Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Taikasienten positiiviset vaikutukset ja niiden saavuttaminen selvin päin

Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili

--
-------------
Meditaatio on se selkein tapa saavuttaa pysyviä positiivis persoonallisuuden ja mielen rakenteiden muutoksia. Tässä ihan järkevä ilmainen ebook, joka on suunnattu juuri niille jotka etsivät jotain pysyvämpää ratkaisua jatkuvat päänsekoittamisen sijaan. Paljonhan tuossa luvataan, mutta sanotaan suoraan että tuo ei tapahdu heti, eikä mitenkään sormia napsauttamalla:

http://www.psychedelicmeditation.com/

Vinkkinä ihan,
meditaatio on vielä helpompaa,

kunhan istut,
tarkkailet ajatuksiasi
ja istut.
Tai makaat.

Lainaus
Ready To Enjoy A Freaky Psychedelic Trip
Without Smoking Weed, Dropping Acid or
Taking Any Other Kind of Drug...
For FREE?
Tää on vähän kyseenalaista..

Itse olen ainakin huomannut, että todellinen meditaatio on kohdillani alkanut vasta, kun olen hylännyt turhat opukset ja hektisenmielenkiintoiset nettioppaat.
Pitkälti psykedeelien ansiosta olen lopettanut turhan hölpötyksen ja siirtynyt tekemään.


Poissa Lähiötonttu

    • Viestejä: 117
    • Karma: 12
    • Profiili
Lainaus
Ready To Enjoy A Freaky Psychedelic Trip
Without Smoking Weed, Dropping Acid or
Taking Any Other Kind of Drug...
For FREE?
Tää on vähän kyseenalaista..

Itse olen ainakin huomannut, että todellinen meditaatio on kohdillani alkanut vasta, kun olen hylännyt turhat opukset ja hektisenmielenkiintoiset nettioppaat.
Pitkälti psykedeelien ansiosta olen lopettanut turhan hölpötyksen ja siirtynyt tekemään.

Nojoo, tuossa on kieltämättä menty aika pitkälle kohderyhmää vastaan kielenkäytössä. Selasin taas vauhdilla tuon teoksen läpi ja minusta ohjeet olivat edelleen ihan asialliset. Tuollaisia "Freaky psychedelic trip" -tyyppisiä tiloja voi epäilemättä saavuttaa, mutta sinne menee monta vuotta ja satoja tunteja ja silloinkin lähinnä retriittiolosuhteissa. Alussa ja hyvin pitkään sen jälkeen on turha olettaa mitään kovin poikkeavia tajunnantiloja, mutta ne ovat kuitenkin mahdollisia ja oman kokemuksen mukaan parempia kuin huumeilla aikaansaadut. Eka Jhana kokemuksen jälkeinen olotila muistutti aika paljon MDMA:n aikaansaamaa olotilaa ja samansuuntaisia rapotteja muiltakin kuullut. Siitä mennään sitten syvemälle. Näitä syvempiä tiloja ei kuitenkaan saavuteta jos istuu 20min silloin tällöin vaan touhussa pitää olla systemaattinen. Tässä asiansa osaava kaveri kertoo lyhyesti mistä on kyse:

What are Jhanas? ~ Leigh Brasington with Stephanie Nash

Noin yleisemmin Mindfulness in Plain English (jonka voi ladata ilmaiseksi) on paras johdatusteos aiheeseen. Suomeksi se on käännetty nimellä Johdatus tietoiseen läsnäoloon. Tekijä on Bhante Henepola Gunaratana. Se on ihan totta että se alas istuminen on tärkeintä eikä oppaiden opiskelu, mutta tuosta teoksessa karsitaan iso osa yleisemmät harhaluulot ja annetaan perusohjeet joilla pääsee aika pitkälle.


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Nojoo, tuossa on kieltämättä menty aika pitkälle kohderyhmää vastaan kielenkäytössä. Selasin taas vauhdilla tuon teoksen läpi ja minusta ohjeet olivat edelleen ihan asialliset. Tuollaisia "Freaky psychedelic trip" -tyyppisiä tiloja voi epäilemättä saavuttaa, mutta sinne menee monta vuotta ja satoja tunteja ja silloinkin lähinnä retriittiolosuhteissa.

