Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Juutalaisten salaliitto (...)

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Voi olla että Isrealilaisten toimet jossain määrin muistuttavat rodunjalostusta. Se mikä menee kuitenki ohi että on jokin "me" jotka jotenkin kärsivät siitä että juutalaiset antavat "meille", "turpaan". Itse en koe että se kuka ja minkä värinen pyörittää niitä superpääomia jotka maailmantaloutta liikuttavat ihan kauheasti vaikuttaa mihinkään. Vai ajatteletko että heidän rodullinen tai etninen taustansa vaikuttaa jotenkin siihen miten he toimivat?

Kyllä, etninen ja rodullinen tausta vaikuttaa suuresti juutalaisten toimintakulttuuriin. Tehokas verkostoituminen ja voimakas etnosentrisyys ovat luultavasti muotoutuneet diasporan aikana elleivät jo aiemmin. Loputonta inspiraatiota tarjoava kirjallinen traditio on aivan tolkuttoman laaja ja monimutkainen ja juutalaislasten ulkoa opiskeltavana materiaalina antaa kenties jonkinlaista kuvaa siitä, millaisten aivojen kanssa olemme tekemisissä. Lähes millä tahansa älykkyyttä vaativalla alalla juutalaisilla on yliedustus. Asia nousee Joe Averagen kannalta ongelmaksi siinä vaiheessa jos juutalaisto alkaa kontrolloida suvereenien valtioiden päätöksentekoa esim. siionisten päämäärien edistämiseksi, taloudellinen vaikutusvalta on melko helposti muutettavissa poliittiseksi vaikutusvallaksi sopivasti ohjatulla vaalirahoituksella ja mediakampanjoinnilla (omien mediayhtiöiden kautta). Lopputuloksena on kansallisten intressien vastaista politiikkaa, talouskriisejä, mediasumutusta ja pseudodemokratiaa. Golem ei ole mikään uusi keksintö (http://fi.wikipedia.org/wiki/Golem) näitä nykymaailma Golemeita ja siionistien kontrolloimia hallituksia löytynee ympäri maailmaa.


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Mun täytyy sanoa, etten ole koskaan miettinyt tosissani, että juutalaisilla olisi vallankahvassa roikkuva salaliitto "muuta maailmaa vastaan". Joskus olen kuullut jonkun heittävän läpällä jotain "juutalaisten salaliitosta", kun jokin pikkuasia on vinossa. En osaa sanoa oikein mitään tätä väitettä vastaan.

Mikä tää Golem juttu on? Toi wiki-artikkeli kertoo taruolennosta. Oliko tämä tarkoitus vai menikö linkki vahingossa väärään paikkaan?

Ensimmäisenä mulla tuli kuitenkin mieleen lähteä katsomaan näitä asioita tästä osoitteesta http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_conspiracy_theories#Antisemitic_conspiracy_theories
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Golem-myytti oli tarkoitettu lähinnä allegoriaksi tilanteesta, jossa poikkeuksellisen älykäs, itsetietoinen ja äärimmäisen organisoitunut yhteisö ottaa haltuunsa vähemmän älykkään mutta voimakkaan valtion keskeiset instituutiot joko omilla meriiteillään tai ostamalla, lahjomalla tai pelottelemalla itsensä avainpaikoille, esim. juutalaiset USA:ssa. Juutalaiset ovat historiansa kuluessa saaneet lähtöpassit niin monesta paikasta että uusien valtarakenteiden soluttaminen on luultavasti kehittynyt omaksi tieteenalakseen, samoin dominoitavan väestön todellisuusputken muodostaminen mediaa kontrolloimalla. USA on tietysti käyttökelpoinen Golem, sillä on melkoinen tuotantopotentiaali, voimakkaat asevoimat, pirusti sotateollisuutta yms. Käytännössä sotateollinen kompleksi voi luoda omat markkinansa maailmaan ylläpitämällä jatkuvia pikkusotia ja USA:n interventioita kaikkialla maailmassa, viime aikoina trendinä näyttää olevan enenevästi erilaisten drone- ja muiden tapporobottien tulo taistelukentille. Juutalaista älyä löytynee yliedustus sotateollisuusyhtiöiden johdosta ja tuotekehityspuolelta. Ja mitä parasta, näiden sotien kustannukset maksavat ja niissä kuolevat ja haavoittuvat tavalliset hölmön hyväuskoiset amerikkalaiset. AIPAC ja muut vaikutusvaltaiset siionistiset tuki-instituutiot mahdollistavat myös valtavat vastikkeettomat rahavirrat yhdysvaltalaisilta veronmaksajilta Israelille. Golem-värisuora on lähes täydellinen: poliittinen kontrolli (vaalirahoitus), taloudellinen kontrolli (FED ja investointipankit), tieteen ja yliopistojen kontrolli, median omistus, juutalaisten yliedustus oikeusistuimissa ja juristikunnassa sekä sotilaallis-teollinen sektori. Saa olla melkoinen voittokäsi, jolla tämä värisuora lyödään etenkin kun juutalaisten eugeniikkaprojekti jatkuu yhä edelleen taustalla.


