Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Matkoille jäänyt

Poissa Raato

    • Viestejä: 23
    • Karma: 1
    • Profiili
Mulla ainakin lääkkeet aiheutti just tota turtunutta oloa. Niitten lopettamisen jälkeen alkanu taas elämä maistuun :) Toki siis lääkkeitä on erilaisia ja nekin vaikuttaa erilailla eri ihmisiin.
Terveiset ihmisyyden rajamailta: Pakonomainen tarve toteuttaa yhteiskunnan määrittelemää illuusiota onnellisuudesta materialismin keinoin on eskapistinen euforia joka sulkee viimeisen yhteyden ihmisen ja luonnon väliltä.


Poissa fzile

    • Viestejä: 8
    • Karma: 1
    • Profiili
Onko kellään tietoa masennuslääkkeistä?
Auttaako ne pysymään positiivisempana ja oisko ehkä helpompi käsitellä asioita, vai kannattasko suoraa sanoo ei niille, oon kuitenkin lukenut aika paljo mahollisista sivuoiresta ja muista, mutta tuntuu etten pysty oikein nauttimaan mistään ja kaikki tuntuu niin turhalta, oisko niistä mahollisesti jotain apua mulle? uskon kuitenkin että tässä on jonkun sortin masennuksesta kyse


Poissa Qufwan

    • Viestejä: 121
    • Karma: 15
    • Profiili
Mulle itelle ei sopinut, en kyllä antanut oikein mahdollisuuttakaan. Joillekkin ilmeisesti toimii ja toisille ei :) ja joillakin sivuvaikutukset on voimakkaampia, muistan vain että en tykännyt siitä tokkuraisesta olosta jonka ne mulle aiheutti. Suosittelisin mäkikuismaa mutta ei taida tehota vakavempaan masennukseen?


Poissa fzile

    • Viestejä: 8
    • Karma: 1
    • Profiili
Onko kellään mitään positiivisia kokemuksia ko lääkkeistä? Kannattaisko niitä testata jos sais vähän kirkkaammaks ajatukset ja pystys vähän paremmin selvittelemään ajatuksiaan, nyt kaikki tuntuu niin sekavalta ja kaukaselta eikä mikään oikein tunnu miltään niin turhauttavaa...


Poissa Tryptamaen

    • Viestejä: 25
    • Karma: 10
    • Profiili
Mun on pitänyt tilata ihan testimielessä täältä jotain purnukoita.
http://www.onnit.com en nyt muista miten oli kuljetus suomeen.  :(

Kaverini Hollannissa ainakin suositteli New Moodia.


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Mun on pitänyt tilata ihan testimielessä täältä jotain purnukoita.
http://www.onnit.com en nyt muista miten oli kuljetus suomeen.  :(

Kaverini Hollannissa ainakin suositteli New Moodia.

Aika raflaavat sivut..
Ehkä ilmankin pärjää... ;)


Poissa Raato

    • Viestejä: 23
    • Karma: 1
    • Profiili
Mulle ei ainakaan tullu ssri ja snri lääkkeistä kun erilaisia sivuvaikutuksia. Paniikkihäiriöön autto kans mutta haitat vs. hyödyt ei kohdannu. Useempaa eri lääkettä kokeillu ja eri annostuksilla.

Ja ne ei ainakaan kirkasta ajatuksia vaan sumentaa niitä. Mua henk.koht. vaan esti ajattelemasta normaalisti.
Terveiset ihmisyyden rajamailta: Pakonomainen tarve toteuttaa yhteiskunnan määrittelemää illuusiota onnellisuudesta materialismin keinoin on eskapistinen euforia joka sulkee viimeisen yhteyden ihmisen ja luonnon väliltä.


Poissa toto

    • Viestejä: 25
    • Karma: 1
    • Profiili
Masennuslääkkeet toimi kyl siihen menee vain pirusti aikaa. Pari kolme viikkoa ei kannata edes koittaa täytyy popsia pidempää. Jouduin kuitenkin jättää masennuslääkkeet kun puhkasivat itselle hypomanian.
Olen popsinut mielialaa tasottavia lääkkeitä sopii mulle paremmin.
Lääkkeistä on apua se vain on hankalaa et mikä lääke kellekkin sopii.


Poissa Aivina

    • Viestejä: 193
    • Karma: 24
    • Profiili
Suosittelen lämmöllä mäkikuismaa. Itselläni on siitä erittäin positiivisia kokemuksia kaamosmasennuksen peittoamisessa.
Saksassahan se on yleisimmin määrätty lääke masennukseen. Sopii mainiosti lievään ja keskivaikeaan masennukseen. Luontaistuotekaupoista saa Hipérico-nimistä uutetta. Sitä muutama millilitra päivässä.

