Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Psilosybiinisienet pienillä annoksilla

Poissa Purple

    • Viestejä: 5
    • Karma: 0
    • Profiili
Itse en ole paljoa yli 1g cubeja ottanut ja aina on aika hanskassa homma pysynyt , viime satsit tais olla 0.4 jonka koin aika miellyttäväksi ekalla kerralla , viikko sen jälkeen sama määrä ja jäi jotenkin vajaaksi mutta sekin lähinnä euforian puolelta. Käsittääkseni kynnys on noin 0.25 , ajattelin joku viikonloppu tuossa kokeilla sitä löytämilläni semeillä kun niitä noin 0.2-0.3 tuli ( määrät kuivattujen painoja ) , kannabista olen samalla kyllä ottanut kun olen näitä ns.minimi kokeiluja tehnyt :). Parhaat eurforiat ikinä tuli noin 0.5g cubeniksen kanssa kun "nousujen" kohdalla poltin pesällisen kukkaa, ei pystynyt muuta ku ns. ryvetä hyvässä olossa ja ihmetellä miksi musiikki kuullosti niin taivaallisen hyvältä ( taisi olla joku Chill Out -kokoelma ).


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Käsittääkseni kynnys on noin 0.25 , ajattelin joku viikonloppu tuossa kokeilla sitä löytämilläni semeillä kun niitä noin 0.2-0.3 tuli ( määrät kuivattujen painoja )
Suippumadonlakit ovat jonkin verran potentimpaa tavaraa verrattuna huurumadonlakkeihin.

Mittausten mukaan suomalaiset suippumadonlakit ovat sisältäneet keskiarvolta 1,42% psilosybiiniä.

Tämä tarkoittaa sitä, että 0,2-0,3 g kuivia silokkeja sisältäisi 2,84-4,26 mg psilosybiiniä. Psilosybiinin kynnysannos on Erowidin mukaan 3-4 mg. Eli kyllähän tuo 0,25 g on varmaan siinä rajoilla.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


melle

  • Vieras
Tämä teksi kuuluisi käyttökokemuksiin, mutta laitan tämän tänne, koska tämä koskee enemmän sienten annostusta kuin trippiä. Todellisuudessa tämä koskee aika monta asiaa, mutta eiköhän se selviä tässä sisällössä. Elikkäs:

3 viikkoa sitten menetin kaiken, työn ja sitä koskevan koulutuksen. I have nothing now, mutta halu oli pitkästä aikaa rentoutua. Tämä on sitten toinen trippi, ensimmäisen kokemus on ollut se ehtodon edellytys, että olen selvinnyt tähän saakka kaiken koettelemani jälkeen järjissäni. Anteeksi, en saa vähätellä lähimmäisiä, äitiä ja muutamaa kaveria eli rakkaus ja välittäminen on myös mikä on vaikuttimena ollut kaikessa.

Asiaan! Tänään trippasin 15 suippumadonlakilla ja TARKOITUS/HALU oli uppotua musiikkiin, vain musiikkiin. Paastosin 14h eli illan ja yön. Aamulla otin 15 silokkia nassuun ja vähän mahua kyytipojaksi. 31 minuuttia meni ja sitten tuli nykäisy. makasin kirjaimellisesti 2 tuntia sängyllä peiton alla liikkumatta silmät kiinni kuunnellen musiikkia. Bändeinä oli Buckethead ja jazzia, mutta Bucketheadin kitarariffit, biisien miksaus ja progressiivisuus vei mukanaan ja yhden tunnin kuuntelin vain Buckethedia.

Typistettynä, makasin huoneessa joka oli täytettynä musiikilla. Kestoltaan olotila kesti vain 4-5h ja 3 tunnin musiikin kuuntelun jälkeen lähdin ulos nauttimaan ulkoilmasta. Ulkos päästyäni valitettavasti ikävät ajatukset pääsivät mieleeni ja mietin kaikkea hukattuja tilaisuuksia, menetyttäjä elämää vakauttavia asioita, mutta ne hävisivät suht nopeasti.