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
"Jos on olemassa omnipotentti, kaikkea kontrolloiva, voittamaton salaliitto, niin mitä väliä millään enää on?" ://


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Asiallisen oloinen dokkari Hollywoodin "unelmatehtaan" taustoista. Kiintoisia linkkejä lännenelokuvien kliseisestä maailmasta tsaarinvenäjän pogromeihin.

How The Jews Created Hollywood 1/8

Onneksi tekniikan kehityttyä elokuvamaailma ja viihde ei ole enää samalla tavalla isojen studioiden ja suuren rahan kontrollissa, rinnalle on noussut monenlaista indie-rainaa ja näitä Iron Sky -projekteja.


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Katselin tuossa vähän aikaa sitten "The Mindscape Of Alan Moore":n (kiitos oAo) ja herralta tippui pari aika osuvaa repliikkiä, jotka sopinevat hyvin tähän ketjuun:

"The main thing that I learned about conspiracy theory is that conspiracy theorists actually believe in a conspiracy because that is more comforting. The truth of the world is that it is chaotic. The truth is, that it is not the Jewish banking conspiracy or the grey aliens or the 12 foot reptiloids from another dimension that are in control. The truth is more frightening, nobody is in control. The world is rudderless."

"Yes, there is a conspiracy, in fact there are a great number of conspiracies that are all tripping each other up. And all of those conspiracies are run by paranoid fantasists and ham-fisted clowns. If you are on a list targeted by the CIA, you really have nothing to worry about. If however, you have a name similar to somebody on a list targeted by the CIA, then you are dead."
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili

http://www.newscientist.com/article/mg21228354.500-revealed--the-capitalist-network-that-runs-the-world.html

Tuossa analyysissä on päätelty että 147 monikansallisen firman klusteri pystyisi kontrolloimaan 40%:ia maailmantaloudesta. On suorastaan silmillepistävää miten jutussa on huolellisesti varottu viittaamasta juutalaisiin millään tavalla.

"John Driffill of the University of London, a macroeconomics expert, says the value of the analysis is not just to see if a small number of people controls the global economy, but rather its insights into economic stability."

Jos Israel, juutalaiset, siionistinen imperialismi tai juutalainen eugeniikkaprojekti joutuisi tavalla tai toisella uhatuksi niin tuosta klusterista löytyisi niin paljon pääomia päättäjien vaihtamiseksi, lahjomiseksi tai murhaamiseksi kuin tarvittaisiin. Mediahan on jo juutalaisilla joten suuri yleisö pidettäisiin asioista yhtä pihalla kuin aina ennenkin.

