Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Google

Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
http://en.wikipedia.org/wiki/Leuren_Moret :
"Leuren Moret is a geoscientist who has worked around the world on radiation issues, educating citizens, the media, members of parliaments and Congress and other officials. She worked at the Livermore Nuclear Weapons Lab. An environmental commissioner in the City of Berkeley."

Rense & Moret - Google's Sinister DNA Plans:
"Whistleblowing scientist Leuren Moret reveals Googles shocking ongoing plans and technology advances, including advanced DNA mapping and profiling of the general population, as we hurtle toward a total cradle-to-grave post Orwellian nightmare world of total police state control."

(FluXin linkit eivät välttämättä vastaa FluXin omia mielipiteitä, eikä FluX usko että Bill Gates tai Googlen perustajat ovat itse ajamassa tälläisiä juttuja... JA voi olla et toi nainen puhuu paskaa katkeruuttaan, mutta ei sitä voi tietää ennen kuin aika näyttää...)

Rense & Moret - Google's Sinister DNA Plans

oli miten oli, mielestäni kaikki denialistit voi jättää omaan arvoonsa :)
...


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Tässä ketjussa näyttää keskustelu osittain kapenevan muutaman ihmisen väliseen veivaamiseen.


Esitän tähän siis ajatuksiani Googlesta. En saa mieleeni mitään linkkejä tai faktoja,
joten esitän vain sen mitä tunnen Googlea kohtaan ja sen mitä se edustaa minulle. Tätä kautta pääsemme keskustelussa ehkä eteenpäin tai lähemmäs ulappaa.


Mielestäni Google edustaa jotakin valtavan isoa ja - tietysti riippuu näkökulmasta - kaunista. Näkisin sen mission kauniina.

Vapaus ja tieto.
Tieto ja vapaus.
Tieto = vapaus. Onko? No, se ei ole tämän topicin aihe.

Huomaan omassa mielessäni usein ajattelevani, että Google on lähestulkoon synonyymi Internetille. Mielessäni siis näin. Google on reititin tai reitti. Polku.
Koen, että toki reitin tekijällä voi olla vaikka minkäkaltaisia ikäviä/salaisia/taloudellisia näkökulmia/taka-ajatuksia, mutta kukaan ei estä minua kulkemasta tätä polkua. Ei edes väärinpäin kävellen tai selkä edellä.

Google on myös oman ihan arkisen selaustoimintani ja Internetin käytön kautta muuttunut entistä kätevämmäksi ja selkeämmäksi. Huomaan muuten linkittäväni ajatukseni Googlesta puhuttaessa suoraan hakukoneeseen, mutta on se minulle enemmänkin. Tämä oli vain huomio. Houmaan myös käyttäväni sanaa linkittää. Kirjoitan Googlen isolla, se on tiedostettua.

Googlen sovellutukset, kuten Google kirjat, Google videot ja Google kartat edustavat ainakin minulle Internetin todella valoisaa puolta. Sitä tiedon varastoa ja loistavaa holvia. Internetissä on valtava potentia ihmiskunnalle, sen avulla voidaan saavuttaa todella hyviä asioita. Näitä näen Googlessa.

Google voi toki tehdä yksilön (ja näinollen hypoteettisesti yhteisön) neuroottiseksi. Hakunopeudet ja sen automatisoituminen omaavat tietysti riskejä, hitaimmat putoavat kelkasta ja hurjimmilla sekoaa pää. Kuitenkin näiden tarkoitus ei ole tämä vaan yksinkertainen hyöty. En usko, että (selaavasta/WWW.) ihmiskunnasta tulee automaattisesti vain hajatietoa omaavaa massaa joka sätkii epämääräisten tiedonpalasten välissä. Kyse on siitä, että opimme käsittelemään ja hallitsemaan tietoa. Tämä on tietysti osittain myös sukupolvikysymys. Itse edustan 80-luvulla syntynyttä sukupolvea ja näyttää siltä, että ainakin me haltsaamme Googlemme ihan hienosti. Osa meistä . . . .
Sama neurtoottisuuspotentia on kirjastoilla ja maailmalla ja elämällä itsellään.

