Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienet ja eläimet

Poissa Inanna

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Itse rauhoittuneena huomasin koiranikin olevan fiilareissa mukana. Se antoi leikata takut korvien takaa nätisti sylissä maaten ja huokaillen. Tämä oli laskuvaiheessa. Lisäksi muffe oli ja pysyi sylissä ja tuntui mukavalta silitellä sitä... Suosittelen siis kaikille eläinten omistajille suippiksia, jos haluaa lähemmän kosketuksen lemmikkiinsä. :D


metsähine

  • Vieras
Mulla on pari kattia ja sienissä on aika hauskaa leikittää niitä. Välillä vaan innostuu enempiki heiluttelee narua tms semmosia kiekuroita ettei kisukaan pysy perässä  :) En oo huomannu että ne ois pelänny sienipäätä, humalaisista ne ei kyllä tykkää mikä on ihan ymmärrettävää.


Poissa ConneX

    • Viestejä: 17
    • Karma: 2
    • Profiili
Oman koiran näin viimeksi silokkien jälkivaikutuksissa eli oli laskemassa olot pois.
Noh kaverin kanssa naurettiin kun oli niin kiltin näköinen. :o


Poissa tohelo

    • Viestejä: 8
    • Karma: 2
    • Profiili
Eläimet on ihania muutenkin, lämpimät karvaturrit :)
Mulla on pari rottaa.
Toisen nimi on Mango, ja jostain syystä nauroin ihan fiiliksissä, kun syötin sille omenaa trippaillessani.

Mangon syöttäminen kyseiselle karvapökylälle olisi varmaan tuntunut siinä tilanteessa käsittämättömältä.  :D
Mä alan nyt elää tätä mun elämää.


Poissa Nakertaja

    • Viestejä: 43
    • Karma: 3
    • Profiili
Miustakin kyllä eläimet on ollut tosi ihania tripin aikana :) Ja on ne kyllä muutenkin! Mutta erityisesti tripin loppupuolella niiden pehmeä turkki on niin ihanan tuntuinen, kun tulevat kiehnäämään poskea vasten. Niitä tekee hirveästi mieli silitellä ja halia. Ja koiruus näytti joltakin hassulta sienitontulta viime tripin aikana, mikä oli tietysti aivan mielettömän hauskaa. Ja nauru vain yltyi, kun koira tuli sitten vielä nuolemaan naamaani innostuneena ja ihmetellen samalla, että mitäs täällä nyt oikein on meneillään :D


Poissa PieniSieni

    • Viestejä: 19
    • Karma: 1
    • Profiili
Jep, eläimet on superihania tripin aikana  :) Kuten täälläkin on mainittu, niiden turkki on niin pehmeä ja muutenkin ne tuntuvat olevan joku järkevä linkki todellisuuteen. Oma koirani antaa minun yleensä olla ihan rauhassa tripillä, mutta kerran, kun olin ihan superhyvissä fiiliksissä, uskon koirani vaistonneen sen, ja se tuli väkisin kanssani sänkyyn  :D Se ei siis saa olla sängyssä. Siinä sitten makasin, rutistin isoa koiraani ja nauroin elämän ihanuutta  ^-^


Poissa Ranki

    • Viestejä: 55
    • Karma: 7
  • Näe kokonaisuus.
    • Profiili
Hei vaan !

Onkos kukaan huomannut, että lemmikit reagoisivat teihin jotenkin eritavalla kun olette sienissä?
Vanhempi kissani reagoi mielestäni selkeästi. Vaikka vain makoilen sohvalla ja katselen televisiota,
tai muuten vaan fiilistelen, ja olen sienien vaikutuksen alaisena. Hän on hermostunut ja hämmentynyt, hieman ehkä pelokaskin.

Tämä aiheuttaa usein tripillä syyllisyydentuntoa ja huolestumista. Muihin substannseihin ei reagoi.
Vai onko tämä vaan sienien aiheuttamaa paranoidiaa? En pidä ajatuksesta, että paras kaverini pelkää minun nauttiessa olostani, tuo ikävän alakulon matkalle..