Voisin kirjoittaa yhden 4-sivuisen esseen pelkästään elämisen ja kuolemisen halusta, mutta kaikki on vain ajatuksia. Todellisuus on se, että jos et pysty muuttamaan itseäsi juuri NYT, et voi koskaan sitä tehdä.

Trippaaminen 15 kpl ja siitä alle onnistuu ja lopputulos on kiinni kokijasta ja ympäristöstä. Nyt ymmärrän sen, että tieto lisää tuskaa ja trippaaminen ei ole filosofisessa mielessä järkevää, koska kysymykset kaikesta vain lisääntyy ja vaikeutuu. Onhan toki mukana uuden oivaltamisen iloa, mutta mitä enemmän pohdit, sitä enemmän koet tuskaa:)

Tämä ei ole mikään absoluuttinen totuus vaan ajatuksia pienellä määrällä saadusta olotilasta TODELLA ikävässä elämäntilanteessa.... Mitä vähemmän ajatuksia on mennyttä tai tulevaa kohden, sitä enemmän voi keskittyä tähän hetkeen ja kaikkeen siihen mikä siihen liittyy. Kait se on tämä filliksen loppuajatus... jos settingit on todella huonot, ympäristö, seura, sää, KAIKKI, niin ajatukset voi käänytyä todella huonoksi mutta "oikeassa" ympäristössä ihminen vain nauttii ja rakastaa kaikkea entistä enemmän... Eihän meillä ole mitään muuta kuin sekunnit joita elämme. Tulevaisuus on vain haave mitä jokainen maalaa mieleisekseen, mutta sen särkyessä ei ole kuin se mikä on NYT, rakkaat, läheiset, SINÄ.


Poissa Ystävällinen Apina

    • Viestejä: 48
    • Karma: 8
    • Profiili
3 viikkoa sitten menetin kaiken, työn ja sitä koskevan koulutuksen. I have nothing now, mutta halu oli pitkästä aikaa rentoutua. Tämä on sitten toinen trippi, ensimmäisen kokemus on ollut se ehtodon edellytys, että olen selvinnyt tähän saakka kaiken koettelemani jälkeen järjissäni. Anteeksi, en saa vähätellä lähimmäisiä, äitiä ja muutamaa kaveria eli rakkaus ja välittäminen on myös mikä on vaikuttimena ollut kaikessa.

Jos 'kaikki' tarkoittaa sulle työtä ja koulutusta niin voin sanoa että sulla saattaa olla ongelma perspektiivin kanssa.
Ehei, sä et ole menettänyt kaikkea. Ajattele kaikkia mahdollisuuksia mitä sulle nyt avautuu kun työ ei ole viemässä kaikkea sun aikaas ja energiaas. Ja sitäpaitsi "It is only once you have lost everything, when you are free to do anything"
Tämä tuli henkilöltä, joka ei tiedä sun tilanteestas oikeasti yhtään mitään, joten pyydän anteeksi epäkohtiaisuuttani.

Anyways, mitä mun piti sanoa oli että hieno teksti. Itse olen saanut musiikin kanssa merkityksellisen tripin vaan kerran. Nimenomaan suht pienellä annoksella. Kuuntelin Donovanin levyä "sutras" ja pystyin jotenkin taianomaisesti osaamaan sanat ulkoa tai arvaamaan mitä laulaja aikoi seuraavaksi sanoa ja laulaa sitten yhtä aikaa. Myöskin sanat kuulostivat paljon merkityksellisemmiltä sanoinkuvailemattovalla tavalla. Ei onnistunut enää sienien jälkee samaa levyä kuunnellessa samalla tavalla :D


melle

  • Vieras
3 viikkoa sitten menetin kaiken, työn ja sitä koskevan koulutuksen. I have nothing now, mutta halu oli pitkästä aikaa rentoutua. Tämä on sitten toinen trippi, ensimmäisen kokemus on ollut se ehtodon edellytys, että olen selvinnyt tähän saakka kaiken koettelemani jälkeen järjissäni. Anteeksi, en saa vähätellä lähimmäisiä, äitiä ja muutamaa kaveria eli rakkaus ja välittäminen on myös mikä on vaikuttimena ollut kaikessa.