Muistelin, että tämä sana Google tulee Linnunradan Käsikirja Liftareille -kirjasta, mutta ei se niin mennytkään. Se oli tuo Babelfish joka sieltä tulee.

Sanan Google etymologiasta

Selkeä Googlen historiikki

Nämä löytyivät tietysti Googlaamalla (ha-ha-haa)


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Googlessa on paljon hyödyllistä, kätevää ja kivaa (kuten videot, kartat ja kirjat. Harmi että se nettisivujen kääntäjä ei oikein skulaa viellä kunnolla, vaikka yksittäisten sanojen kääntäjä toimiikin..) siinä missä muissakin hakukoneissa ja jopa monipuolisemmin, mutta ei se sitä pois sulje etteikö joku voisi olla suunnittelemassa jotakin 'hurjan hurjaa'... :)

Vapautta en menisi liikaa mainostamaan, koska Google sensuroi aika paljon myös youtuben puolella... (ne siis omistaa youtuben)

Käytän siis edelleen Googlea joka päivä, enkä haluisi vaikuttaa vastarannankiiskiltä. Mielestäni on vaan hyvä kiinnittää huomiota tahoihin jotka SAATTAA keksiä jotain ikävää meidän tavisten pään menoksi. Tuskin itsekkään kiinnittäisin mitään huomiota ellei siitä kokoajan niin paljon puhuttaisi. Tietty jos ei ole yhteydessä sellasiin jotka puhuu tai näe sellaista missään, niin ei varmasti osaa ottaa edes huomioon mitään sellaista, vaan on vaan silleen että onpas meille annettu ilmaiseksi oikein kiva, kätevä ja hyödylinen hakukone ilman mitään taka ajatuksia...

Nyt tuli mieleen Coca cola company jostain ihmeen syystä. Onhan kokis kivan makuista ja sen juominen tuottaa mielihyvää, jos siitä pitää. Mutta se on epäterveellistä, eikä sitä korporaatiota todellakaan kiinnosta kenenkään hyvinvointi jonkun Mcdonaldsin tavoin, saahan sieltä salaattia joo, osta tekopyhältä salaatti, vähän sama kuin kävisi huoralla vain halaamassa :D (aika vitun huono vertaus) :D

EDIT: "Mielestäni kylläkin kätevä nykyteknologia tyhmentää, heikentää muistia, kun ei tarvitse muistella esim jonkun biisin nimeä kun youtube/Google kertoo sen sulle parilla ekalla kirjaimella. (aivot on kuin lihas jota kuuluu käyttää jotta ne pysyy yllä ja jopa kehittyy, sama koskee muistamista) Vähän sama kuin GPS navikaattori kertoo mihin menet ilman että tarvitsee miettiä yhtään mitään, muistan vielä ajat kun esim taksikuskit muisti kaikki oman alueensa tärkeimmät kadut (tyylillä koko pk seutu) mut nyt ne ei löydä mihinkään ilman jotain sähköstä riippuvaista laitetta... Ja se että menisi etsimään vaikka kirjastosta saman tiedon kuin Googlesta olisi PALJON kehittävämpää (ja jopa terveellisempää)"

En halua turhaan demonisoida paljon kivaa aikaan saanutta firmaa, mut jos ne ite aiheuttaa paskaa, niin se tulee olee meidän kaikkien ongelma, jos eivät aiheuta niin hyvä niin ja toivon hartaasti että eivät aiheuta. Niinkuin aikasemmin sanoin : "Aika näyttää" ja toivon noiden Googlesta kuumottavien olevan täysin väärässä
...


