Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Sienten aiheuttama fyysinen pahoinvointi

Poissa Zäbä

  • Tulokas
    • Viestejä: 4
    • Karma: 0
    • Profiili
Kuinka yleistä pahoinvointi on silokkien käytön yhteydessä?


Poissa Mädi

  • Edesmennyt
    • Viestejä: 985
    • Karma: 79
    • Profiili
Kuinka yleistä pahoinvointi on silokkien käytön yhteydessä?

Esiintyy toisinaan, joillain herkemmin kuin toisilla.
I haven't failed. I've just found 10,000 ways that won't work. ~ Thomas Edison


Poissa PalezQkkeli

    • Viestejä: 85
    • Karma: 7
  • Sage of Air
    • Profiili
Haluaisin lisää vastauksia tähän lankaan. Itseäni on viimeaikoina harmittanut erittäin paljon se etten ole itse voinut nauttia reissuistani pahoinvoinnin takia. Olen kokeillut hyvin mataliakin annoksia (pienin 10mg) ja sekin aiheutti jo pahoinvointia ja heikkoutta. Tämä pahoinvointi taas laukaisee minussa kuumotuksen pahasta tripistä. Heikompi puoli nousee esiin siinä tilassa liian helposti. En haluaisi myöntää itselleni etten voi trippailla heikon persoonani takia; Minun on tehtävä selväksi itselleni että trippi on vain sienten aiheuttamaa ja että minun tulisi nauttia siitä.

Mainintana vielä että huonoimmilla kerroilla olen syönyt hyvin vähän. Toisilla kerroilla runsaasti. Pahoinvointi ei tunnu liittyvän nautitun ruoan määrään. En kuitenkaan usko että sienet olisivat pilaantuneita. Eivät ole tummia eikä hajukaan viittaa pilaantumiseen. En paljoa ole seikkaillut mutta nämä kokemukset vievät vähäistä intoani :/
Apuuva!
Sitten se tapahtui. Se ääni. Kuin yhden olion kirkumisen ja karjumisen sekoitus alkoi hiljalleen voimistua pimeydessä.

"Onko epäonnistunut koe todella epäonnistunut, jos olet oppinut siitä jotain."


Poissa Sieniherra

    • Viestejä: 45
    • Karma: 4
    • Profiili
Inkivääri.

Jos olet ajatellut jatkossa taikasieniä käyttää, kokeile teenä.

Lämmitä vesi kattilassa.

Lisää teen puruja, raastettua inkivääriä sekä sitruuna/limetiivistettä. Anna hetki hautua.

Siivilöi lämmin mutta ei kiehuva inkivääritee mukiin - haluamasi sienimäärä sekaan.

Juo sellaisenaan sienien kanssa tai heitä sienimössö roskiin, itselläni tapana syödä nykyään mukin pohjalta kaikki limalakit ^^

Olen huomannut että tätä ohjetta käyttäen olen päässyt suurinpiirtein kaikista nausean oloisesta irti taikasieniä syödessäni. Tuo inkivääri TODELLA vähentää vatsanauseaa,.

Ennen sain yleisesti vatsaväänteitä ja kipuja, mutta inkiväärin lisääminen(ehkä myös sitruuna sen happoisuuden takia) vie kyllä väänteet pois :)

Suosittelen lämpimästi kaikille.


Poissa pampula

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 224
    • Karma: 21
  • Luotettavasti sienten tunnistama
    • Profiili
Hyvin mielenkiintoinen viesti PalezQkkeli. Jospa alkaisit ajattelemaan pahoinvointia La Purgana, ayahuascan tapaan.

Lainaus
The psychedelic effects of ayahuasca include visual and auditory stimulation, the mixing of sensory modaltities, and psychological introspection that may lead to great elation, fear, or illumination. Its purgative properties are important (known as la purga or "the purge"). The intense vomiting and occasional diarrhea it induces can clear the body of worms and other tropical parasites, and harmala alkaloids themselves have been shown to be anthelmintic.

Ajattelet niin, että sulla on mielessä ja kehossa kaikkea paskaa (kukaan tuskin tästä täysin vapaa?) ja nyt sitten päästään siitä eroon. Parantuminen sattuu ja on epämiellyttävää, kun menneisyydestä on ihmisen niin vaikea luopua loppujen lopuksi. Miksi matkoista pitäisi nauttia? Eikö olisi tärkeämpää, jos voisi nauttia siitä, miten ne muuttavat elämää parempaan suuntaan? Muuttavatko ne? Pitäisikö? Miten muuten voiman kohtaisi, kuin omana itsenään, heikkouksineen ja vahvuuksineen kaikkineen...
Life is full of pain, I'm cruisin' through my brain
and I fill my nose with snow and go Rimbaud,
go Rimbaud


Poissa PalezQkkeli

    • Viestejä: 85
    • Karma: 7
  • Sage of Air
    • Profiili
Ajattelet niin, että sulla on mielessä ja kehossa kaikkea paskaa (kukaan tuskin tästä täysin vapaa?) ja nyt sitten päästään siitä eroon. Parantuminen sattuu ja on epämiellyttävää, kun menneisyydestä on ihmisen niin vaikea luopua loppujen lopuksi. Miksi matkoista pitäisi nauttia? Eikö olisi tärkeämpää, jos voisi nauttia siitä, miten ne muuttavat elämää parempaan suuntaan? Muuttavatko ne? Pitäisikö? Miten muuten voiman kohtaisi, kuin omana itsenään, heikkouksineen ja vahvuuksineen kaikkineen...

