Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sekalaisia kysymyksiä kasvattamisesta

Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Varmista että saa tarpeeks ilmanvaihtoo sen lisäks että suhkit, jos sulla on sellasii iha pienii valkosii palloja/ pilkkuja nii oot jo lähellä. Ekoihi pinneihi voi mennä se pariki viikkoo jos huono tuuri käy, mutta yleensä noi growboxit on inokuloitu hyvillä geeneillä ettei menis nii kauaa. Kärsivällisyyttä vaan kyllä ne sieltä ajallaan tulee. Se kasvu on voinu myös hidastua jos on ollu jossai kylmissä olosuhteissa kuljetuksen ajan ja rihmasto on menny vähänniinku "horrokseen", laitat sen lämpimää paikkaa esim. jääkaapin pälle nii voi nopeuttaa prosessia.  :D


Poissa BadTrip

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 75
    • Karma: 19
    • Profiili


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
aika huonot kuvat mutta mun mielestä kannattaa varoo ettet ylikastele. Pinnit rupee tuleen sen johdosta että maaperästä haihtuu kosteutta, voi auttaa jos et kastele sitä päivään tai pariin ja tuuletat pari kolme kertaa päiväs. En tosin oo kauheen kokenu vielä mutta annanpahan oman näkemykseni :)


Poissa BadTrip

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 75
    • Karma: 19
    • Profiili
Vähän toi sivukuva näyttäisi sille ettei rihmasto olisi vielä valmis. Kuva on niin huono että ei näe lilluuko siellä vettä pohjalla että siksi näyttää tuolta vai mikä on. Katekerros ainakin näyttää todella märältä.


Poissa SunParasite

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
No pidän parin päivän kastelu tauon ja ilmaa pussiin, tarttisko tota pussinpäätä alkaa pitää auki?


Poissa Thunder09

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
  • Gas grass or ass, nobody rides free
    • Profiili
Moro

Nopea kysymys... mistä päin sais growkit tilattu joka ei jää tulliin?


Poissa BadTrip

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 75
    • Karma: 19
    • Profiili
Nopea vastaus... Ulkomailta tilattuna et varmuudella mistään, koska se on laitonta. Vaikka tilaisit growboxin missä ei ole elävää rihmastoa eli vain itiöt, kasvualusta ja laatikko erikseen saat todennäköisesti syytteen huumausainerikoksen valmistelusta. Missaat myös kaiken hauskan tilaamalla kaiken valmiina ;)


Poissa Thunder09

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
  • Gas grass or ass, nobody rides free
    • Profiili
Kiitos vastauksestasi

Jollain tutulla on kovia riippuvuuksia ja mieli ihan hajallaan jatkuvasti. Nykytieto on todennut että microannoksilla sais itseään parempaan kuntoon aika äkkiä verrattuna tavallisiin lääkkeisiin (plus ei tarvi kärsiä lääkkeiden sivuvaikutuksia). Eli sis terapeuttiseen käyttöön pitäisi saada. Kuinka suosittelette että pitäis toimia jos haluaa kasvattaa itse niin paljon kuin on tarpeen?


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Hommaat jostain itiöitä opiskelet vähän sienten kasvatusta eri foorumeilta shroomery, psilosybiini.info ja vaikka reddit. Sitte vaa rihmastoo laatikkoo ja kaappiin kasvaa. Ainoa missä voi olla hankaluuksia on toi itiöiden hommaaminen. Mutta täällä foorumilla on kirpputori mistä voi saada mikroskooppisia tutkimuksi a varten niitä.


Poissa SunParasite

    • Viestejä: 7
    • Karma: 0
    • Profiili
Niin pitäskö yöksi sammuttaa toi loisteputki joka on tos growboxin yläpuolel?


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili

Poissa tumbs

    • Viestejä: 12
    • Karma: 0
    • Profiili
Olen kadottanut jonnekin vanhat inokulointineulat. onko kellään kokemusta suomalaisista nettikaupoista joista vois tilata neuloja?


Poissa BadTrip

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 75
    • Karma: 19
    • Profiili
Olen kadottanut jonnekin vanhat inokulointineulat. onko kellään kokemusta suomalaisista nettikaupoista joista vois tilata neuloja?

Google haku: Injektioneula

Itse oon tykännyt tilata tammed:lta.


Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Ite oon iha vaa apteekista hakenu sellasia hervottomia kinkkupiikkejä, mutta jos tarkotat sellasta agarin inokulointi rengasta nii en tiiä siihe käytin askarteluveitsen vartta ja laitoin päähä mahollisimman ison ompeluneulan väärinpäin.