Joo itsekkin olen siis vegetaristi, en vegaani. Se tais viestissä huonosti tulla esille, esim. munat/maito/juusto. Itse juon vain soijamaitoa, (ideaologiset syyt) nykyisin riisimaitoa (luomu) kallista mutta -hemmetin- hyvää. Ite olen onneks aika hyvin säästyny noilta "lopeta nyt toi vitun pelleily" kertoo mun mielestä aika paljon ihmisestä joka tollasia laukoo (mm. duunissa muutama kollega jaksaa aina vittuilla) Itse en pidä kasvisyönnistä kovaa ääntä mutta jos joku kysyy niin kerron. Itse tuntuu, että aika moni on kiinnostunut aiheesta mutta kokee sen liian "vaivalloiseksi" aloittaa. Sitte on toki nää pelottelut: Et saa proteiinia tarpeeks, et saa kalsiumia, et saa sitä, et saa tätä yada yada yaa.
Aina sanon, että jos joku syö luomulihaa niin mulle fine, itsekin melkein voisin. Mutta nää nyky-yhteiskunnan tehotuotanto laitokset, ei helvetti... Siis lihassa mutta myös mm. maidon tuotanto, juustot, kalankasvatus jne. Ja lainsäädäntö kieltää kuvaamisen teurastamoissa jne. Sitte kun menet ruokapöydässä sanomaan, että se liha on joskus elänyt kaikilta menee ruokahalut. What? Vaikuttaa siltä ettei ihmiset edes ajattele mitä ne syö. Niinkuin pikkulapset, olisko ollu joku 4. luokka? jenkeissä, opettaja pisti biologian projektin pystyyn ja luokka kasvatti omat vihannekset. Lapset ei kuitenkaan suostunu syömään kun ne oli "likasia".
"If you want to find the secrets of the Universe, think in terms of energy, frequency and vibration." -Nikola Tesla