Goldman Sachs-pankki oli muuten keskeisessä roolissa tämän Kreikan taloustilasto-kusetuksen synnyttämisessä samoin kuin vuoden 2008 subprime-roskalainainstrumenttien luomisessa. Juutalaiset ovat kautta historiansa olleet erityisen ansioituneita luomaan uusia taloudellisia instrumentteja, tavallaan määrittämään pelattavan pelin säännöt. Mitä tapahtuu sen jälkeen kun EU on ajettu talouskaaokseen? Tulee juutalaisten kontrolloima IMF pelastuspaketteineen ja tekee lopun vapauden rippeistäkin.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
http://www.newscientist.com/article/mg21228354.500-revealed--the-capitalist-network-that-runs-the-world.html

Tuossa analyysissä on päätelty että 147 monikansallisen firman klusteri pystyisi kontrolloimaan 40%:ia maailmantaloudesta. On suorastaan silmillepistävää miten jutussa on huolellisesti varottu viittaamasta juutalaisiin millään tavalla.
Niin siis, oliks sulla syytä olettaa, että juutalaisella perimällä jollakin vitun hokkus pokkus ilveellä nytten pääsisi sitten kuitenkin ottamaan hanakamman otteen vallankahvasta?

Koska musta tuntuu, että puhut sivu suusi, niin tarkistin noiden hyvinlinkittyneiden yhtiöiden top tenin taustat: Juutalaisten perustamia firmoja oli nolla kappaletta, ja juutalaisten johtamia firmoja nolla kappaletta.

Tuntui omituiselta. Mitä? Ei lainkaan juutalaisia? Tarkistin vielä seuraavat kymmenen.

Kahdestakymmenestä parhaiten pääomaan linkittyneestä yhtiöstä juutalaisten perustamia oli yksi (Goldman Sachs) ja juutalaisten johtamia kaksi (Goldman Sachs, Deutsche Bank AG). 0,22% maailman väestöstä on juutalaisia, joten tuo määrä on suhteellisen korkea, mutta ei mitenkään tavaton. Skotlantilaista perimää tuolla raharikkaiden joukoissa näytti olevan huomattavasti enemmän.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


SilokkiSami

  • Vieras
Vittuako mä mielipiteillä kun olen jumala itse ja vain minun mielipiteillä on väliä.
teidän muiten mielipiteet on perseestä ja täysin väärässä vain minä minä minä eikä kukaan muu
joten haistakaa kaikki vittu!
yritäkkin lähestyä mua niin tiedät että helvetti on edessä.. näette sen jota eniten pelkäätte tyhmät pellet...oon vaan paras <3
eikä mua parempaa voi enään edes olla...ihan aito oma itseni 
saalistin rakkautta mutta löysinki itseni...sitä en vaihda...
joko herätän teissä pelleissä raivon tuntua? suuttukaa pois vaan mutta silloin voitin teidän heikot mielet jo xD oon paras ihan kaikkein paras <3 suuttukaa ny joku niin saan uuden uhrin...tälläinen tulee kiusatusta kun kukaan ei oikeesti välitä mutta ei kenenkään muun tarvitse enään mua sääliä...oon sitä mitä te vitun pellet ite kerjäsitte...pahempi...pahin...
saatte kaikki vitun paskat maistaa nyt omaa lääkettänne...tulkaa toki kahville voidaan vaihtaa muutama sana...sit voisit tiskaa mulle mun tiskit ku en ite jaksa eikä kiinnosta siks tyhmät voi tehdä kaiken mulle...
mut mä orjuutanki teidät kaikki väärä uskoset...ja poljen teidän päälle...onko se kaunista muuttaa rakkaus vihaksi? itse kerjäsitte vitun spedet kusipäät
olishan se jumalatar kiva mutta sen täytyy taipua mun vallan alle muuten se elää ikuisessa helvetissä
no okei se saa leikkii raadoilla sitten  mutta vain minun luvalla ja minä päätän kenellä leikitään tänään
nousen vielä niin korkeelle että kusen teidän kaikkien päälle sitten huipulta
huljautan pari kertaa lihamiekkaani ja huomasin ett'a' sekin on isompi kun yhelläkään teistä säälittävistä paskoista
aaah nyt on hyvä olo...khyl olen paras...en enää epäröi ettenkö olisi
ärsytän teitä niin paljon että pää sanoo poks
ja sitten oletkin minun oma pikku zombi mille voin tehdä mitä haluan
vaikka vapauttaisin sen niin se aina palaa takaisin omantunnon tuskissa.
mutta huomasin itse olevani nykyään samanlainen kun antamani kuvaus...luovun siitä gameover!