Anteeksi epämääräinen kuvaus, mutta lähinnä tarkoitin sitä tilaa kun on opiskellut johonkin ammattiin, menetät työsi etkä enää voi käyttää samaa koulutusta yhtään mihinkään. Kaikki ns. alusta, mutta ymmärrän toki kritiikin ja aivan aiheesta tulikin:)


Poissa tseppedeus

    • Viestejä: 19
    • Karma: 0
    • Profiili
Kissani söi pienen määrän abortteja hieman epäonnistuneesta kasvatuksesta. Mitään trippiä ei tullut, mutta selkeitä muutoksia aisteissa ja niiden käsittelyssä, pientä pintojen aaltoilua. Kissani olo näytti hyvin raukealta ja muistutti hieman saunan jälkeistä raukeutta. Ja näin kuinka pakahduttava rakkauden tunne poltti kissani rinnassa tyttöystävääni kohtaan.


Poissa Samowar

  • Tulokas
    • Viestejä: 1
    • Karma: 0
    • Profiili
Itse nautin tässä taannoin viisi suippumadonlakkia, pari pientä ja pari vähän suurempaa (ei mitään havaintoa grammamäärästä). Silppusin pieneksi ja liotin ensin 15min tulikuumassa vedessä välillä sekoitellen, siivilöin veden uuteen astiaan ja liotin jäljelle jäänyttä muhjua vielä n. 10min uudessa vedessä, minkä jälkeen yhdistin nesteet ja hävitin sienimateriaalin. Hieman sitruuna-inkivääriteetä mausteeksi ja nopeaan tahtiin kurkusta alas. Syömättä olin useita tunteja ennen tätä.

Ensimmäiset vaikutukset huomasin 20min päästä ja huippu koitti noin tunnissa. Olotilaa voisi kuvailla jotakuinkin "toinen jalka lovessa, toinen todellisuudessa-oloksi"; psykedelianuppia oli aivoissa selvästi käännetty pari pykälää isommalle, mutta mitään totaalista siirtymistä ei tapahtunut. Normaaleihin asioihin keskittyminen onnistui helposti, mutta ajatus kulki selvästi normaalista poikkeavasti, musiikki kuulosti paremmalta, värit olivat syvempiä, jne. Sohvalla silmät kiinni maatessa ajatuksiin vajonneena näkyi jopa melko eläväisiä visuaaleja.

Neljän tunnin päästä jäljellä olivat enää vain raukea hyvänolontunne ja kokonaisvaltainen tyytyväisyys. Uni tuli hyvin ja seuraavina päivinä oli huomattavissa normaalia selkeästi iloisempi ja rauhallisempi mieliala. Jokainen tietysti tavallaan, mutta itse koin tämän piene(hkö)n annoksen jopa terapeuttisempana ja miellyttävämpänä kuin "normaalien" satsien psykedeliaryöpytyksen. Sekin on tietysti aina välillä paikallaan, voin kuitenkin suositella kokeilemaan tällaistakin lähestymistapaa, jos annokset muuten ovat aina olleet vähintään se 20-25 kpl.

Mainittakoon vielä että teen valmistelu suoritettiin melko shamanistisin elkein ja olosuhteet olivat muutenkin sopivan mystilliset, sekä psykedeelinen kokemus tuttu asia, joten voi olla ettei kokemattomampana tai huonommissa olosuhteissa olisi noinkaan voimakkaita vaikutuksia tuntenut, saatika tunnistanut.


Poissa Rölli

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
Noh, nyt se on sitten pitkällisen odottelun jälkeen koettu. Neitsytmatka. 1g cubensiksia kotona musiikkia kuunnellen lähes koko matka sohvalla istuen/makoillen. Jauhoin jonkin verran kuivia sieniä morttelissa jauhoksi ja siitä sitten mittasin tasan gramman ja kylmän veden seassa huuhtelin kurkkuun. Maku oli mielestäni mieto. Lievähköä huonoa oloa oli havaittavissa 15-20min jälkeen ja selkeää liikkeiden keveyttä hieman myöhemmin.

