Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Nukkuminen vaikutuksen alaisena

Poissa harhakuva

    • Viestejä: 82
    • Karma: 3
    • Profiili
Viime syksynä nukahdin vahingossa ku olin syöny n.30 suippua ja heräsin parin tunnin päästä todella pihalla,ei tajunnu mistään mitään,kesti vähä aikaa ku tajusin et olin syöny sieniä.. Aika sairaaalla tavalla outo kokemus,mut ei mitenkään flipauttava.

Oon myös nukahtanu kerran happopäissään ja heräsin aamulla vaa hyvällä mielellä ja pienillä visuaaleilla varustettuna :D oli mahtavaa seurata koululaisia ku ne menee onnellisina kouluun,ihan hyvä kokemus... Oon kuullu et hapoissa ei sais mennä nukkumaan,voi kuulemma jäädä trippi päälle,no eipä käyny kuitenkaan mitää,kivaa oli :D


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
...
Oon kuullu et hapoissa ei sais mennä nukkumaan,voi kuulemma jäädä trippi päälle
...
Trippi kestää sienillä sen 6h ja hapolla 12h ja sitten pääasiallinen vaikutus loppuu. Urbaanilegendaa tuo nukkuminen+trippi=trippi jää päälle. ;) Että jos vain haluaa/pystyy tripillä nukkumaan, niin nukkukaa ihan huoletta. Se voimistaa kehoa ja mieltä.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Tattila

    • Viestejä: 67
    • Karma: 3
    • Profiili
Miksi kukaan haluiaisi nukkua kun trippaa   ???Siinähän menee kaikki aineet vaa hukkaan kun koisii koko session yli... :'(
Psykedeelit-elämä, Dissosiatiivit-kuolema.


Poissa VXA

    • Viestejä: 26
    • Karma: 4
    • Profiili
Nukkuminenhan on päräyttävää jo valmiiksi, tateissa salee vielä kovempi meno. Aamulla sitä ei vaan suurimmaksi osaksi muista enää kuinka kreisii shittii yöllä (tai millon nyt kukakin nukkuu) oli  :D


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Nukahtaminen psykedeelipäissään on yleisestiottaen melko hankalaa, johtuen varmaankin siitä, että aivokuoren serotoniinireseptorien stimulaatio pitää sen toiminnan vilkkaana. Liian päräyttävää, jotta syvärentoutuminen onnistuisi.

Olen pari kertaa ottanut hitaasti nousevaa psykedeeliä (2C-E, 2C-P) keskellä yötä, jonka jälkeen olen mennyt takaisin nukkumaan. Tämä on johtanut siihen, että jonkin ajan kuluttua olen nähnyt äärimmäisen intensiivisiä selkounia ja säpsähtänyt hereille täydellisen virkeänä.

Toisinaan sitä on ollut melkoisessa univajeessa kun jokin pitkävaikutteinen psykedeeli on vielä ollut ihan selkeästi toiminnassa, jolloin on tullut nukahdettua trippaillessa. Tämä on aina pitänyt sisällään hyvin kummallisessa hypnagogisessa tilassa jumittamista ja ns. exploding head syndrome -oireilua.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Olettekos onnistuneet koskaan torkahtamaan tripin aikana? Kuinka monen silokin annoksella vielä onnistuu. Itselläni oli sellainen kokemus että söin päivällä tukevasti jonka jälkeen parin tunnin kuluttua söin 5 kuivaa silokkia. Pientä pintojen elämistä ja jonkinlaista mentaalista fokusoitumista oli havaittavissa. Ja paskahätä, paskalla käytyä alkoi nukuttamaan joten menin patjalle kuuntelemaan musiikkia. Herätessä n. tunnin päästä oli hauskoja visuaaleja päällä, ne olivat jotenkin erilaisia kuin tyypilliset riikinkukonsulat, nämä olivat ikäänkuin himmeiden sateenkaarten aaltomuodostelmien liikettä, ikään kuin jostain life-pelistä - kuitenkin sateenkaarten ja tummien alueiden mosaiikki eli ja muuttui jatkuvasti. (itseasiassa sellainen staattinen mikään-ei-muutu visuaali voisi olla aika kuumottava). Varsin miellyttävä kokemus, nauseasta ei tietokakaan. Olisiko tuossa sitten erittynyt aivojen omaa melatoniinia psilosiinin kaveriksi ja tuo visu olisi sitten molempien tryptamiinien yhteisvaikutusta?