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Tuoretta opensourcea:
http://google-opensource.blogspot.com/2011/04/introducing-cityhash.html

Aurinkoenergiaa:
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Google+sijoittaa+rahaa+isoon+aurinkoenergiavoimalaan/1135265336841

En ole nähnyt vielä yhtään kunnollista perustelua noille pahoille aikeille ja se harmittaa kun niihin niin tiiviisti kuitenkin uskotaan. Kidutin nyt itseäni katsomalla tuon videon (googlen omistamasta youtubesta) ja voi elämä taas kerran. Otetaan vaikka lainaus tähän
Lainaus
I want to emphasize that Google, Microsoft, Facebook, eBay, Skype, Google Mail, Yahoo Mail, PayPal... these are all the same entity. They're all integrated. They get bought and sold and traded around. These are all US Navy and military operation.
Video listaa myös Human Genome Projectin salaliitoksi. Tuon muijan puheet kokosivat kasaan melkein kaikki klassiset salaliittohömpötykset mikrosiruista HAARP:iin. Kännyköiden säteily ei muuten ole ionisoivaa ja se ei vahingoita ihmistä. "Tulevaisuudessa 5% miehistä ja 30% naisista steriloidaan ja plaaplaaplaa". Antakaa mun kaikki kestää. Ei tätä voi kukaan ottaa tosissaan? Eihän?? Perusteltua faktaa tiskiin, kiitos!
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Google on tuhoutumassa pikku hiljaa... Google on menettämässä asemansa bingin kovan nousun vuoksi ja yahoon tarjoama yahoo answers tulee yleensä googlenkin kautta esiin jos googlettaa jotain mihin tahtoo vastauksen.

Salaliittoteoriat roskiin ja kaikille sieniä!... tai olut makkara nytten hyvien säiden alettua
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Google on tuhoutumassa pikku hiljaa... Google on menettämässä asemansa bingin kovan nousun vuoksi ja yahoon tarjoama yahoo answers tulee yleensä googlenkin kautta esiin jos googlettaa jotain mihin tahtoo vastauksen.
Jotain statistiikkaa Bingille "menetetyistä" käyttäjistä? Oletko tosissasi, että Google voisi yhtäkkiä alkaa vaan kuihtumaan ottaen huomioon esimerkiksi Youtuben integroitumisen kulttuuriin näin voimakkaasti kuin se nyt on tehnyt? "Googletus" terminäkin on jo hyvin vakiintunut jopa vanhempien sukupolvien, jotka eivät ole välttämättä keskimääräisesti sitä tietotekniikan osaamisen terävintä kärkeä, sanavarastoon.

Yahoo answers on IMO aika läppä sivusto. Todennäköisesti suurimissa osissa tapauksia löytyy parempi lähde tiedolle, mitenkäs muutenkaan kuin googlettamalla. En missään nimessä halua glorifioida tarpeettomasti Googlea tai lytätä Bingiä/Yahoota vaihtoehtoina. Uskon kilpailun johtavan kiihdytettyyn kehittymiseen. Mä en vaan näe, että tuo väittämä voisi pitää paikkansa.
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Kännyköiden säteily ei muuten ole ionisoivaa ja se ei vahingoita ihmistä...Perusteltua faktaa tiskiin, kiitos!

Laitappa itse myös super varmoina pitämiäsi uskomuksiasi / "faktoja" tiskiin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Matkapuhelin :"Sähkömagneettiselta säteilyltä suojautumiseen pätee samat periaatteet kuin muultakin säteilyltä suojautumiseen. Säteilyturvakeskus toteaa, että suurin sähkömagneettisen säteilyn altistus on kännykän käyttäjillä. Siksi kännykänkäyttäjien on hyvä tietää seuraavat asiat jos haluaa vähentää omaa tai läheistensä altistumista"

Oma käsitykseni on että varsinkin kasvuikäiset aivot saattavat ottaa damagea kännyköistä (?)

http://olotila.yle.fi/arkisto/kannykan-terveyshaitat-tutkitaan :"Matkapuhelin on ollut suuressa käytössä vasta 10-15 vuotta. Ainoa varma tieto matkapuhelimista ja niiden terveysvaikutuksista on se, että matkapuhelin säteilee. Tutkijat eivät vielä varmuudella tiedä, mitä matkapuhelin aiheuttaa aivoissa."

