ja Akanat on mainio vaihtoehto erilaisten siementen hankkimiseen: hinta suhteessa siementen määrään ja laatuun on kohdillaan ja suomalainen hieno yritys (nettisivut sisältävät myös heidän omia kasvatuskokemuksiaan ja ohjeita kasvien kasvattamiseen). Loput haluamansa siemenet saakin sitten "vitun kalliilla" exoticgardenista.

Heimia iti ihan mukavasti, mutta vuoroin 120W ledipaneelin ja vuoroin pienen loisteputken alla näyttää aika hikisesti kutenkin kasvavan, pitänee siirtää idätysmoteista suurempiin ruukkuihin ja kunhan aurinko alkaa enemmän näyttäytyä, niin täytynee laittaa ikkunalaudalle. Itseänikin heimiassa kiinnostaa kuuloaistin muutokset, mikä on ihmeellistä, jos tajunnassa ei sen suurmpia muutoksia tule. Kesäisessä luonnossa käveleminenkin voisi olla mukavaa heimian kanssa.

Jos hamppua saa laillisesti kasvattaa koristekäyttöön, miksi poliisit vievät puskat ja lyövät sakkolapun kouraan jos löytävät salaisen kaapin? Ei se kasvattaminen aina ole niin yksiselitteistä  C:-) <--noiden mielestä.

Ps. Kiitän Hypnagogic!! Tuo video on aivan mahtava! :D
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili

Jos hamppua saa laillisesti kasvattaa koristekäyttöön, miksi poliisit vievät puskat ja lyövät sakkolapun kouraan jos löytävät salaisen kaapin? Ei se kasvattaminen aina ole niin yksiselitteistä  C:-) <--noiden mielestä.

Niin, itse siis olen kasvattanut oikeasti koristekäyttöön kyseistä kasvia, parvekkeella kerrostaloasunnossa. En tiedä, miten poliisi olisi sitten asiaan suhtautunut. Mä uskon, ettei rangaistusta olisi tullut, koska mulla ei ollut mitään veressä eikä päällä, eikä mikään muu kuin hipahtava ulkomuotoni viitannut päihdeongelmaan. Mutta selittelemään olisin silti joutunut, veikkaan.

Mä siteeraan lakia siinä mielessä, että jos sä oikeasti teet jotain laillisesti, niin siitä ei pitäisi saada rangaistusta. Koristekasvattajan ei pidä saada rangasitusta, oli sitten hippi tai mummo (ei siis toisiaan poissulkevia). Jos porukka askartelee vaatekaappiin loisteputkisestit sekä kolme puskaa vesiviljelyllä, ja pöydällä seisoo bongi, niin poliisi alkaa jo luonnostaan epäilemään, että tässä nyt ei oo kaikki lain puolesta ihan kohdillaan. Mutta kuten sanoit, ei niistä moni asia ole kohdillaan muutenkaan ;).

Mä oon miettiny hampun kasvattamista ruuaksi... Siemeniä ja sellasta. Ei taida näin vähissä määrissä toimia, yks kasvi ei paljon sapuskaa tuota.
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Isokirjonpeippi/värinokkonen ei todellakaan toimi, olen kokeillut.

http://psyvault.net/viewtopic.php?f=10&t=886&start=100#p84255

Tietty alitajuinen positiivinen ajattelu aiheuttaa toimivia placeboita, mutta se onkin asia erikseen...
...


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Isokirjonpeippi/värinokkonen ei todellakaan toimi, olen kokeillut.

http://psyvault.net/viewtopic.php?f=10&t=886&start=100#p84255

Tietty alitajuinen positiivinen ajattelu aiheuttaa toimivia placeboita, mutta se onkin asia erikseen...
Kuinka olet kyseistä kasvia käyttänyt? Polttamalla vai teenä? Oletko tehnyt extractia? Heti osui yksi kommentti silmään psyvaultin puolelta:
"MItä nyt olen selannut näitä topickeja. Niin tuoreiden lehtien mässytys/syöminen saa aikaan muutakun pahoinvointia. Sen sijaan Extractin polttaminen on kaikista päräyttävintä ja toimivinta. Kylhän tää toimii."

ja toinen kommentti taasen:
"Ei saa mitään oloja. Ei poltettuna, ei teenä, ei syötynä. Jos tästä jotain irti saa, niin annostus täytyy olla niin iso ettei ko. nauttimismuodot ole vaihtoehto."

Ajattelin kasvatella jokatapauksella pikkasen peippiä, extractoida ja imaista sauhut. 8) Ei sen tarvitse päristä tuhannen auringon voimalla, pienikin muutos todellisuuteen on hienoa, vaikka todellisuuskin on kaunis. Mutta mikä on todellista.. :-\
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Isokirjonpeippi/värinokkonen ei todellakaan toimi, olen kokeillut.

http://psyvault.net/viewtopic.php?f=10&t=886&start=100#p84255

Tietty alitajuinen positiivinen ajattelu aiheuttaa toimivia placeboita, mutta se onkin asia erikseen...
Kuinka olet kyseistä kasvia käyttänyt? Polttamalla vai teenä? Oletko tehnyt extractia? Heti osui yksi kommentti silmään psyvaultin puolelta:
"MItä nyt olen selannut näitä topickeja. Niin tuoreiden lehtien mässytys/syöminen saa aikaan muutakun pahoinvointia. Sen sijaan Extractin polttaminen on kaikista päräyttävintä ja toimivinta. Kylhän tää toimii."

ja toinen kommentti taasen:
"Ei saa mitään oloja. Ei poltettuna, ei teenä, ei syötynä. Jos tästä jotain irti saa, niin annostus täytyy olla niin iso ettei ko. nauttimismuodot ole vaihtoehto."

