Hei pitkästä aikaa kommentoimassa vanhaa topikkia, mutta tuli vain tässä taas aiheeksi nuo kärpässienet kun juttelin isoveljeni kanssa, ja mitä hän sanoi jäi mietityttämään.
Isoveljeni tosiaan kertoi mielipiteensä kärpässienistä, hän on tietäväinen päihteistä ja sienistä, itse hyvin kokenut. Paljon tietoisempi kuin minä ja ihailen hänen tietoisuuttaan
Hän suorastaan käski minua olemaan käyttämättä kärpässieniä, ehdotti enemmän suippareita kun niitä kerran löytyy niin paljon suomesta, varsinkin lähiöstämme, ja hän nylkee minut jos menen hänen sienestämis- spotillensa
MUTTA, hän sanoi että kärpässienet ovat MYRKKYÄ, se haluttu aine muskimoli on myös myrkkyä, joten niitä ei ole suositeltavaa vetää. Hän kertoi kärpässienien aiheuttavan vain paskaa oloa, verrattavissa krapulan paskaan fiilikseen, ja on kuullut joltain kokeneelta psykedeelejen käyttäjältä, että onhan se mielenkiintoinen kokemus, muttei koskaan enää.
Kyllähän minä kait isoveljeäni sitten tottelen, pysyttelen niissä suippareissa kunhan niitä nyt löytyy, mutta se, että onko hän kuinka oikeassa? Kokeneita käyttäjiähän täältäkin löytyy :p