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/19103-tutkimus-kannykan-kaytto-kaksikertaistaa-aiosyovan-riskin :"Tunnettu aivotutkija varoittaa matkapuhelinten käytön tuplaavan riskin aivokasvaimen syntyyn. Tutkija kehottaa välttämään kännykän käyttöä viimeiseen asti ja vaatii viranomaisia ja matkapuhelinteollisuutta välittömiin toimiin ihmisten suojelemiseksi säteilyltä..."

JNEjneJNE... ByTehWäy, nämä kaikki löytyi milläpä muullakaan kuin itse Googlella ;)

Se että joku tiedemies (tällä kertaa siis nainen) on nyt keksinyt alkaa tukottamaan internetin ihmeellistä maailmaa salaliitoilla, ei tarkoita sitä että ne olisivat totta tai että ne eivät olisi jonkun tahon / tahojen suunnitelmia, ja jotka eivät välttämättä (toivottavasti) pääse toteutumaan... Itse en kuulu uskovaisiin, en sitten missään asiassa, on se sitten tiedeuskoa, salaliittouskoa tai vaikka taloususkoa tms. mitkä nyt ovat kovassa huudossa ;)

Ja tässä kaikille, jotka aivan selvästi salaa ihastuivat tähän neitoseen, vähän lisää HÖRHÖILYÄ (huomatkaa: 'salaliitto' mainitaan) :D

Leuren Moret - Depleted Uranium
...


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Et kuunnellut mitä sanoin. Kännykän säteily ei ole ionisoivaa. Se lämmittää kudosta vähän samaan tapaan kuin mikroaaltouuni lämmittää ruokaa. Tämä on niin pienen mittakaavan vaikutus, että se ei aiheuta mutaatioita. Säteilyä kulkee jatkuvasti kehojemme läpi lukuisista eri lähteistä. Nämä asiat ovat tarkistettavissa toisin kuin perusteettomat väitteet mm. kaikista niistä asioista mitä olen aiemmin kritisoinut.
Lainaus
”Lasten kohdalla meidän on syytä noudattaa erityistä varovaisuutta, koska lasten matkapuhelinten käytöstä ei vielä ole riittävästi tutkimustietoa. Valitettavasti sitä ei ole helppoa saada jatkossakaan, sillä eettisistä syistä lasten käyttämiseen tutkimuskohteena täytyy aina löytyä erittäin painavat perusteet”
On parempi olla varovainen vielä tässä vaiheessa, koska on mahdollista että haittavaikutuksia voi ilmetä. Suurin osa kännykän käyttäjistä on aloittanut niiden käyttämisen aikuisiässä. Siksi halutaan olla varovaisia lapsien kohdalla. Tuo lainaus on Stukin kannanotosta, mutta se oli hävinnyt heidän sivuiltaan. Paragrafia on kuitenkin lainattu useilla muilla sivuilla. http://www.digitoday.fi/mobiili/2009/01/07/sateilyturvakeskus-rajoittaisi-lasten-kannykankayttoa/2009338/66

Täältä löytyy tietoa RF-säteilystä.
Lainaus
Biological effects:
Heating of body tissue, raised body temperature
Lainaus
Chief Executive Officer, Professor Ian Olver, said findings from the Interphone study, conducted across 13 countries including Australia, were consistent with other research that had failed to find a link between mobile phones and cancer.
This supports previous research showing mobile phones don’t damage cell DNA, meaning they can’t cause the type of genetic mutations that develop into cancer,” Professor Olver said.

Nämä eivät ole uskon asioita. Onko sinulla antaa uskottavia lähteitä noille minun mielestäni höpöhöpö jutuille?
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Onko sinulla antaa uskottavia lähteitä noille minun mielestäni höpöhöpö jutuille?