Kun P-vitamiini rupesi kunnolla vaikuttamaan oli koko loppumatka pelkkää puhdasta ja täydellistä euforiaa. Itkin ja nauroin onnesta sen kolmisen tuntia mitä sitä nyt kestikään. Musiikki kuulosti aivan mahtavalta ja todellakin ohjaili matkaa kauniisti ja tuntuikin kuin ääni olisi hyvällä tavalla möyhinyt kehoa kuntoon. Niin ja sitä lievää huonoa oloa vatsan yläosassa lukuunottamatta tuntui kehossakin mielettomän hyvältä. Rennolta ja lämpöiseltä. En olisi uskonut että koskaan voisi tuntua omassa kropassa niin hyvältä.

Erikoisinta kuitenkin oli se, että se euforia ja rakkaus kohdistui niin paljon juuri ihmisiä ja ihmisyyttä kohtaan. Minä kun nimenomaan olen melko ihmisvihainen ja kyyninen ollut aina. Eläinrakas jne. Älypuhelin ja tietokone tuntuivat sen takia mahtavilta laitteilta kun sai kontaktia ihmisiin, vaikka ajattelin olla ilman internettiä yms. Katselin muutenkin ympärillä olevia tavaroita ja ajattelin että muiden ihmisten ansiosta mulla on sohva missä pötköttää jne. Oli hyvin erikoista.

En kyllä lukemani perusteella olisi odottanut ollenkaan tälläistä matkaa. Ei mitään visuaaleja tms. Pelkkää euforiaa ja rakkautta ja kehollista hyvää oloa. Ainoa mikä vastasi odotuksia oli se, että musiikki kuulosti erilaiselta, eli monin verroin hienommalta. Tälleen jälkeenpäin en oikein ole huomannut mitään erikoista. Ei ns. afterglowta ainakaan kummemin. Jotenkin myös tuntuu siltä että kyseisestä tapahtumasta olisi jo vuosia, vaikka todellisuudessa se oli eilen. Jotenkin niin epätodellisen hyvä ja täydellinen olo kaikin puolin.

Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan suurempien annoksien myötä :)


Poissa Fjori

    • Viestejä: 38
    • Karma: 0
    • Profiili
Ennen preferoin aina vähintään 2,5 g annoksia cubensista, mutta olen alkanut tykätä pienemmistäkin annoksista hurjasti. 0.5–1 g saa luovuuden kohoamaan pilviin ilman että olosta tulee sekava. Mieli avartuu ja sisäinen monologi muuttuu positiivisemmaksi ja rakentavammaksi, luonto näyttää satumaisen kauniilta ja ulkoilusta tulee yhtä seikkailua, videopeleihin immersoituu voimakkaasti ja ihmisten kanssa on ihanaa bondata.

Viimeisimmällä tripilläni otin 0,7g cubensista. Psilosybiini pärähti suihkussa samalla kun kylpyhuonetta valaissut kynttilä paloi loppuun ja hetkessä koko tila täyttyi hilpeistä visuaaleista. Olin nousujen ajan meditoinut yrittäen päästää irti murheista, mutta sienten vaikutusten iskettyä huolilla ei ollut enää mitään sanottavaa kun elämänilo ja veikeä energisyys syrjäyttivät kaiken negatiivisuuden. Jäin kikattamaan ja tunnustelemaan lämmintä vettä sekä muutoksia tajunnantilassani odottamattoman voimakkaan euforian täyttäessä mut hetkessä kokonaan. Suihkun jälkeen kierin hetken sängyssä hilpeänä ja sinkosin sitten täynnä energiaa lähimetsään larppaamaan.


