Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Liikunta psilosybiinisienten vaikutuksen alaisena

Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Tulin kokeilleeksi miltä pikku hiihtolenkki sienissä tuntuu. Annos maltilliset 10 kuivaa silokkia, jotka pureskelin mössöksi ja nielaisin appelsiinimehun siivittämänä. Jonkun tunnin päästä kun sellainen perusrauhallinen unelias olo oli saavuttanut minut, kaivoin sukset esiin ja lähdin ladulle. Näkökyky tuntui tarkentuneen ja auringonpaiste kiusasi. Joissakin kohdin pysähtelin tarkkailemaan viistosti auringon valaisemaa lumihangen tekstuuria, pitsimäisten "pintapilvien" hauskaa liikkumista havaittavissa. Hiihtäminen sinänsä sujui ongelmitta, itse asiassa tuntui siltä että olin jotenkin normaalia tunnottomampi fyysiselle rasitukselle, ylämäissä välillä huomasin sydämen läpättävän ylikierroksilla vaikken tuntenut itseäni hengästyneeksi. Kummallinen epäsymmetria, pakotin itseni hidastamaan vauhtia kun ei tosta pumpun kunnosta aina tiedä. Kaikkiaan hiihdin ehkä 8 km, osin latuja, osin umpihankea. Psilosiini voisi ehkä toimia doping-aineena suorituskykyä ja keskittymistä parantamassa, mutta näkyisi varmaan pissatestissä.  ::)


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Hieno ajatus, kiitos kertomuksen jakamisesta. Liikunta ja psilosybiini sopivat kyllä usein hyvin yhteen, varsinkin pyöräilyyn olen itse saanut paljon uusia vivahteita ihan selvinkin päin sitä harrastellessa, kun on tullut istuttua monet tripit lähes pelkästään pyörän satulassa. Muistakaa kuitenkin varoa aaltoilevaa asfalttia!


Poissa Avalon

    • Viestejä: 350
    • Karma: 28
    • Profiili
Liikunta ja psilosybiini sopivat kyllä usein hyvin yhteen, varsinkin pyöräilyyn olen itse saanut paljon uusia vivahteita ihan selvinkin päin sitä harrastellessa, kun on tullut istuttua monet tripit lähes pelkästään pyörän satulassa.
Lienee polkupyöräily modernin psykedeeliskenen lempilapsi muutenkin, kiitos herra Hofmannin legendaarisesta kruisailureissusta. Luulisi, että esimerkiksi tanssiin ja muuhun ruumiillisesti kovin monipuoliseen urheiluun voisi saada hyvinkin mielenkiintoisia elementtejä tällaisella douppauksella.
Psykoosi se siellä vain surisee.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Luulisi, että esimerkiksi tanssiin ja muuhun ruumiillisesti kovin monipuoliseen urheiluun voisi saada hyvinkin mielenkiintoisia elementtejä tällaisella douppauksella.
Ettekö ole koskaan yrittänyt tanssia sienissä? Tai oikeastaan se on enemmän liikehdintää musiikin tahdissa, liikettä musiikissa, musiikin tuottamaa liikettä sinussa... Se on kuitenkin itselleni jo lähes päivänselvää tripillä tanssia metsässä puiden välissä luurit päässä kaunista musiikkia kuunnellessa, tai vaikka siivoilla kämpillä jammaillen ja kävellen erikoisesti "tanssien" musiikin rytmissä. Se on mahtavaa!  ^-^

Ja mä haluan kokeilla ehdottomasti ton pyöräilyn! Se on ensikesäni harrastus. Ihan ensimmäisellä tripillä ajelin pyörällä pimeässä syksyssä, mutta se ei ilmeisesti ollut hätkähdyttävän päähän painuva kokemus kun en juurikaan muista kokemuksen hienoudesta kuin sen, kuinka paljon hitaammin olen määränpäässäni. :D

Henkilökohtaisesti en ole oikeastaan kunnolla huomannut mitään kuntoa buustaavaa vaikutusta sienillä, mutta muutama kaverini on sanonut että niillä olisi vaikutusta. Tosin..sienissä tulee käveltyä useita, jopa kymmeniä kilometrejä jos lähtee matkalle matkalla, ja jaksaisi kävellä loputtomiin. ::)
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Malchievous