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
En ole itse saanut aikaiseksi nukahtaa matkalla vielä koskaan. Kerran kokeilin niin, että otin puoli grammaa cubensiksia, poltin hatsit ja lähdin metsään tutkailemaan luontoa luurit päässä. Tarkoituksena oli mennä nukkumaan muutaman tunnin kuluttua.  Paukku kolahti aivan eri tavalla kuin normaalisti, ja kai sitä tavallaan oli hieman unimaisissa fiiliksissä kädet levällään sammalkankailla. Raukeana hymyillen. Visuaalit jäivät silloin aika vähäisiksi, mitä nyt pientä kontrastin voimistumista ja värien kirkastumista. Mitään "ylimääräistä" en huomaanut missään tapahtuvan, vaikka koitin kovasti laittaa luonnon...no, tiedättehän, elämään. ;) Jossain vaiheessa kuumottelin, että pienen metsätien päässä olisi karhu tai ihminen koiran kanssa odottamassa MINUA, mutta tarkemmin tutkittuna se olikin vain kaatunut puu, joka on ollut siinä aina. :D Kun saavuin lankiltäni ja menin nukkumaan, olo oli kyllä mukavan rento, mutta aina kun olin kiipeämässä valveilla olosta unen rajan tuollepuolen, jokin voimakas suhahdus(se oli tunne, eikä ehkään niinkään ääni) vetäisi minut voimakkaasti takaisin alkupisteeseen, silmät auki ja hereille. Tätä jatkui varmaan puoli yötä, ja nukuin sen yön todella huonosti.

Toisella yrityskerralla matka alkoi mennä aivan liian diipiksi ja koin olevani muille matkaajille siinä tilassa tosi huonoa seuraa. Niimpä yritin nukkua, mutta kun suljin silmät, alkoi päänsisäinen matka värikkäässä ja sekavassa psykedeeliputkessa, josta kumpusi mm. pelottavia videonpätkiä tulevasta elämästä, jossa olisin menettänyt todellisuudentajuni täysin. Sitten jossain vaiheessa kun heräsin ihmeellisen hektisestä ikuisuudestani, en vain yksinkertaisesti halunnut nukkua, sillä olin elämäni kunnossa, MÄ OLIN ELOSSA ENEMMÄN KUIN KOSKAAN!! Niimpä menin ystävieni nukkuessa tekemään KAIKKEA USKOMATTOMAN HAUSKAA JA MUKAVAA MITÄ VAIN IKINÄ MIELEEN PILKAHTI auringon noustessa pikkuruisen järven vastarannan takaa. Väsymyksestä ei ollut tietoakaan. Unta en saanut kuin vasta seuraavana iltana, mutta olin kyllä silloin todella väsynyt ja painuin ennen kymmentä pehkuihin.

Olen kuullut kyllä tuttaviltani, että he olisivat ottaneet sieniä joskus liian väsyneenä, nukahtaneet tripillä ja heränneet tripillä. Kuulemma hieman outo tuntemus "herätä tietoisuuteen" ollessaan jo valmiiksi tripillä. ::) Pitäisi siis onnistua. Luulisi joidenkin substanssien edesauttavan asiaa (mm.benzot).
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa ziuziu

    • Viestejä: 102
    • Karma: 23
    • Profiili
Olen ollut liian väsynyt trippaamaan, juonut teet, "kun kerran mökille on tultu"
nukkunut päikkärit ja herännyt tripillä. Olihan se hieman erilaista, olla sillä tavalla mökkihullu.
Luulen että kysymys omalla kohdalla on ollut yksinkertaisesti siitä, että vireystilaa on täytynyt nostaa,
jotta jaksaa tripata. Sen muistan tapauksesta, että oli mukava kyllä herätä näkemään luonto, vaaralla kasvavat männyt tuikkivat muistikuvissa.

"mitä sieniä ne nämä on, väsyttää" :D
Sekä Ding että Dong.


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
"mitä sieniä ne nämä on, väsyttää" :D
Todella monesti sienet kyllä alkavat väsyttämään tai "ramasuttamaan" nosuissa ja tekee mieli makoilla ja venytellä sängyn pohjalla/sohvalla/missä vain voi. Olen monesti jopa ajatellut, että nukahdampa hetkeksi ennen kuin matka nousee kunnolla päälle, mutta luulisin, että lopulta jonkinmoinen jännitys pitää mielen hereillä.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa ziuziu

    • Viestejä: 102
    • Karma: 23
    • Profiili
Monesti meinaa kyllä alkaa ramaseen ensimerkkeinä tulevasta matkasta.
Hieman haukotellaan ja venytellään, ikään kuin herätään siipiä levitellen. :)
Sekä Ding että Dong.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Sienitrippi-nukahtamiskokeilut jatkuvat, tällä kertaa dosena 9 semiä kuivana. Settiin saattoi antaa oman lisäsävynsä eilisiltainen kaljoittelu kapakassa, aamulla oli herätessä pientä krapulaa. Tästä masentumatta päätin kuitenkin ottaa aamupalan jälkeen semit systeemiin ja eikun patjalle lepäilemään luurit korvilla. Visuaaleja näkyi aluksi himmeänä mutta sitten voimistuivat uudella tavalla värikkäiksi, tällä kertaa mulla oli visunäytöllä keltainen vyöhyke pinkkien ja tummansinisten visujen keskellä, keltainen muuttui hissukseen toisiksi väreiksi. Sitten olin kai nukahtamaisillani kun sain sellaisen aivosähköisen kohinan aikaiseksi, ikäänkuin mustavalko-TV:sta näkyisi vain valkoista kohinaa, kesti yllättävän pitkään kenties 2 sekuntia. Aloin hieman kuumotella että jos tuo kohina jäisi päälle epämääräiseksi ajaksi niin siinä kait sitten puhuttaisiin epileptisesta kohtauksesta. Aivoissa on varmaan jotain evoluution saatossa syntyneitä aivosähköluuppien purkumekanismeja, jotka varmaankin normaalioloissa purkavat nuo purkaukset. No uneen en tällä kertaa päässyt mutta ihan OK jälkimaku tuosta setistä jäi.