Olet ihan oikeassa,
ohjeet ovat ihan kelvollisia ja
niistä saa varmasti moni motivaatiota ja innostusta.





Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
...

Mielikuvani mukaan ennemminkin niin, että suositellaan säästelemään, mutta olemaan silti varovainen koska vaikutukset voivat olla hemmetin voimakkaita. Lisänä myös se, mikäli harrastaa seksiä laukeamatta, että orgastisen energian (mitä se sitten onkin) pakkautuminen sukupuolielinalueelle toistuvien kiihotusten myötä voi aiheuttaa fyysisesti tosi kivuliaita tiloja, jos sitä ei osaa purkaa (esim. levittämällä sitä energiaa mielikuvaharjoituksin tms ympäri kehoa ja sopivilla jooga-asanoilla (mm. asennot joissa jalat ovat pään yläpuolella)).

Ite oon aika monen vuoden ajan eksperimentoinut ejakuloimattomuuden kanssa, joskus kuukausiakin yhteen putkeen. Tuntuu palkitsevalta mutta myös haasteelliselta, ja just toi kipu on välillä ollu aika rankkaa. Sen välttämiseksi on kyllä menetelmiä, mutta ne vaativat harjoittelua, eikä niitä monikaan osaa hyödyntää heti kun alkaa ejakuloimattomuuden kanssa leikittelemään. Itekin oon vielä ihan vasta-alkaja, vaikka oon puuhastellut asian parissa ainakin jotain viitisen vuotta.

...

Allekirjoitan ehdottomasti näkemykset siitä, että (sopivissa määrin) ejakuloimattomuus lisää energiaa ja luovuutta.
Itse olen nyt harrastanut ejakuloimattomuutta pian kaksi kuukautta (ensimmäisen orgasmini jälkeen helposti pisin aika ikinä tähän mennessä). Kokoajan kehossa tuntuu sellainen tietty jännitys, ja esimerkiksi "chatting" vastakkaisen sukupuolen kanssa on jollaintapaa mielekkäämpää. Kipuja en ole tuntenut, mutta aivan vasta (kun ejakuloimattomuutta oli jatkunut yli kuukauden) muutaman kerran olen unissani saanut ejakuloimattomia orgasmeja, jotka ovat olleet hyvin mielenkiintoisia (ei lucid unia). Ennen tätä "väliaikaista selibaattiani" tunsin joskus unissani orgasmin saapuvan, mutta en koskaan saavuttanut huippua. Orgasmit ovat saattaneet kestää minuutteja (ainakin se on tuntunut siltä), mutta esim. tantraseksissä pitkä, ejakuloimaton orgasmi on jossainmäärin päämääräkin. Orgasmihan tapahtuu päässämme.

Ejakuloimattomuus on ollut kokemuksena hyvin haastava ja tavallaan jännittäväkin ja päätinkin, että olen masturboimatta. Odotan sopivaa hetkeä ja jaan "the hetken" jonkun erityisen ihmisen kanssa. ^-^
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Lähiötonttu

    • Viestejä: 117
    • Karma: 12
    • Profiili
Ejakuloimattomuus on ollut kokemuksena hyvin haastava ja tavallaan jännittäväkin ja päätinkin, että olen masturboimatta. Odotan sopivaa hetkeä ja jaan "the hetken" jonkun erityisen ihmisen kanssa. ^-^

Nyt sinulla on mahdollisuus yllättää joku kiva ihminen ikimuistoisesti :)


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Klonkku, ainakin mun kokemuksessani kivut ovat seuranneet pitkää kiihotusta, ts. seksinaikaista surffaillua orgastisessa meressä ejakulaation rajalla.

Sit tietysti kans se, että mitä pidempään on ejakuloimatta, sitä enemmän herkistyy. Ts. saattaa suihku suhista yllättävänkin nopeasti. Mutta sitäkin voi oppia ajan kanssa.


Poissa Banzai!!!