No tuota mentaliteettiä olen käyttänytkin monesti. Tahtoo vain olla että tuo vatsan pohjassa oleva ällötys vie kaiken innon jopa tuosta asenteesta. Hyvin rasittavaa pidemmän päälle.
Pitää varmaan seuraavan kerran kokeille Sieniherran ohjeistuksella. Jos se auttaisi nauttimaan hieman pidempään.
Sitten se tapahtui. Se ääni. Kuin yhden olion kirkumisen ja karjumisen sekoitus alkoi hiljalleen voimistua pimeydessä.

"Onko epäonnistunut koe todella epäonnistunut, jos olet oppinut siitä jotain."


Poissa illevi

    • Viestejä: 17
    • Karma: 6
    • Profiili

Poissa apatin

    • Viestejä: 363
    • Karma: 19
    • Profiili
--
Itseäni on viimeaikoina harmittanut erittäin paljon se etten ole itse voinut nauttia reissuistani pahoinvoinnin takia. Olen kokeillut hyvin mataliakin annoksia (pienin 10mg) ja sekin aiheutti jo pahoinvointia ja heikkoutta. Tämä pahoinvointi taas laukaisee minussa kuumotuksen pahasta tripistä. Heikompi puoli nousee esiin siinä tilassa liian helposti.
--

Ikävä kuulla :(

Onko tämä pahoinvointi liitoksissa kohdiallasi kaikkiin taikasieniin ja esim. cubensis-kantoihin?
Voihan olla, että eri taikasienet aihettavat sinulla erilaisia fyysisiä reaktioita.

Kemialliset koostumukset ovat erityyppisiä eri taikasienillä (en tarkoita nyt cubensis-kantoja, vaan eroa esim. semien ja cubensiksien välillä).


Poissa PalezQkkeli

    • Viestejä: 85
    • Karma: 7
  • Sage of Air
    • Profiili
Oletko koittanut päivän tai parin paastoamista ennen sienten nauttimista?

En ole koittanut koska kuolen nälkään jos en saa ruokaa 3h välein. Aineenvaihduntani on aivan liaan hyperaktiivinen.


Ikävä kuulla :(

Onko tämä pahoinvointi liitoksissa kohdiallasi kaikkiin taikasieniin ja esim. cubensis-kantoihin?
Voihan olla, että eri taikasienet aihettavat sinulla erilaisia fyysisiä reaktioita.

Kemialliset koostumukset ovat erityyppisiä eri taikasienillä (en tarkoita nyt cubensis-kantoja, vaan eroa esim. semien ja cubensiksien välillä).

Olen koittanut vain cubensista. Muihin sieniin minulla ei oikein ole mahdollisuutta. Täälläpäin ei oikein ole maastoa jossa kasvaisi semejä enemmän kuin 1-5 hehtaarin alueella..
Sitten se tapahtui. Se ääni. Kuin yhden olion kirkumisen ja karjumisen sekoitus alkoi hiljalleen voimistua pimeydessä.

"Onko epäonnistunut koe todella epäonnistunut, jos olet oppinut siitä jotain."


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
Pääsin psykedeelien aiheuttamasta pahoinvoinnista eroon kuurittaessani pari kesää sitten 2C-T-2:ta. Pari kunnollista purgaa ja tavara on siitä lähtien pysynyt sisällä tilanteessa kuin tilanteessa (vaikka päälle vetäis vaikka vaahtoavaa kaljaa). Muistaakseni ketamiinin ja hapon kanssa 2C-T-2:ta kombottaessa onnistuin laskemaan pahoinvoinnin pois kehostani, eikä sitä ole varsinaisesti enää ilmentynyt sen jälkeen.

En muista oliko kyseessä Jonathan Ottin vai kenen suositus, mutta se, kun menee nousuvaiheessa lattialle makaamaan ja hengittää täysiä keuhkollisia, karsii kyllä kovin tehokkaasti pahoinvointia.

Viimeksi alkukesästä otin kahden hieman kokemattomamman ihmisen (joista kummallakin on kuitenkin 10-20 trippiä takana, itselläni yli 300) kanssa 2C-E:tä, joista kummatkin alkoivat oksentelemaan heti nousujen ilmennyttyä. Itse en kuitenkaan tuntenut minkäänlaista pahoinvointia, vaan makasin lattialla hymisten hyvästä olosta, vaikka annokseni olikin 1/3 kookkaampi (12 mg nenään, kahdella muulla meni 7-8 mg). Toisten oksennusten siivoaminen on aiemmassa elämässäni aiheuttanut yökkäysrefleksin, mutta nyt se sujui pelkkää myötätuntoa ja äärimmäistä arvostusta ilmentämällä. Oli kyllä kaikin puolin ihana trippi - suosittelen tyttöporukassa trippaamista. Kauneuden läsnäolo määritti kaikkea kokemuksessani.