(Offtopic alert! :) )
Ei, koska pitäisi varmaan päästä käsiksi johonkin tyyliin cia:n salaisiin kansioihin tai johonki vastaaviin. Mitä kylläkin pikkuhiljaa paljastuu, mutta ne mitä sieltä saadaan näkyviin on jo niin vanhoja juttuja et en tiedä onko niillä enää niin paljoa merkitystä (kuten vaikka esimerkkinä herra Kissinger sekä "säämanipulaatio" joka on alkanut jo 70-luvulla ja jos siitä erehtyy sanomaan asiasta mitään tietämättömille niin ne pitävät hulluna :D ..ps en löydä lähdettä nyt, olen nähnyt tähän liittyvän sopimuksen allekirjoituksineen...).
Enkä ole itse väittäny mitää noista 'höpöjutuista' todeksi, olen vain utelias ja kiinnostunut eri näkökulmista tai vaihtoehdoista ja pakko myöntää että ehkä jopa vähän viihteeksi katselen / kuuntelen tota ns foliohattu osastoa (melko usein niissä jopa osutaan oikeaan, melko useasti taas ei, joten vastuu on kuten savolaisten kanssa keskustellessa: eli kuulijalla itsellään :) )...

Mielestäni (jos jonkun sanaan uskoo, vaikka ei tietenkään pitäisi ja siksi pitäisi tutkia itse noi lähteet) tuossa vikassa videossa tuo nainen kertoo lähteensä joka jutulleen, joista osa on kylläkin pelkkiä kuulopuheita.. Ja joo, se on tylsä video joka kestää yli tunnin, mutta sisältää kaiken 'höpöilyn' lisäksi mielestäni mielenkiintoistakin informaatiota...

On vähän vaikea pitää enää nykyään pelkkinä (salaliitto)teorioina monia asioita joita eri tahot yrittää ajaa, koska he ovat monesti itse maininneet tekevänsä/yrittävänsä tehdä niin, kuten esimerkiksi (itse en usko tähän, vaan ne uskoo jotka sitä haluaa...) "yhden maailmanhallitus" tai "new world order" joka kuuluu ns hörhöjen viirauksiin:

"Some even believe we (the Rockefeller family) are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure---one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it."
-David Rockefeller, Memoirs, page 405

"We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time magazine, and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promise of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world government. The super-national sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries."
-David Rockefeller, at a 1991 Bilderberger meeting

"We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order."
-David Rockefeller

"But this present window of opportunity, during which a truly peaceful and interdependent world order might be built, will not be open for long. Already there are powerful forces at work that threaten to destroy all of our hopes and efforts to erect an enduring structure of global interdependence."
-David Rockefeller, speaking at the Business Council for the United Nations, September 14, 1994

http://signsofthelastdays.com/archives/pope-benedict-we-need-world-government

Moni perustelee hyvinä puolina tossa asiassa pelkkää sitä ettei enää olisi sotia kun olisi vain yksi valtio, mielestäni helvetin sokea ajattelutapa...

...


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Suurin osa kännykän käyttäjistä on aloittanut niiden käyttämisen aikuisiässä.

Tuli tossa paskalla istuessani mieleen että suurin osa kaikista ala-asteikäisistä max 12v omistaa oman kännykän, koska he joutuisivat muuten kavereiden pilkattaviksi, koska olisivat "jäljessä" ns nykykehityksestä, jonka markkinat ovat luoneet...plaaplaaplaa..

Noh, tulevat sukupolvet tulevat omaksi harmikseen todistamaan meille mahdolliset terveysriskit mitä kännyistä saattaa tulla.
Itse olin kaveriporukkani viimeinen joka sai luurin, enkä ole siitä ainakaan häpeissäni. Olin tottunut siihen että löydän kaverini ulkoota ilman että pitää 5min välein tehdä tarkistuspuhelu että "ootteko te siel viel" :)

http://www.electropollution.org/

http://emfnews.org/index.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_field

http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phone_radiation_and_health
...


Poissa FluX

    • Viestejä: 206
    • Karma: 11
    • Profiili
Search with Google without getting results from Google sites such as Knol, Blogger and YouTube.

http://www.startupbin.com/google-google/

...