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Itseäni alkoi kiinnostaa psilosybiinisienten lääkekäyttö, luettuani lehdistä artikkeleita joissa oli mainintoja sienten positiivisista vaikutuksista mielialaan.
Joten ryhdyin tuumasta toimeen ja kasvatin ensimmäisen satoni. Olettamani oli, että sienet lisäisivät aktiivisuuttani.
Viime viikolla söin sieniä kahteen otteeseen(ensimmäiset psilosybiinikokemukset). Ensimmäisellä kerralla söin testiannoksena 3g kuivaa cubensista(lemon tek).
Olin kolmen aikaan yöllä ulkona upeassa paikassa, ja kokemus ei ollut pettymys. Fiilistelyä, hiljentymistä ja syvää hengittämistä. Sain varmuuden jatkaa kokeiluja.
Kolme päivää päivää ensikokeilun jälkeen lähdin uudestaan retkelle. Tällä kertaa päätin lähteä kauemmas, ja olinkin liikkeellä jo klo 05.00 tarkoituksenani nauttia sienet juuri ennen aamunkoittoa. Tällä kertaa söin 4g kuivaa cubensista(lemon tek). Syömisen jälkeen lähdin vain vaeltamaan tällä hienolla suojelualueella ja vaikutukset olivat samankaltaiset kuin ensimmäisellä kerralla. Syvä hengitys, uskomattoman upeat värit ja rauhallinen, tyhjä ja tyyni mieli. Vaelsin n. 5 tuntia lähes tauotta ennen 2 tunnin kotimatkaa.

Näillä sienillä saa valtavan energialatauksen liikkumiseen jos niille antaa mahdollisuuden. Kehon rasittaminen tuntuu todella hyvältä ja oikealta.
Olen sieniretkien jälkeen käynyt joka päivä ulkoilemassa vähintään kaksi tuntia. Ensi viikolla taas kuubalaista mukaan ja pidemmälle reissulle.

Muistakaa hengittää!


Poissa Malchievous

    • Viestejä: 110
    • Karma: 6
    • Profiili
On ne sienet kyllä vain sitten hieno juttu. Siitä on muutama vuosi kun ensimmäisen kerran pääsin matkalle ja elämä on kyllä muuttunut upeaksi sen jälkeen. En ennen nähnyt värejä ja muotoja samoilla merkityksillä kuin nyt, vaan kaikki oli jotain harmaata yhdentekevää mössöä. Nyt maailma on värikäs ja kiehtova. Mun oli myös hyvin vaikea muistella hyviä muistoja vaan aina kaikki paska tavara oli pinnalla. Nyt tämäkin on toisin ja hyviä muistoja tulvii mieleen niin että hymyilyttää. Tekee mieli tanssia ja laulaa.  ^-^

Tuossa tuli kyllä pieni tauko kaikkeen tähän yltiöpositiivisuuteen. keväästä syksyyn meni aika lailla kannabis huuruisessa sumussa. Aika oli kyllä nautittavaa ja onneksi tuli liikuttua sen verran että aika ei tunnu hukkaan menneeltä. Kuvailisin tilaa ehkä jonkin sortin hibernaatioksi. Sitten syksyn lähestyessä ajattelin että popsinpa nyt pitkästä aikaa sieniä yksinäni ja kysyn hieman neuvoa mitä sitä kannattaisi tehdä. Ja voi pojat sentään mikä matka siitä sitten tulikin. Nyt on suunta selvä (polkua joutuu hieman hakemaan) ja jos olin aikaisemmin saannut sienistä positiivistä energiaa niin tämä on jo jotain älytöntä.

Nyt riittää energiaa ja luovuutta kuntoiluun, musiikkiin, piirtämiseen ja ennen kaikkea elämästä nauttimiseen.

En tiedä tarvitseeko sienten tuomia positiivisia vaikutuksia sen enempää hakea selvinpäin. Kyllä ne siellä on mutta ihminen on vain sellainen että se tuppaa unohtamaan juuri ne pienet asiat millä on merkitystä ja suodattamaan taas kaiken muun muka turhan pois. Älkää unohtako ja muistakaa kattoa myös taustaa eikä vain kuvan keskipistettä.
“Only the madman is absolutely sure” -RAW