Poissa keksimonsteri

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 52
    • Karma: 24
    • Profiili
Liikunta ja 7-10 kpl silokkeja toimii kumman hyvin mulla.
Eräänä syksyisenä iltapäivänä hörppäsin 7 silokin teet ja lähin pian sen jälkeen rullailemaan pyörällä metsäautoteille ja poluille. Lievästi raukea ja sienimäinen olo hiipi kroppaan polkiessani ja välillä maustoin matkaa musiikilla puhelimesta. Oli pakko pysähtyä ties kuinka moneen otteeseen ihailemaan pieniä puroja ja ilta-auringon värjäämiä metsiä. Puolukkamättäitä en voinu vastustaa ja metsässä kävely oli aivan mahtavaa. Kropan valtas niin hyvä olo, että naama oli muikeassa hymyssä lähes koko loppulenkin ajan. Mieleen tulvi kaikkea positiivista ajatuskelaa. Tästä lenkistä jäikin useammaks päiväks hyvä viba.

Jos otan kämpillä neljän seinän sisällä samaisen annostuksen silokkeja, nii eipä oo läheskään niin antoisaa imo.


Poissa pampula

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 224
    • Karma: 21
  • Luotettavasti sienten tunnistama
    • Profiili
...olen alkanut tykätä pienemmistäkin annoksista hurjasti. 0.5–1 g saa luovuuden kohoamaan pilviin ilman että olosta tulee sekava. Mieli avartuu ja sisäinen monologi muuttuu positiivisemmaksi ja rakentavammaksi, luonto näyttää satumaisen kauniilta ja ulkoilusta tulee yhtä seikkailua, videopeleihin immersoituu voimakkaasti ja ihmisten kanssa on ihanaa bondata.

Sama homma. Pienet annokset (0.7±0.2 g) olleet olleet luonnollinen seuraus muutamasta huonosta sienisyksystä ja myös siitä, että harvemmin on aikaa tai inspiraatiota ottaa enemmän. Kuten usein on sanottu: luonnollinen on hyvä!

Pienet annokset avartavat luovuuden väyliä, syventävät suhdetta luontoon ja hoitavat hellästi mieltä. Kirkkaan syysyön tähtitaivas näyttää uskomattomalta ja luonto muutenkin on hämmästyttävän kaunis. Yhtä kaunis kuin aina, mutta se on joskus helpompi huomata pienissä psiloissa. Sitä ihmeellisempiä visuaaleja en ole useinkaan kaivannut.

Muutama kerta on mennyt suurelta osin pyöräillessä. Joskus olen makaillut makuupussissa ja katsellut taivasta kyntäviä satelliitteja tai männynlatvojen heilumista voimakkaassa tuulessa. Ei sen kummempaa, mutta siinähän onkin kaikki.
Life is full of pain, I'm cruisin' through my brain
and I fill my nose with snow and go Rimbaud,
go Rimbaud


Poissa mikale

    • Viestejä: 9
    • Karma: 3
    • Profiili
Tulipa nyt kokeiltua microdosettamista toisen kerran, ensimmäinen kerta oli kesällä ja siitä jäi pariksi viikoksi hieman mukavampi fiilis (kroonisesti masentuneelle tää on tosi iso juttu). Eilisen annoksen jäljiltä ei tuota fiilistä jäänyt, mikä vähän harmittaa mutta eipä kai voi muuta kuin jatkaa kokeiluja, melkeinpä kaikki muut keinot masennukseen on kokeiltu, ketamiinia lukuunottamatta.

Tämä annos oli vähän alle 0.2g, eli ehkä ensi kerralla kokeilen himpun isompaa. Ensimmäisen annoksen tarkkaa määrää en tiedä, silmämääräisesti olisin olettanut olevan samansuuntainen mutta ehkä ei.

Jotain ihan lieviä hyvänolon fiiliksiä tuli noin 1,5-2h annoksen ottamisen jälkeen, näiden kahden kokemuksen perusteella sanoisin että pitää tehdä jotain että tuntuu fiiliksiä, sohvalla maatessa ei tunnu mitään. Eka kerralla lähdin ulos taiteilemaan ja eilen alkoi jotain tuntua vasta kun aloin venytellä, se tuntui sitten yllättävän kivalta. Muutenkin asioihin koskeminen oli mukavaa mutta silleen hassun lievästi että se oli just siinä jotenkin kynnyksellä että jos kokemusta jäi miettimään niin se livahti karkuun.