Psykoosilääkkeet aiheuttaa nimenomaan sellaista oloa, ettei mikään tunnu miltään. Niiden lopettaminen voi olla ihan hyvä idea. Mutta lopettaminenkin on fiksua tehdä vähitellen, eikä vaan suoraan yhtäkkiä. Sellaisesta voi kehoparka mennä vielä enemmän hämilleen.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Nyt tullut sellanen fiilis että voi olla että mulla on jotain masennusta, ei oikeen pysty nauttimaan mistään eikä mikään oikein tunnu miltään, mutta pahinta on just ku ei pysty oikeen keskittymään mihinkään ja tuntuu jotenkin niin tyhjältä ei saa irti itestäni mitään.
Lukaisehan tämä: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00359

Voimia.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa AmfetaLokki

    • Viestejä: 16
    • Karma: 0
    • Profiili

Lukaisehan tämä: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00359

oAo: KIITOS!  :)

Tätä tekstiä olen etsinyt, ja kauan! Vihdoinkin löysin sen!
En edes tiedä mitä sanoisin, mut ei varmaan tarvikkaan sanoa enempää. Vielä vähän kesken tää palapelin kokoaminen.   :-[
Tunne itsesi tuntemattomuus! :)


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Tätä tekstiä olen etsinyt, ja kauan! Vihdoinkin löysin sen!
En edes tiedä mitä sanoisin, mut ei varmaan tarvikkaan sanoa enempää. Vielä vähän kesken tää palapelin kokoaminen.   :-[
Luehan sitten myös tämä: http://www.netlife.fi/~msiivola/omia/depersonalisaatio.html
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher



Poissa fzile

    • Viestejä: 8
    • Karma: 1
    • Profiili
En pysty oikein ajatella selvästi, tänään huomasin kun poltin hitit pitkästä aikaa että pystyy ehkä jopa vähän paremmin jäljentelee asioita päässä, selvinpäin tuntuu vaan sellanen tasanen sekavuus ja saattaa mieliala heitellä pahasti.

Tuntuu et ajattelen ihan liikaa joka asiasta, ei oo päässä oikein mitään suodatinta kaikki tulee vaa yhtenä ryöppynä, ja ajattelen kaikesta negatiivisesti en pysty oikeen mistään repimään iloa, ja alan monesti diippailemaan keskusteluissa lähtee selittää jotain aika kaukaahaettua mikä kuitenkin on periaattessa valitusta siitä asiasta. Mut siis johtuu varmaan siitä että mietin ihan liikaa, melkeinpä ihan kaikkea turhaa enkä osaa vaan olla ja päästää irti niistä turhista ajatuksista.
En tiedä mitä täs pitäs tehä tuntuu et oon yrittäny ja miettiny kaikkii mahollisii keinoja miten pystys ottaa vähä rauhallisemmin mut tuntuu etten vaa jaksa keskittyy siihen ajattelemiseen ja näiden asioiden miettimiseen, ja päästä lähemmäks mielenrauhaa.


Poissa AmfetaLokki

    • Viestejä: 16
    • Karma: 0
    • Profiili
fzile: Oon ihan samassa tilanteessa sun kans.. Ku luen sun tekstiä ni tuntuu et ite kirjottaisin sitä samalla.. ihan samat jutut.. outoa tavallaan  ???
Luitko noi oAo:n linkkaamat sivut?

Mulla tapaamiset psykiatrin kanssa alkamassa just, olin psykologilla juttelemassa jo aikasemmin useamman kerran, mut en kertonu päihteistä mitään, vaan siitä et ei kiinnosta mikään enkä saa mitään aikaseks yms.
Onneks ei antanu hullunleimaa..

Nyt oon ite löytäny diagnoosin mulle ja toivon et psykiatri tietää miten toimia.
En usko et mua laitetaan mihinkään sairaalahoitoon tai pehmustettuun koppiin? eihän?  ???

Tietääkö joku onko suomessa jotain hoitotapoja esimerkiks psykedeelejen avulla? Ehkä voin itsekin yrittää mennä terapeuttiselle tripille, mut en tiedä miten pystyn itse estämään "pelon pelkoa" ja välttämiskäyttäytymistä... En tiedä tietä "normalisoitumiseen" :(
Tunne itsesi tuntemattomuus! :)