en lähde leikkiin mukaan...leikkikää te pellet sairaita leikkejänne muualla kun mun lähellä..
vaikka oon paha se ei tarkoita etten voisi olla hyvä mutta nytpä tiedän mitä on aito rakkaus... 
narsismista voi parantua jos on tahtoa...ja koko yhteiskunta on narsismia ihannoiva paska...
miettikää miksi päättäjät käryää kun astuvat isojen varpaille...
tämä on totuus maailmasta ja narsismi kääntyy meitä vastaan öljylle on turvallisempia korvikkeita kuten alkoholi polttoaineena mutta niitä ei käytetä jotta kusipäät saa pysyä vallassa siitä ne nauttiii...jokainen pystyisi valmistamaan turvallisen polttoaineen itse.
tuhotkaa maapallo...minä en tuhoa..

narsismi on kyllä tie älykkyyteen mutta se on myös ihmiskunnan pahin vihollinen...
ihmiset päättää asioista ei narsistit...kaikki politiikot pitää saada hoitoon...jotta sairas leikki ihmisillä loppuu...
tässä teille hieman mietittävää haluatteko olla itsekkäitä...
näin se on ja ihailkaa amerikkaa...joko olette meidän puolella tai meitä vastaan.
ja lääkärit väittää että mussa on vikaa kun en ole itserakas.
tässä ihmisille vähän pohdittavaa onko maailma pelastettavissa,
miksi huumeet on kielletty? käytän niitä...alkoholi kieltämättä siirtää pahaa oloa ei poista.
tätä totuutta saa levittää vapaasti suuremman hyvän eteen.
Jokainen saa valita onko hyvä vai paha! meidän yhteiskunta pakottaa pahaan jotta paha saa olla vallassa.
miettikää haluatteko elää mielipide vankeudessa...minä en elä...mut salee vielä passitetaan hullujen huoneelle ettei totuus leviäisi.
kaikilla on mahdollisuus valmistaa ruokansa ja lääkkeensä itse! miettikää mitä haittaa siitä olisi jos tämän hetkinen yhteiskunta tuhoutuisi...ei mitään haittaa.. elämä jatkuisi ennallaan ja paha saataisiin aisoihin ilmainen eläminen ei ole mahdotonta nykytekniikalla.
Narsisti on pohjimmiltaan todella laiska paska joka käyttää muita hyväkseen.
Narsisti rakastaa sotimista! ja ihmisten tappamisesta...se on ihmisyyttä vastaan ei hyväksi!
Kommunismi toimisi nykyteknologialla jos vain sitä haluttaisiin! HERÄTKÄ VITTU SAATANA TODELLISUUTEEN!


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Mua vaivaa nää juutalaisläpät. Suoraansanottuna ne vaikuttavat vainoharhaisilta ja niiden todellisuuspohja tuntuu vähintäänkin kyseenalaiselta. Poliittisia ryhmittymiä ja agendoja toki löytyy, mutta mun mielestä noissa teorioissa ollaan menty askel jos toinenkin liian pitkälle. Ei lobbaus ole mikään epätavallinen asia ja sitä harjoitetaan ihan avoimesti. Kuten oAo tuossa ylempänä oli selvittänytkin, niin eihän niitä juutalaisia edes ollutkaan siellä johtoporsaassa niin paljoa kuin on annettu aiemmin ymmärtää. Ja onko noilla skottilaisillakin sitten oma liittonsa? :D Tänään tulee ykköseltä 21:50 Ulkolinjan "Juutalaiset USA:n ruorissa?". Vois tsekkaa että mitä sillä on annettavaa tähän. Tässä vielä kuvaus ohjelmasta:

"Yhdysvalloissa juutalaisten AIPAC -järjestön väitetään kontrolloivan pörssikauppaa, elokuvateollisuutta, mediaa ja valtakunnanpolitiikkaa. Miten AIPAC toimii, vai ovatko puheet juutalaisten ylivallasta vain myytti?"