Ajattelin kasvatella jokatapauksella pikkasen peippiä, extractoida ja imaista sauhut. 8) Ei sen tarvitse päristä tuhannen auringon voimalla, pienikin muutos todellisuuteen on hienoa, vaikka todellisuuskin on kaunis. Mutta mikä on todellista.. :-\

Polttamalla kuivia lehtiä.. Pistää kurkkuun ikävästi, mutta tykkään laimentaa "väsäysröökiä" laittamalla hieman kuivaa nokkosta sekaan..koska en tykkää tupakan tunteesta keuhkoissani :)
...


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Ihan normaalia nokkosta? Ei ole tullut maisteltua. Knasteri on kans omiaan siihen tarkoitukseen. Luulisin, että mintut kävisivät myös. :o Minkälaisia määriä sait poltettua isokirjopeippiä?
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Dubbu

    • Viestejä: 58
    • Karma: 10
  • Semikuoseis..
    • Profiili
Kaveri kertoi aika hullun tarinan parista sen reilauskaverista jotka olivat jossainpäin eurooppaa vetäny daturaa ja lähteneet vuorille, pimeän tultua olivat sit kävelleet/pyörineet rinteitä alas aivan paskat housuissa :D


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Ihan normaalia nokkosta? Ei ole tullut maisteltua. Knasteri on kans omiaan siihen tarkoitukseen. Luulisin, että mintut kävisivät myös. :o Minkälaisia määriä sait poltettua isokirjopeippiä?

Perus nokkosta, värinokkosta ja voihan omiin yrttisavusekoituksiin laittaa mitä ikinä keksiikään :)
En mitannut määriä...Toki savun hengittely aina rauhottaa että siinä mielessä toki toimii ..
...


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Bidejä saa aina välillä jostain. Intiabasaarit ym.
Tosin, en itse ole mitään päihtymistä näistä, mutta onhan
kaikki mikä palaa
ja
minkä pakkauksissa on intiameininkiä
ainakin lähellä päihdettä.
Onhan?... onhan ?!?



Poissa Sebedeuksen poika

    • Viestejä: 84
    • Karma: 10
    • Profiili
Onko kenelläkään kokemusta pilviharmikin (Peganum harmala) kasvattamisesta? Saako sen Suomen suvessa (tai sisällä) tuottamaan siinä määrin siemeniä, että niillä olisi jotain käyttöä?


Poissa Samuli

    • Viestejä: 111
    • Karma: 7
    • Profiili
Jyvät ja akanat kertoo sivullaan näin:

"Peganum harmala eli pilviharmikki on helppohoitoinen, kuivassa viihtyvä kasvi, joka tarvitsee menestyäkseen erittäin paljon valoa. Kesäisin sitä voi kasvattaa Suomessa ulkonakin, mutta talveksi kasvit on syytä siirtää jo hyvissä ajoin sisään, sillä pakkanen tappaa ne nopeasti. Kuitenkin mikäli maa on kuivaa, pystyy P. harmalan juurakko selviämään jopa -20C pakkasista."

Jos tekis korotetun kukkapenkin ja suojaisi sen talven yli esim. havuilla tai styroxilla, niin saattaisi selvitäkin.
Mutta minkälaiset olosuhteet kasvi tarvitsee siementen tuottamiseen... riittääkö Suomen kesä?


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Onko kenelläkään kokemusta pilviharmikin (Peganum harmala) kasvattamisesta? Saako sen Suomen suvessa (tai sisällä) tuottamaan siinä määrin siemeniä, että niillä olisi jotain käyttöä?
Itse sain siemenet itämään ja kasvatettua jopa pieniä taimia! Kuitenkaan pidemmäksi pikkuiset eivät kasvaneet vaan kuolivat 1cm pituisina kuivuuteen tai johonkin.. :( Veikkaisin menee aika pitkään ennenkuin siemeniä  saa tuotettua... tai en oikeastaan tiedä.. ei tuo iso kasvi olekaan.. Harmalan juuretkin tarvitsee wikipedian mukaan aika paljon tilaa, jotta kasvi menestyy. Plus, että tuottaa näköjään suht vähän siemeniä per kasvi.. Melkein kannattaa jo tilata jyviltä ja akanoilta..
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Selvisi sitten syykin tuolta sivulta miksi omat eivät itäneet. Täytyy varmaan sekoittaa jotain hiekkaa siihen multaan ja tosiaan peitin siemenet reilusti viimeksi. Täytyy kylvää uudet tänään. On muuten hirveä vedätyshinta noilla siemenillä tuolla, 100 kpl on ihan olematon määrä. Ulkomailta jos uskaltaa tilata saa samaan hintaan mielettömästi enemmän. Siellä myydään yleensä satoina grammoina ja tulee kirjeessä.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison