Olisiko muuten teillä vinkkejä etsimisen suhteen? Onko esimerkiksi mitään tiettyjä turhia virheitä jotka amatöörit yleensä tekevät etsiessä? Olen omasta mielestäni näin amatöörinä etsinyt suhteellisen reippaasti, mutta kun edessäsi on
esim 200m x 100m peltoa ja 0,5m~ korkeeta heinää, sekä runsaasti irtonaista kuivaa heinää joka makaa maastossa ja hankaloittaa etsimistä, on välillä turhauttavaa ja melko työlästä etsiä koko alue (tuntuu melkein liian "turhalta"). Mutta mitäs sanotte, jos itse päättäisitte käydä tällaisessa paikassa niin miten etsisitte? Vai pitääkö vain nimenomaan ETSIÄ..?
Kuvia tämän kaltaisesta spotista minulla valitettavasti ole, mutta uskon että varsinkin te konkarit tiedätte hyvin mitä tarkoitan
Ajatus tuli mieleen koska olen etsinyt monista samankaltaisista paikoista kuten moni muu foorumilainen ja vasta löytänyt 40~. Mahdollistahan toki voi olla että on vaan käynyt paska tuuri, mutta olen aika varma että en ole jokaista vielä poiminut kyseisissä paikoissa. Pitäisi olla joku tietty menetelmä/järjestys etsimisessä että ei tuhlaa aikaa ja energiaa
turhaan ja ettei kävele tattien ohi turhan montaa kertaa.
Vastauksia odotellessa!
Kiitos etukäteen!