    • Viestejä: 110
    • Karma: 6
    • Profiili
Pyöräily on kyllä jotain uskomatonta hyvässä psykedeliassa. Sitä tulee tehtyä uskomattomat määrät uusia havaintoja tutuistakin reiteistä. Voi olla myös melko vaarallista varsinkin jos trippi on oikeasti psykedeelinen eikä vain HD kuva päällä. Aaltoilevaa asfalttia saa tosiaan hieman varoa. Muistan tuossa viimekesänä kun pyöräilin paikallista puistoa ympäri kun se oli aivan täynnä hyvin, hyvin juopuneita ihmisiä (oli joku tapahtuma menossa). Se oli samalla pelottavaa, surullista ja naurettavaa. Tuli vähän mieleen Fear and Loathingin liskojen aula paitsi että ihmiset muistuttivat enemmän Hitchhiker's Guiden kuvausta Vogoneista

Liikkuminen muuttaa kyllä ajatustenkin toimintaa todella paljon verrattuna esim sängyllä makaamiseen. Toisille voi olla helpompaa suunnata ajatukset siihen suuntaan mihin haluaa lähtiessä vaikka kävelylle. Energia puuska tulee monesti sienissä mutta en usko että varsinainen suorituskyky kasvaa kummoisesti. Kyllä ne lihakset hyytyy kun raja tulee vastaan.
“Only the madman is absolutely sure” -RAW


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Nyt mun on pakko perua aiemman viestini puheet buustaamisesta ja voin sanoa, että juokseminen sienissä on jotain TODELLA NOPEAA! Ja olen erittäin varma, etten ole juossut koskaan niin kovaa kuin viime lauantaina (voi johtua sienien vaikutuksesta), mutta se oli aivan helvetin hauskaa, kun pääsi "nopeampaa" kuin koskaan omilla jaloillaan. ;D Kunto vain loppuu jossain vaiheessa. :( Pitäisi lopettaa tupakin poltto ja aloittaa lenkkeily! ^-^
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Tänään söin 12 silokkia appelsiinimehun kanssa, mutten lähtenyt ladulle. Aattelin ettei tosta varmaan kummempaa seuraa mutta seinätapetit heräs henkiin, alkoivat hengittää ja muuttuivat läheltä tarkasteltuna hieman läpinäkyvän oloisiksi. Musisointi vaikutti tekstuureja korostavasti ja värittävästi ollen jotenkin synkassa soittelemani biisin tunnelmien kanssa. Erittäin kiehtovaa, seinien tuijottelu alkaa saada ihan uusia ulottuvuuksia - ennen tapasin tuijotella niitä synkän masentuneena.


Poissa VXA

    • Viestejä: 26
    • Karma: 4
    • Profiili
Selasin läpi tämän foorumin alueen topiccien otsikot. En näistä kyennyt löytämään vastaavaa ketjua, vaikka muistelisinkin foorumilla olevan ketju jossa joku kertoo juoksulenkistään, jonka vetäsi sienipäissään. Tässä ketjussa joku kertoi sienien esim. parantavan hapenottokykyä/edistävän hapenkuljetusta lihaksille serotonergisen vaikutuksen kautta.

No, otin tässä pari päivää sitten 6 silokkia parilla ruokalusikallisella raakakaakaota buustittuna. Olen myös mao-b-inhibiittorikuurilla. Mao-B-I:n lähteenä käytän mustapippuria ja ruusujuurta. Nautin tripin aikana myös mustaa teetä ja espresson.

Olo oli miedosti trippaava ja nousujen jälkeen, ja, sanoisinko, varsinkin laskujen alkuvaiheessa hyväntuulinen, euforinen ja mielettömän kevyt ja energinen (vaikka samalla väsyttikin). Jossain vaiheessa selväpäinen seuralaiseni lähti leikillään minua pakoon. Lähdin juoksemaan perään, ilma humisi ympärilläni ja vauhti oli hurmaavaa. Very cool.

Sitten kokeilinkin parkouraamista kaupungin keskustassa ja leikkipuistossa. Liikkeeni olivat paljon rohkeampia ja itsevarmempia, intoa ja energiaa oli vaikka kuinka eikä fyysiset suoritukset tuntuneet siinä keveydessä lainkaan rasittavilta. Motoriikka ei ollut mitenkään heikentynyt ja tein nopeasti luovia ratkaisuja liikkumisessani.

munamies pomppufiilis

mites te muut koette liikunnan sienipäissänne?


Poissa pullotettu

    • Viestejä: 14
    • Karma: 0
    • Profiili
Oho, aika mielenkiintoista! Hmm... Mulla on snaaseissa yleensä tosi kevyt olo,painovoiman vaikutus tuntuu rutosti pienemmältä. Liikuntaa en varsinaisesti sienissä ole harrastanut, mutta epämääräinen hyppelehtiminen ja muu vastaava on tosi kivaa.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Hmm.. et sitten löytänyt raporttiani nimeltä "Hiihtodopingia"?