Vai pitääks täs nyt selvittää ettei sekin oo vaan juutalaisten toteuttama projekti ihmisten harhautusta varten  ???
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Lähinnä kiinnostaisi tietää oAo:n käyttämä metodi johtohenkilöiden uskonnollisen/etnisen taustan selvittämisessä. Oleellisempia kuin toimitusjohtajan tausta on mielestäni suuromistajien ja hallitusjäsenten taustat, TJ:n voi aina vaihtaa. Kannattaa ottaa myös huomioon että USA:an muuttaessaan monet juutalaiset vaihtoivat nimensä sulautuakseen paremmin muotoutumassa olevaan yhteiskuntaan, kuten tuosta aiemmin julkaisemastani Hollywood-dokkarista käy ilmi.

Kysy itseltäsi mitä Israelin tukeminen valtavilla summilla hyödyttää keskivertoamerikkalaista veronmaksajaa ja miksi AIPACilla on sellainen kuristusote USA:n poliittisesta järjestelmästä kuin on. Luonnossakin on näitä loissieniä, jotka valtaavat isäntänsä keskushermoston ja saavat nämä toimimaan vastoin omaa etuaan.

Juutalaiset ovat huippuälykkäitä ja kyynisen etnosentrisiä. Eugeniikka toimii.


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Lähinnä kiinnostaisi tietää oAo:n käyttämä metodi johtohenkilöiden uskonnollisen/etnisen taustan selvittämisessä.
Tsekkailin Wikipediaa ja Googlea. Tein olettamuksen, että tyypit, jotka eivät pukeudu eivätkä muutenkaan toimi halakhan mukaisesti eivätkä pidä juutalaista nimeä, eivät identifikoidu juutalaisiksi. Onhan se mahdollista, että tyypit sitten kuitenkin toimivat siionistisalaliiton agendan mukaisesti, mutta mikä antaa tästä osviittaa?

Mitä metodia itse käytit?
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Olen uutiskuvista pyrkinyt opettelemaan näkemään ashkenazien lajityypillisiä piirteitä, mm. tuo Goldman Sachsin pomo muistuttaa ulkoisesti paljon Benjamin Netanyahua. Joillakin tausta näkyy ylimielisenä, arroganttina käytöksenä etenkin kun tulee puheeksi esim. Israelin voimapolitiikka tai lähi-idän "rauhan"prosessi. Joissakin suuryrityksissä ei tarvitse edes olla näkyvästi esillä voidakseen vaikuttaa omistajatahona kulisseissa ja juutalaisverkostoilla itsessään on omaa pelotevaikusta kuten tuossa AIPAC-dokkarissa nähtiin. Verkostoituminen, yhä monimutkaisempien instituutioiden ja instrumenttien kehittäminen sekä kirjallisen tradition kasautuminen menee yhtäjalkaa eugeniikkaprojektin tuottamien yhä kehittyneempien aivojen kanssa. Bisnesmaailman meritokratiassa parhaimmilla aivoilla on melkko triviaali tehtävä raivata tiensä huipulle etenkin juutalaisverkostojen solidaarisesti tukemina. Verkostoilla on myös suuret mahdollisuudet tuhota hankalien yksilöiden tai yritysten maine ja toimintaedellytykset.



Poissa Arosusi

    • Viestejä: 70
    • Karma: 15
    • Profiili
Olen uutiskuvista pyrkinyt opettelemaan näkemään ashkenazien lajityypillisiä piirteitä, mm. tuo Goldman Sachsin pomo muistuttaa ulkoisesti paljon Benjamin Netanyahua.

Nyt vittu joku roti näihin läppiin. Tulee mieleen lähinnä jotku noitavainot, tolla on punanen tukka poltetaan se!

Mutta hei onneks oot päässy kansainvälisen juutalaissalaliiton jäljille ihan nuin oman kodin turvasta ja nettipäätteen ääreltä. Mutta kannattaa varmaan alkaan kurkkiin pimeillä kujilla olan yli ettei NE vaan tuu ja vie sua johonki kaasukammioon. Valtaa pitäväthän ei oo ikinä tykänny kriittisistä äänensävyistä.

