Meillä lampaiden kanssa synkkaa tosi hyvin sienissä. Silloin lampaat ei määi, toisin kuin joka kerta muulloin kun ne ihmisen näkevät. Mut sienissä, silloin vaan ollaan yhtä ja ollaan hiljaa, ja se on mahtavaa.
Kissan kanssa ollaan syvennetty ystävyyttämme aivan uudenlaiseksi sienissä. Kissani on ihan mahtava tyyppi, tosi älykäs ja ihana, mutta myös arvaamaton, joskus se saattaa käydä kiinni yhtäkkiä. Yksi kerta sienissä koko trippini ajan hengailin kissani kanssa. Silitin sitä ja juttelin samalla kavereilleni. Huomasin että kissani meinaa napata kädestä kiinni, sienissä sentään osaa ennakoida hyvin, ja ymmärsin että kissa meinaa napata aina jos oma käytökseni muuttuu hermostuneemmaksi tms. Silloin tajusin että kissani yrittää tällä tavoin viestiä mulle, että rauhotu ystävä. Ja sit ihan tiedostaen testailin tätä, ja se toimi just noin. Sen jälkeen olen osannut olla kissani kanssa oikealla tavalla, eikä hänen ole täytynyt käydä enää kiinni. Opettaja hänkin. <3
Kerran sienissä ollessani nuorempi kissani maukui ruokaa kun tulin sisälle. Silloin tämä viisas vanhempi kissani maukaisi nuoremmalle, ja tajusin että kissa viestitti pienemmälle, että älä nyt pyydä, etkö sä näe että se on sienissä. Saman tien pikku kissa katsoi mua ja hiljeni. Eikä se koskaan muulloin sellaista tee, se on sellainen vaativampi luonne. En tietenkään voi tajuta sanoiko kissani oikeasti niin, mutta niin ymmärsin tapahtuvan.
Joo, niin aiheeseen takas.. Eli eläimet, ne reagoi ihanasti. Niiden kanssa pystyy olemaan lähempänä henkisesti vaikutuksen alaisena. Mutta kaipa se eläimenkin persoonasta on kiinni. Ei ton meidän pikkukissan kanssa kauhean läheiseksi ole päässyt vaikutuksen alaisenakaan.