Poissa Tattiritari

  • Slaavish warrior
    • Viestejä: 237
    • Karma: 27
    • Profiili
Google on tuhoutumassa pikku hiljaa... Google on menettämässä asemansa bingin kovan nousun vuoksi ja yahoon tarjoama yahoo answers tulee yleensä googlenkin kautta esiin jos googlettaa jotain mihin tahtoo vastauksen.
Jotain statistiikkaa Bingille "menetetyistä" käyttäjistä? Oletko tosissasi, että Google voisi yhtäkkiä alkaa vaan kuihtumaan ottaen huomioon esimerkiksi Youtuben integroitumisen kulttuuriin näin voimakkaasti kuin se nyt on tehnyt? "Googletus" terminäkin on jo hyvin vakiintunut jopa vanhempien sukupolvien, jotka eivät ole välttämättä keskimääräisesti sitä tietotekniikan osaamisen terävintä kärkeä, sanavarastoon.

Yahoo answers on IMO aika läppä sivusto. Todennäköisesti suurimissa osissa tapauksia löytyy parempi lähde tiedolle, mitenkäs muutenkaan kuin googlettamalla. En missään nimessä halua glorifioida tarpeettomasti Googlea tai lytätä Bingiä/Yahoota vaihtoehtoina. Uskon kilpailun johtavan kiihdytettyyn kehittymiseen. Mä en vaan näe, että tuo väittämä voisi pitää paikkansa.


Sisäpiiritietoa, googlella on jo nytten ahdas asema facebuugin takia ja google yrittää lanseerata uuden sociaali sivun markkinoille kilpailemaan FB:n kanssa.
En tarkoita sitä että google olisi nopeeta häviämässä minnekkään, googlen osuus tässä internetin valtataistelussa vain pienenee kun yhä useampi lähtee mukaan tähän monopoliin, oman sosiaali sivun pystyyn laittaminen ei ole vaikeaa...
Karma kiertämään jos olin avuksi!


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"


Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
Google on tuhoutumassa pikku hiljaa... Google on menettämässä asemansa bingin kovan nousun vuoksi ja yahoon tarjoama yahoo answers tulee yleensä googlenkin kautta esiin jos googlettaa jotain mihin tahtoo vastauksen.
Jotain statistiikkaa Bingille "menetetyistä" käyttäjistä? Oletko tosissasi, että Google voisi yhtäkkiä alkaa vaan kuihtumaan ottaen huomioon esimerkiksi Youtuben integroitumisen kulttuuriin näin voimakkaasti kuin se nyt on tehnyt? "Googletus" terminäkin on jo hyvin vakiintunut jopa vanhempien sukupolvien, jotka eivät ole välttämättä keskimääräisesti sitä tietotekniikan osaamisen terävintä kärkeä, sanavarastoon.

Yahoo answers on IMO aika läppä sivusto. Todennäköisesti suurimissa osissa tapauksia löytyy parempi lähde tiedolle, mitenkäs muutenkaan kuin googlettamalla. En missään nimessä halua glorifioida tarpeettomasti Googlea tai lytätä Bingiä/Yahoota vaihtoehtoina. Uskon kilpailun johtavan kiihdytettyyn kehittymiseen. Mä en vaan näe, että tuo väittämä voisi pitää paikkansa.


Sisäpiiritietoa, googlella on jo nytten ahdas asema facebuugin takia ja google yrittää lanseerata uuden sociaali sivun markkinoille kilpailemaan FB:n kanssa.
En tarkoita sitä että google olisi nopeeta häviämässä minnekkään, googlen osuus tässä internetin valtataistelussa vain pienenee kun yhä useampi lähtee mukaan tähän monopoliin, oman sosiaali sivun pystyyn laittaminen ei ole vaikeaa...

Netti(e)voluutiota :) ?

FB = FBI. Alkaahan kuumottaa  C:-)


Poissa Shiron

    • Viestejä: 640
    • Karma: 26
    • Profiili
Is Google Motors the new GM?
http://money.cnn.com/2011/05/23/autos/google_driverless_cars.fortune/index.htm?eref=mrss_igoogle_business

On se ihmeellinen yritys. Autoala kaipaa kyllä jotain uusia innovaatioita aika kipeästi. Koko konsepti on pysynyt samanlaisena ensimmäisistä autoista lähtien.
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"