Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienet ja eläimet

Poissa lurkkeri

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
Eli millaisia kokemuksia teillä on eläinten kanssa sieni tripillä? Itse aion tripata viikonloppuna talossa jossa on koira. Toivottavasti ei aiheuta mitään kuumotuksia  :D


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Eli millaisia kokemuksia teillä on eläinten kanssa sieni tripillä? Itse aion tripata viikonloppuna talossa jossa on koira. Toivottavasti ei aiheuta mitään kuumotuksia  :D
Hyviä kokemuksia on! Koiran/kissan turkki tuntuu äärettömän ihanalta. Kerran tripillä vanhempieni hauveli oikein painautui ja puski kaveriani vasten, mitä se ei ole ennen tai jälkeen sitä tehnyt. En ole oikeastaan kuullut mitään negatiivista. ::)
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Lara_H

    • Viestejä: 22
    • Karma: 1
    • Profiili
Ainoa kerta kun oon eläimen läheisyydessä trippailu niin se oli se kerta kun näin käveilessäni ulkosalla mustan kissan ja sitten vielä kaks rusakkoa :D Siis samalla kertaa, hitsi ne kyllä mua ihmetteli ja käyttäytyivät hassusti, mä kävelin vähän matkaa sitt se kissa ja kanit pomppi sivulle - sitten stop, sitt mä kävelin taas kissa käveli mua kohti ja kanit pomppi takas ja taas kaikki pysähty ihmettelemään. Tätä jatku vähän aikaa. En mä tiedä mitä siitä päätellä... mutt kuitenkin kissa ja rusakot eivät pelänneet yhtään.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Kovaääniset, vahtiviettiset koirat voi olla ikäviä matkalla, koska jatkuva haukkuminen ja vahtiminen voi olla epämiellyttävää. Lisäksi tuntematon koira ei välttämättä osaa suhtautua matkailevaan vieraaseen ihan sillä hellyydellä, jota lähestyvä sienipää toivoisi.

Musta tässä sopisi aika samat ohjeet kuin pienten lasten päästäminen eläinten kanssa tekemisiin. Tunne eläimesi.
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa lurkkeri

    • Viestejä: 6
    • Karma: 0
    • Profiili
kyseessä on oma koira mutta tykkää ikävä kyllä haukkua jos ulkoa kuuluu jotain eikä kyllä oikein tykkää jos isäntä käyttätytyy jotenkin normaalista poikkeavasti :/ toivottavasti se ymmärtää :)


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Jospa antaisit sille koirallekin sieniä niin olisitte paremmin samoilla taajuuksilla?


Poissa Normijätkä

    • Viestejä: 30
    • Karma: 1
    • Profiili
Mulla linnut tulee parvekkeelle ihmettelemaan yms. Mutta ilman sieniakin elaimet normaalisti ihmettelee kun kavelen ulkona. Tanaan viimeksi esim. kettu seurasi mua iltalenkilla noin 50 metria. Satuin katsomaan taakse ja kettu hyppas puskaan, jatkoin kavelya ja katoin taakse taas ja se kettu oli taas mun takana. Olin siis taysin selvana liikkeella. Taa ilmio on mulle jokapaivaista ja johtuu kasittaakseni heranneesta kundalinista (ihmisetkin tuijottavat btw.).


Poissa architec

  • Tulokas
    • Viestejä: 3
    • Karma: 0
    • Profiili
Itseltä löytyy chihuahua ja aina tripin aikana tulee jossain vaiheessa leikittyä sen kanssa siinä samalla.
Mukavaa matkaseuraa ja luo jotenkin turvaa siinä samalla vaikka pieni onkin.  ^-^

Mutta silloin tällöin kun just on rauhottunu ja koira ihmettelee vieressä, päästäen kimakan haukahduksen ja havahdut siinä niin... :|


Poissa Normijätkä

    • Viestejä: 30
    • Karma: 1
    • Profiili
Toi ei oo muuten pelkka yhteensattuma etta toi kissa ilmestyi tuohon konepellille. Video ei taida nakya ellette ole kirjautuneena youtubeen.

Driving On Salvia Extended Version


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Jospa antaisit sille koirallekin sieniä niin olisitte paremmin samoilla taajuuksilla?
Pari vuotta sitten sitten syötin vahingossa vanhempieni ajokoiralle pari pientä silokkia kun annoin hänen haistella niitä kädestäni, mutta en sitten muistanut käydä tsekkaamassa tilannetta jälkeenpäin.  :-X

Lainaus käyttäjältä: Normijätkä
Video ei taida nakya ellette ole kirjautuneena youtubeen.
Repesin kohdassa 3:08. :D
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Muistakaa, etteivät eläimet ymmärrä, mitä on tapahtumassa, jos ovat psilosybiinimyrkytyksen kourissa. Ei sillälailla, että oikeasti olettaisin jonkun vastuuttomasti lemmikkiään myrkyttämässäkään.
Alla video, jossa näemme voimakkaan(?) psykedeelisen kokemuksen vaikutuksia kissan käyttäytymiseen.
http://youtu.be/EJEw3A_QO9o
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Muistakaa myös, että se eläin ei voi tehdä valintaa, jos syötätte sille jotain päihteitä. Ihan sama kun teille laitettaisiin pakolla jotain huumetta kysymättä tai ruuan seassa salaa tms.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa Sebedeuksen poika

    • Viestejä: 84
    • Karma: 10
    • Profiili
Jatketaan muistuttamista: ihmisille soveltuvat päihteet saattavat olla pahimassa tapauksessa hengenvaarallisia eläimille.

Parempi kuin elää William S. Burroughsin Käskyn mukaan:
"Thou shalt not blow pot-smoke into the face of my pet. Say's whom who want's to get high."


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Jatkaen Mädin ja Seben linjaa:

Mielestäni on typerää, vastuutonta, turhaa ja lapsellista tunkea eläimille päihteitä.

Näitä kuitenkin aina kuulee;
"Syötettiin koiralle/kissalle semEjä", "Puhallettiin koiralle savut", "Juotettiin pässille kaljaa".

Jaettu laajentunut kokemus on hieno asia, mutta jakakaa se ihmisolentojen kanssa ja laajentakaa ymmärrys eläimiin muuta kautta, kuin niitä huumaamalla.


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Ja kaiken tämän lisäksi menevät hyvät päihteet aivan hukkaan  >:D!
Psykoosi se siellä vain surisee.