Aihe yhdistetty aikaisempaan. --Arvalis


Poissa Tryptamaen

    • Viestejä: 25
    • Karma: 10
    • Profiili
Trippejä takana vain yksi uuden kissanpennun seurassa, tuli näykkimään varpaita leikkisästi mutta käänsi katseen minuun ja lopetti siihen. Muuten se katti raapii ja puree kunnes kutittaa niin paljon ettei auta kuin leikkiä/nostaa katti sivuun. Eli se "häiritsi" mua harvinaisen vähän kun olin sienissä.  :-\


Poissa M

    • Viestejä: 37
    • Karma: 4
    • Profiili
Meillä on kolme koiraa.
Budia poltellessa tulevat hirveän hellyyden kipeiksi.
Sienissä vaihtelee laidasta laitaan kuten fiilikset oman pään sisällä.
Eläimet "lukevat" ihmistä paljon paremmin kuin toinen ihminen ja huomaavat pienetkin mielialan muutokset eleistä joita emme itse tiedosta. ???

Mein elukat ainakin lukevat minua kuin avointa kirjaa <3


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Tai sitten me tavallisesti välinpitämättömät, omiin ajatuksiin uppoutuneet ihmiset kykenemme luontevammin havainnoimaan toisen lajin edustajan elekieltä ja osaamme paremmin ottaa muut luontokappaleet huomioon, kun olemme ottaneet psyykkistä prosessointia nussivaa psilosybiiniä?

Mä olen nähnyt, kun ihminen on psykedeelipäissään kokenut huonekasvin "ehdottelevan seksuaalista kanssakäymistä" ja olen itse vaikutuksen alaisena kokenut valtavaa empatiaa bugaavia tietokonesysteemejä kohtaan. Ja parhaimillaan havainnut kivenmurikoilla olevan luonteenpiirteitä. Pidän näitä mainittuja ilmiöitä suggestioalttiutta madaltavien psykedeelisten aineiden edesauttamana projisointina.

Kyllä elukat toki voivat hätääntyä, kun trippaamme palloja, mutta osaammeko kommunikoida niiden kanssa niin tehokkaasti, että saamme tietää niiden mielensisällön?
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Ranki

    • Viestejä: 55
    • Karma: 7
  • Näe kokonaisuus.
    • Profiili


Kyllä elukat toki voivat hätääntyä, kun trippaamme palloja, mutta osaammeko kommunikoida niiden kanssa niin tehokkaasti, että saamme tietää niiden mielensisällön?


Ei tunnu löytyvän konstia pään sisään, mutta kyllähän sitä ymmärtää sienissä kaikkea elävää, ja elotontakin paremmin. Uskon kuitenkin että ainakin meillä , lemmikin käytös kyllä muuttuu hermostuneeksi. Pitäisiköhän ensi kerralla ennen trippailua jutella asiasta karvapallojen kanssa. .


Poissa Wille

    • Viestejä: 34
    • Karma: 3
  • Matkamies Maan ja Kuun
    • Profiili
Uskon kuitenkin että ainakin meillä , lemmikin käytös kyllä muuttuu hermostuneeksi. Pitäisiköhän ensi kerralla ennen trippailua jutella asiasta karvapallojen kanssa. .

Tästä kaikki eläinsuojelijat riemastuvat, mutta juttelua voisi olennaisesti helpottaa se että höystää myös karvapallon einekset maltillisella sieniannoksella.

Täällä näkemieni kissa- ja koirakuvien perusteella tämä ei taida itse asiassa olla kovinkaan originaali ajatus.
Elämä on suuri näytelmä.


Poissa LittleMissSunshine

  • Tulokas
    • Viestejä: 2
    • Karma: 0
    • Profiili
Meillä ainakin kissat ja koirat käyttää häikäilemättä hyväkseen tilannetta kun oon savuissa. Tietävät että rapsuja/herkkuja irtoo helpommin, kissat saa usein tasapuolisuuden nimissä kissanminttua (loistavaa viihdettä seurattavaksi  :D) ja koirat venaa et lähdetään seikkailemaan metsään.