Olen maistellut toisinaan ihan mätiäkin (tai siis lakistaan tummentuneita) silokkeja, eikä niistä ole tullut minkäänlaista pyöritystä. Peganum harmalankin kanssa nämä ovat menneet ihan iisisti alas, vaikka useimmat kokevat tryptamiinin annostelemisen tuottavan lähes välittömän oksetusrefleksin.

Jotkut suosittelevat inkivääriä keinona karsia mahavaivoja.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
En ole koittanut koska kuolen nälkään jos en saa ruokaa 3h välein. Aineenvaihduntani on aivan liaan hyperaktiivinen.
Kuulostaa joltain mitä mäkin olisin joskus voinut sanoa, kun oon kovasti tottunut tankkaamaan ruokaa joka välissä ja aiemmin kova nälkä alkoi jostain syystä välillä ihan yrjöttää. Kuitenkin, vaikka toisin olisi voinut kuvitella, paastoni ovat onnistuneet ihan hyvin, ja olleet puhdistavia, kasvattavia, psykedeelisiä kokemuksia.

Voin tietysti olla väärässä, mutta mä väitän että kuvitelma siitä ettet sä vois paastota on vaan joku dogma jota haluat väittää itsellesi ja johon haluat uskoa. (Luin toki liioitteluna heittosi nälkään kuolemisesta, mutta otaksun että siltikin tosissasi uskot, ettei paasto "voisi sopia sinulle".


Poissa Arvalis

    • Viestejä: 783
    • Karma: 30
    • Profiili
En ole kokenut paastojen hyödyttävän itseäni pätkääkään. Mulle tulee usein nälkäisenä närästäviä fiiliksiä, mikäli syön jotakin alkaloidipitoista; vatsahapot nousee kurkkuun, jne.

Ei niin, että paastoamisesta ei olisi hyötyä - koen vain itse niin, että se ei ainakaan merkittävästi vähennä pahoinvointia.
"Instant gratification takes too long."
-- Carrie Fisher


Poissa Ilviselmä

  • ihmekös tuo
    • Viestejä: 461
    • Karma: 48
    • Profiili
Ei niin, että paastoamisesta ei olisi hyötyä - koen vain itse niin, että se ei ainakaan merkittävästi vähennä pahoinvointia.
Joo, täsmennettäköön vielä, etten siis tarkoittanut paaston itselläni auttaneen psykedeelipahoinvointiin koska en ole häiritsevissä määrin sellaisesta kärsinyt, mutta sen sijaan se on opettanut kohtaamaan nälkää ja muutenkin tarjonnut jänniä perspektiivejä kehomieleen.


Poissa _FOOL_

    • Viestejä: 18
    • Karma: 4
    • Profiili
Toi mitä oao sano toimii. Hengittäminen syvään ja rauhallisesti - meditoit sen veks, tunnustelet ja annat tuntua. Erityisesti raitis ilma auttaa.

Sit tietty tos oli joku tee ohje, mut nesteiden ja safkan minimaalinen tankkaaminen ennen sieniä on paras pahoinvoinnin ehkäisykeino. Sen verran kyl puollan tota ohjetta et sienet kannattaa liottaa sitruunamehussa vartin verran ennen nauttimista jotta kehon ei tarvi defosforyloida psilosybiiniä psilosiiniksi vaan se tapahtuu ennen nauttimista.

Mulle sienet tuottaa jonkun verran ilmavaivoja, mut koen piereskelemisen kyl tärkeenä osana matkaa, konkreettisimmillaan varmaan et saan kelailla puhdistumista.

Puhdistuminen tuntuu mulle olevan ylipäätään tärkein motiivi syödä sieniä. Vatsan väänteet ja krampitkin otan vastaan ihan sillä et luotan ottamani lääkkeen toimintamekanismeihin ja tiedän et nää pikku-ukot tekee tehtävänsä, jonka ne parhaiten osaa, tuntuupa se minusta miltä tahansa.

Pääsääntösesti ymmärrän et sienet tekee jotain ja mä olen päättävä siitä miltä ne tuntuu.

Ayahuasca voi auttaa demystifoimaan oksentamisen. Joten sen kiskominen kyl auttaa näkemään ihmiskehon funktiot eri valossa, jos nykyinen näkökanta ei skulaa ja haluu muutosta asiaansa.


Poissa Silakka

    • Viestejä: 67
    • Karma: 2
    • Profiili
Mulla ja trippikaverilla esiintyy myös ilmavaivoja, mutta vain muutaman ensimmäisen tunnin aikana. Epämiellyttävää, mutta minkäs teet. Sitruunassa liottamista olen kerran kokeillut, mutta ei auttanut. Pitääkin testata inkivääriä seuraavalla kerralla. Minkälaisia määriä olette ottaneet (tuoretta) inkivääriä?