No niin, nyt alkaa olla kuivattua punakärpässientä jo vaatimaton mutta kuitenkin jonkinlainen stashi kasassa.
Olen ymmärtänyt, että vaikuttavat aineet piilevät nimenomaan lakin pinnassa tai hivenen sen pinnan alla. Tämän vuoksi olen kaavaillut, että voisin viipaloida lakin pinnasta pieniä, vajaa sentti x sentti kokoisia, muutaman millin paksuja lastuja vaporisointikäyttöä varten. Kuulostaako järkevältä, vai tuleeko mieleen jotain suositeltavampia tapoja?
Toinen pohdintani liittyy toleranssiin vapottamisen yhteydessä; millä tahdilla tolet nousevat? Ainakin psilosybiinitryffelien kohdalla olen ymmärtänyt että aika vauhdilla, lieneekö muskimoli käyttäytyvän kovinkin samalla tavalla? Tästä varmaan saisin vielä kaiveltua tietoa lisääkin, mutta erityisesti tuo vapotusnäkökulma kiinnostaa, siitä onkin vähän haastavampi löytää infoa.
Tärkeimpänä vinkkelinä ehkä se, että yritän hahmottaa millaista nippua materiaalia aion varastoida ensi syksyä odotellessa, päällimmäinen fiilis on että noita löytyy tuolta metsistä ihan niin paljon kuin jaksaa kerätä & kuivatella...