Poissa VXA

    • Viestejä: 26
    • Karma: 4
    • Profiili
haulla etsin ni ei löytyny kyllä tuota hiihtodopingia  :-[


Poissa Qufwan

    • Viestejä: 121
    • Karma: 15
    • Profiili
Siinä on Hiihtodopingia

Voisin hyvin kuvitella liikunnan sopivan sienten vaikutuksen kanssa, riippuen annoksesta tietenkin. Pienillä annoksilla olo on todella kevyt ja jos esim. nostaa lasin tuntuu kuin mitään ei olisi edes kädessä. Yksi tuttuni pisti tämän kerran testiin ja alkoi nostella penkillä painoja, Tulos pysyi samana mutta kokeili kumminkin vielä 10kg normaalia suuremmilla painoilla ja muistaakseni sekin nousi, ei ainakaan tulos huonontunut. En tosin ehkä suosittele kokeilua


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Aihe yhdistetty aikaisempaan.

haulla etsin ni ei löytyny kyllä tuota hiihtodopingia  :-[
Ei kannata käyttää foorumin omaa hakua, vaan tehdä esim. näin: http://www.google.com/search?q=site%3Apsilosybiini.info+liikunta
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Illuusio

    • Viestejä: 40
    • Karma: 2
    • Profiili
Aika milenkiintosta olis nähdä nousisko penkistä esim. uudet penkkienkat, tosin taitaa olla parempi ettei ihan ykskaks mene kokeilemaan, kun mulla ne ykkösenkat siellä 150 kilon tuntumassa  ;)

Tuota aerobista liikuntaa sais harrastaa enemmän ja jos sienistä saa buustia lisää niin sehän olis rasvanpolton ja aerobisen kunnon kannalta tosi hyvä juttu.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Liikuntaa sienien vaikutuksen alaisena kannattaa joskus myös välttää. Eräällä tripilläni sattui seuraavaa: Nousujen jälkeen vedin lenkkikamppeet niskaan, aurinkolasit päähän ja lähdin lenkkeilemään aiemmin tuntemattomalle lenkkipolulle yksin, sillä en saanut ketään mukaani ja oma oloni oli energinen. Silloin lenkkeilin säännöllisesti muutenkin. Noin 10 min lenkkeiltyäni pidin pienen tauon ja aloin kävelemään. Pian kävelykin loppui, sillä jalkojeni suuret lihakset alkoivat kipeytyä aivan yllättäin ja yllättävän voimakkaasti. Aivan kuin jokin jokin olisi vetänyt sisäreisien lihaksia molemmista päistä niin, että tuntui kuin ne olisivat voineet revetä millä hetkellä hyvänsä. Oli pakko istuutua lähimmälle kivelle, ei eipäs voinutkaan! Joku tulee vastaan. Hymyile, hymyilin. Jalat ovat tulessa ja aivan kuin ne olisivat krampissa. Vilkuilu olan taakse. Ja ahhh sitä autuutta kun pääsin vihdoin ja viimein istahtamaan. Sattui silti aivan helvetisti. Kuumotuksissani vilkuilin kokoajan polun molempiin suuntiin ja toivoin ettei kukaan tulisi kyselemään mitään. Kukaan ei tullut sinä aikana, minkä siinä viitsin istua. Lähdin taas liikkeelle. Juoksemaan ei pystynyt. Jokainen askel oli tuskaa. Aina kun jalka tärähti, tuntui kuin jalan isot lihakset olisivat venyneet ääriasentoonsa. Kipu tuntui niin kauan, kunnes huomasin olevani eksynyt. Yritin hädissäni juoksennella sinne tänne, ja löytää pois metsästä. Ja typeryyksissäni poikkesin polulta suoraan metsään, tietysti. Jossain vaiheessa hätääntynyt eksyneisyyden olo vaihtui hysteeriseen nauruun; olin sienissä eksyksissä metsän keskellä. Aikani naureskeltuani ja pyörittyäni pehmeässä sammalikossa ajattelin, että aivan sama olenko eksynyt vai en. Kipukin oli kaikonnut jaloista. Kaikki oli loppujenlopuksi aivan helvetin hyvin, vaikka olinkin yksin aivan sienissä eksyneenä metsän keskellä. Enkä millään voinut olla ihan hirveän kaukana paikasta, missä on asutusta. Jotenkin ihmeen kaupalla (aikani ympyrää pyörittyäni) löysin kuitenkin pois metsästä (jonkun takapihalle, josta koukkasin tielle) ja pääsin paikkaan mistä olin lähtenytkin liikkeelle. 8) Suunnistusta en ainakaan suosittele tripillä harrastettavaksi liikuntamuodoksi. :D
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.