Pariin otteeseen tullu trippailtua kämpillä ja koirat ainakin suhtautu muhun ehkä vähän varauksellisesti tai sit luulen vaan. Toki sekin ois ihan ymmärrettävää kyllä kun ainakin oma liikehdintä on sillon melkosen haparoivaa ja taisin höpötellä niille kaikkia outouksia  :D Sillonkin lähettiin kyl käppäileen tonne luonnon helmaan niin positiivinen mielikuva niille varmaan jääny on.  :)

Alkoholin kärystä / humalaisista ihmisistä nää ei perusta ollenka, koirat varsinkin on "varpaillaan" ja kireitä. Ignooraavat sillon kun sit taas vaikka ganjan tuoksu vetää ne magneetin tavoin luokse.


Poissa Valona

    • Viestejä: 43
    • Karma: 4
    • Profiili
Meillä lampaiden kanssa synkkaa tosi hyvin sienissä. Silloin lampaat ei määi, toisin kuin joka kerta muulloin kun ne ihmisen näkevät. Mut sienissä, silloin vaan ollaan yhtä ja ollaan hiljaa, ja se on mahtavaa. :)

Kissan kanssa ollaan syvennetty ystävyyttämme aivan uudenlaiseksi sienissä. Kissani on ihan mahtava tyyppi, tosi älykäs ja ihana, mutta myös arvaamaton, joskus se saattaa käydä kiinni yhtäkkiä. Yksi kerta sienissä koko trippini ajan hengailin kissani kanssa. Silitin sitä ja juttelin samalla kavereilleni. Huomasin että kissani meinaa napata kädestä kiinni, sienissä sentään osaa ennakoida hyvin, ja ymmärsin että kissa meinaa napata aina jos oma käytökseni muuttuu hermostuneemmaksi tms. Silloin tajusin että kissani yrittää tällä tavoin viestiä mulle, että rauhotu ystävä. Ja sit ihan tiedostaen testailin tätä, ja se toimi just noin. Sen jälkeen olen osannut olla kissani kanssa oikealla tavalla, eikä hänen ole täytynyt käydä enää kiinni. Opettaja hänkin. <3

Kerran sienissä ollessani nuorempi kissani maukui ruokaa kun tulin sisälle. Silloin tämä viisas vanhempi kissani maukaisi nuoremmalle, ja tajusin että kissa viestitti pienemmälle, että älä nyt pyydä, etkö sä näe että se on sienissä. Saman tien pikku kissa katsoi mua ja hiljeni. Eikä se koskaan muulloin sellaista tee, se on sellainen vaativampi luonne. En tietenkään voi tajuta sanoiko kissani oikeasti niin, mutta niin ymmärsin tapahtuvan.

Joo, niin aiheeseen takas.. Eli eläimet, ne reagoi ihanasti. Niiden kanssa pystyy olemaan lähempänä henkisesti vaikutuksen alaisena. Mutta kaipa se eläimenkin persoonasta on kiinni. Ei ton meidän pikkukissan kanssa kauhean läheiseksi ole päässyt vaikutuksen alaisenakaan.


Poissa Celphos

    • Viestejä: 31
    • Karma: 12
    • Profiili
Vanhempi koira ei ole yleensä ollut moksiskaan, kattonut vaan ku pöhköä ku sienissä leijaillut rapsutteleen sitä. Mutta kerran ku hippyflippasin oli se suoraan sanoen peloissaan ja katto kyllä niin paniikin omaisesti minua syvälle silmiin, olin ihan varma että se pelkäsi jotain, ei kuitenkaan minua koska häntää heilutteli koipien välissä ja reagoi positiivisesti rappsutuksiin. Mutta kyllä se jotain pelkäsi silloin, kenties ääniä joita olimme pitäneet.. Hippyflip siis nimitys sieni + mdma combolle.