Pääkipuihin ei toistaiseksi apua mutta kuten sanottu, jatketaan kokeilua.


Poissa Boommxxx

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 1
    • Profiili
Pitää kirjoittaa oma kokemus pienistä annoksista, vai voisiko sanoa mikroannos?...

On ollut ensimmäinen syksy kun olen etsinyt/löytänyt silokkeja alueeltani. Löysin reilu 100 silokkia syksyn aikana, kuivasin ja varastoin löydökseni.
Olen lukenut ja opiskellut psilosybiinisienten käyttöä ja ylipäätään lukenut psykedeeleistä paljon ja siksi tänä syksynä kyseinen sato suuren etsinnän jälkeen on saatu kasaan.

Kun sienet oli kuivattu (sanomalehden päällä pari kolme pv), pakkasin sienet minigrip pussiin jossa kosteuspussi ja imaisin ilmat pois. Tämän jälkeen laitoin lasipurkkiin.

Viikkojen kuluttua asiaa  kelattuani ja opiskelleeni päätin ottaa kauniin päivän kunniaksi muutaman sienen, otin 4 kuivattua keskikokoista silokkia.  Sienet otettuani kävelin pihallani ja mietin mitä tapahtuu... jännitti paljon, lähdin noin 15 minuutin jälkeen kävelemään katsomaan mitä isäni tekee kotonaan. Mietin että eihän näin vähäinen annos mahda kovinkaan tuntua ja muuttaa tuntemuksiani. Pääsin lapsuuteni kotiin (olen reilu 20v) isäni vaihtoi uutta astianpesukonetta rikkoutuneen tilalle ja oli muutenkin kiireinen. Pikkusiskoni pyysi minua pelaamaan korttia, minä suostuin. Aloitettuamme kortin pelaamisen alkoi tuntua sienten vaikutus, päähäni nousi ikäänkuin paine että nyt sienet rupeaa takomaan. Yritin pelata siskoni kanssa korttipelin loppuun mutta tuntui että pitää siirtyä sivuun että nyt alkaa tapahtumaan, tuntui että etäännyn muista läsnä olevistani.  Sanoin että en jaksa nyt pelata ja lähdin kävelemään kotiin noin 200m päähän kotipaikaltani.

Tuntui siltä että katson maailmaa ikäänkuin etäämältä ja kelaisin vain asioita. Kotiin päästyäni makasin vain sängyllä ja katsoin kattoon mitä tapahtuu.
Mitään visuaalisia muutoksia en huomannut, muutakuin ehkä lievän kirkkauden väreissä. Lievä paine tuntui päässä jostain syystä.
Tuntemukseni parin 3 tunnin aikana olivat vain sellaiset että haluan olla etäällä muista ihmisistä ja kelailla asioita ja miettiä mitä olen tehnyt ja mitä tulevaisuudessa haluan.
Seuraavat päivät ja viikot tuntuvat todella herättäviltä ja pääsin ikäänkuin lähemmäksi muita ihmisiä.
 
Haluaisin kuulla mielipiteitä ja kokemuksia onko muut kokenut samanlaisia tuntemuksia pikkuannoksilla?




Poissa Eridanus

    • Viestejä: 21
    • Karma: 1
    • Profiili
Itse aloitin myös mikrottelemalla. Jos mikrottelu on päätavoite, niin kannattaa kokeilla makroannoksia ainakin jokusen kerran, jotta oppii löytämään ne todelliset efektit myös mikroista.

Omat kuvitelmani mirkoista ennen makroja oli pääasiassa placeboa. Mutta nyt kokeneempana tunnistan hyvin selvästi mikroannoksen vaikutukset. Vaikutukset on hyvin toistettavat (joka kerta samat) ja tekee niiden hyödyntämisestä helppoa (osaa ottaa oikeassa tilanteessa).


Poissa Pehmo

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 209
    • Karma: 11
    • Profiili
Pitää kirjoittaa oma kokemus pienistä annoksista, vai voisiko sanoa mikroannos?...

