Haluatko Nyäpikkä auttaa mua ymmärtämään, miksi juutalaisten mahdolliset prosentuaaliset erityisyydet ovat yksiselitteisen huono tai halveksuttava asia? Sinun ja muutaman muun postauksista tulvii fiilistä siitä, että on yksinkertainen ja yksiselitteinen fakta että jutkut ovat kaiken pahan alku ja juuri.
Ymmärrän joo, että maailman rahamafia on pitkälti juutalaisvetoista, ja että ko. poppoon riveissä harjoitetaan merkittävissä määrin opportunismia, josta muut joutuvat kärsimään, mut, nii, no. Häh.
Siis kun mulle tulee teidän kirjoituksista sellainen kuva, että on olemassa vain yksi oikea totuus. Mites, ootteko minkä verran esim. lukeneet kyseisten henkilöiden omista näkökulmista, siitä miten he itse itselleen perustelevat toimintaansa, ja historiallisista analyyseistä sen suhteen, miten nykytilaan on päädytty?
Mähän en siis oikeasti tajua tästä asiasta paljonkaan, eli mun tiukkasävyiset kysymykset on ihan paljolti vilpitöntä uteliaisuutta. Selittäkää.
Mielenkiintoinen kyllä toi ajatus siitä (jos oikein tulkitsen), että "vahva usko" olisikin itse asiassa pelkkä savuverho, jonka takana pyritään harjoittamaan tarkkaan harkittua geenienjalostusta. Uskotko siis tällaisen toiminnan systemaattisuuteen? Onko tarjota jotain luotettavaa, mahdollisimman vähän biasoitunutta todistusaineistoa? Mikäli tällaista systemaattista toimintaa harrastetaan, pidän äärimmäisen todennäköisenä että ainakin jotkut siitä tietoiset ovat vuotaneet tietojaan suoraselkäisesti. Salaliitot kun harvoin pysyvät kovinkaan pitkiä aikoja todella salaisena, etenkään jos niihin osallistuu satoja, tuhansia, kymmeniä tuhansia – kuinka paljon – ihmisiä...