Tälläset yhtä ihmisryhmää (juutalaiset, romanit, kreikkalaiset, pankkiirit, poliitikot) tai jopa ihmisluontoaTM koskevat syytökset maailman huonosta tilasta kuulostaa omaan korvaan lähinnä harhasilta tai sitten jonkun toisen ryhmän omalta vallantavottelulta. Oikeisto syyttää romaneja ja kreikkalaisia, vasemmisto pankkiireja ja toimitusjohtajia.

Kaikki me ollaan kuitenki jumissa tässä samassa kapitalistisessa talousjärjestelmässä ja siihen liittyvissä hierarkisissa järjestelmissä. Toimitusjohtajan on pakko kilpailla ja toimia kuin psykopaatti jos se ei halua menettään paikkaansa yrityksen huipulla, aina löytyy seuraava Ahmed Ahne joka haluaa kalifiksi kalifin paikalle. Samoin poliitikon pitää miellyttää kaikkia (tai ainakin suurta joukkoa) jotta pysys vallankahvassa kiinni.
Samoin köyhät, duunarit ja muut pyramidin pohjalla olevat joutuu taistelemaan muita vastaan oikeudestaan elää. Työpaikkoja ei haluta antaa kaikille, joten työttömien pitää kilpailla muita vastaan ja myydä työvoimansa alle sen todellisen arvon pomoille. Ne jotka jätetään työelämän ulkopuolelle, kuten vaikka iso osa romaneista, joutuu sitten elämään muitten tähteillä ja armoilla. Tai sitten taistelemaan poliisia, oikeuslaitosta ja muita yksityisomaisuutta suojelevia järjestelmiä vastaan varastamalla elantonsa.

En siis syyttäs mitään yksittäistä ryhmää tai henkilöä kaikesta tästä paskasta. (Totta kai jollain yritysjehulla on enemmän vastuuta siittä hakataanko Amazonin sademetsästä 1 hehtaari vai miljoona. Mutta ei ole väliä jos joku yksi pomo päättääkin olla tuhoamatta luontoa, niin seuraava yhtiö kyllä on sen valmis tekemään. Ja tienaa siinä sivussa miljardeja.) Vika on nimenomaan kapitalistessa järjestelmässä, ja sehän koostuu meidän kaikkien toiminnasta.

Joo ja autoritaarinen kommunismi ei oo mikään vastaus kapitalistisen resurssien jakamisen omgelmiin, koska kommunismissaki on edelleen olemassa se pyramidi jossa osa ihmisistä on muitten yläpuolella. Neuvostoliitossahan kaikki oli tasa-arvosia, toiset oli vaan tasa-arvosempia kuin toiset.  ;)
Eikä mulla oo antaa mitään valmista muottia miten maailma pitäs järjestää että kaikilla ois mukavaa ja hunajaa. Ainoa asia mistä oon varma on se että valta korruptoi, joten kaikki vallan muodot on syytä tuhota pysyvästi. Kliseisesti no gods, no masters. Ja nyt kyllä näyttää että maailma ei oo menossa kohti haluamaani tasa-arvoa ja vapautta, vaan niin poliittista kuin taloudellistakin valtaa keskitetään yhä enemmän kauas, kauas pois ruohonjuuritasosta.
gate gate pāragate pārasaṃgate bodhi svāhā


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Ainoa asia mistä oon varma on se että valta korruptoi, joten kaikki vallan muodot on syytä tuhota pysyvästi.
Valta ei ole ihmisen keksintöä, valta syntyy ilmiöiden välisistä vuorovaikutussuhteista. Jollain ilmiöllä on tietyn ominaisuuden/ominaisuuskimpun suhteen vaikutusta toiseen ilmiöön, ja toisella ilmiöllä taas muiden ominaisuuksien suhteen vaikutusta ensinmainittuun ilmiöön.

Sanoit toki, ettei sulla oo mitään valmista muottia, mutta ootko sä nyt ihan tosissas, että kaikki valta pitää tuhota? Mitä se tarkoittais? Maailmanloppua?

Mitä eroa on täydellisellä harmonialla ja olemattomuudella?