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Eilen samalla setillä, ruokaa ja pari tunnin päästä 9 semiä. Nukahtaminen ei onnistunut, lievää visuaalia näkyi ja sain aikaiseksi muutaman sellaisen aivosähkösäpsähdyksen, jotka tällä kertaa ilmenivät lihasnytkähdyksinä, kerran vasemmassa jalassa, sitten oikeassa ja kolmannen kerran jossain rintakehän oikealla kyljellä. Mulla on välillä näitä nukahtamisnytkähtelyjä normioloissakin, mutta koko kehoa vavisuttavina, oisko epilepsia sitten sitä että tuommoinen nykiminen jää päälle luuppaamaan useaksi minuutiksi? Mutta tosiaan näitä tiettyyn kehonosaan liittyviä nykymisiä ei ennen ole ollut, sienet näköjään pakottavat välillä esiin ihan uusia ilmiöitä omasta kehosta. Ihmis/nukahtamiskokeet jatkuvat...


Poissa kamikami

    • Viestejä: 118
    • Karma: 45
    • Profiili
Onhan sitä kerran tultu nukahdettua 5v sitten mexicanien jälkeen. Tulin aamusta baarista kotiin ja jääkaapissa oli 5*30g tuoreita tatteja hollannista ja kaikki nassuun tottakai :D
Eipä oo kyllä koskaan ollut vastaavia krapula oloja, oli pää aika hellänä :S en suosittele...


Poissa Nyäpikkä

    • Viestejä: 367
    • Karma: 17
    • Profiili
Kokeilut jatkuvat, tällä kertaa dosena pari silokkisuklaakonvehtia, vastaiskohan jotain 10-15 silokin dosea. Oli ilmeisesti myös vanhaa univelkaa päällä, torkahdin musiikkiluurit korvilla pariin otteeseen, semmoisia lyhyitä biisin keston 5-minuuttisia. Musan kuuntelu on hyvä keino pysyä kärryillä ajan kulusta, tuttujen biisien pituuden muistaa hyvin ja herätessä huomaa heti kauanko tuli torkuttua.

Ennen nukahtamista tavanomaisia visuaaleja, yhdessä vaiheessa alkoi luomien takaisen näkökentän oikealla laidalla tulla sellaista harvataajuista (10-20 Hz) kellertävän valon välähtelyä, ikäänkuin jokin diskovalo olisi sytytetty visujen päälle. Rytmi ei musta ollut mitenkään synkassa kuuntelemani kappaleen kanssa, mikä hieman ärsytti, tuota väpätystä ei kuitenkaan kestänyt kuin joku 40 sek. Juuri ennen nukahtamista visujen värien ja piirteiden voimistumista, havaitsija-minäni tuntui olevan välillä jossain lomailemassa kun "heräilin" tuohon värien ihailuun aina välillä ja ihmettelin miksen tuota jo aiemmin huomannut... sitten torkuin ilman muistettavaa unta ja heräilin taas ihmettelemään voimakassävyisiä visuaaleja, jotka nyt muodostivat sellaisen shamanististyylisen tunnelin, edessäni kiemurteli 3D-tunneli, jonka seinämät olivat epämääräisten pastelliväriläiskien koristelemat. Ei mitään huippufraktaaleja tällä kertaa mutta tunneli oli ihan kiva nähdä. Ennen uutta nukahtamista kuvittelin jonkun Tirolilaisen postikorttikyläidyllin, jonka yllä ja ympäri lentelin kehottomana, en muista tilasinko tuon kylän tietoisesti vai annettiinko se minulle jostain.


Poissa Submission

    • Viestejä: 7
    • Karma: 3
    • Profiili
Kerran tuli tipahdettua. Syötiin cubensiksejä ja mä tyhmä olin aiemmin päivällä ottanut vähän xonea niin jossain vaihees alko nuokuttaa ja sit olin kuulemma nukahtanut. Kaveri sit herätti ja oli aika mielenkiintosta kun piti hetki miettiä että mitäs hemmettiä,seinät valuu jne mut sit muistin että olinkin syönyt sieniä vähän ennen tipahdustani.

Henkilökohtasesti en kyllä tykkää sotkea sieniä syödessäni mukaan mitään opiaatteja,sumentaa trippiä tosi paljon,ainakin mulla.