On ollut ensimmäinen syksy kun olen etsinyt/löytänyt silokkeja alueeltani. Löysin reilu 100 silokkia syksyn aikana, kuivasin ja varastoin löydökseni.
Olen lukenut ja opiskellut psilosybiinisienten käyttöä ja ylipäätään lukenut psykedeeleistä paljon ja siksi tänä syksynä kyseinen sato suuren etsinnän jälkeen on saatu kasaan.

Kun sienet oli kuivattu (sanomalehden päällä pari kolme pv), pakkasin sienet minigrip pussiin jossa kosteuspussi ja imaisin ilmat pois. Tämän jälkeen laitoin lasipurkkiin.

Viikkojen kuluttua asiaa  kelattuani ja opiskelleeni päätin ottaa kauniin päivän kunniaksi muutaman sienen, otin 4 kuivattua keskikokoista silokkia.  Sienet otettuani kävelin pihallani ja mietin mitä tapahtuu... jännitti paljon, lähdin noin 15 minuutin jälkeen kävelemään katsomaan mitä isäni tekee kotonaan. Mietin että eihän näin vähäinen annos mahda kovinkaan tuntua ja muuttaa tuntemuksiani. Pääsin lapsuuteni kotiin (olen reilu 20v) isäni vaihtoi uutta astianpesukonetta rikkoutuneen tilalle ja oli muutenkin kiireinen. Pikkusiskoni pyysi minua pelaamaan korttia, minä suostuin. Aloitettuamme kortin pelaamisen alkoi tuntua sienten vaikutus, päähäni nousi ikäänkuin paine että nyt sienet rupeaa takomaan. Yritin pelata siskoni kanssa korttipelin loppuun mutta tuntui että pitää siirtyä sivuun että nyt alkaa tapahtumaan, tuntui että etäännyn muista läsnä olevistani.  Sanoin että en jaksa nyt pelata ja lähdin kävelemään kotiin noin 200m päähän kotipaikaltani.

Tuntui siltä että katson maailmaa ikäänkuin etäämältä ja kelaisin vain asioita. Kotiin päästyäni makasin vain sängyllä ja katsoin kattoon mitä tapahtuu.
Mitään visuaalisia muutoksia en huomannut, muutakuin ehkä lievän kirkkauden väreissä. Lievä paine tuntui päässä jostain syystä.
Tuntemukseni parin 3 tunnin aikana olivat vain sellaiset että haluan olla etäällä muista ihmisistä ja kelailla asioita ja miettiä mitä olen tehnyt ja mitä tulevaisuudessa haluan.
Seuraavat päivät ja viikot tuntuvat todella herättäviltä ja pääsin ikäänkuin lähemmäksi muita ihmisiä.
 
Haluaisin kuulla mielipiteitä ja kokemuksia onko muut kokenut samanlaisia tuntemuksia pikkuannoksilla?





Mikrodosen kokoiset annokset on omasta mielestäni parasta ottaa ulkoillessa ja myös meditoidessa/joogassa. Myös musiikin kuuntelun kanssa toimii joskus hyvin. Omat kokemukset sosiaalisista tilanteista mikrodosettelun aikana ovat olleet melko neutraaleja. Ehkä sosiaalisimmilla ihmisillä tämä toimii mutta omat kokemukset ovat mennneet tällä tavoin vähän hukkaan. Tämä voi myös johtua sopimattomasta seurasta. Ehkä samoissa tunnelmissa olevan toisen henkilön kanssa tämä toimisi.


Itse aloitin myös mikrottelemalla. Jos mikrottelu on päätavoite, niin kannattaa kokeilla makroannoksia ainakin jokusen kerran, jotta oppii löytämään ne todelliset efektit myös mikroista.

Omat kuvitelmani mirkoista ennen makroja oli pääasiassa placeboa. Mutta nyt kokeneempana tunnistan hyvin selvästi mikroannoksen vaikutukset. Vaikutukset on hyvin toistettavat (joka kerta samat) ja tekee niiden hyödyntämisestä helppoa (osaa ottaa oikeassa tilanteessa).


Mitä tarkoitat makroannoksilla?
The world is a battleground of good and evil. Be aware. Be good.