Shiron: Pieni oikaisu on ehkä paikallaan, koska tuntuu että missaat minun pointin. Ehkä minulla tosiaan on aivojeni perukoilla mielikuva inttiä vastustavasta arkkityypistä. Jos haluat kuulla jotain ominaisuuksia, niin esimerkiksi rastat, kannabiksen käyttö, kasvissyönti, vihreä/vasemmistolainen poliittinen kanta, ateismi (tai joku muu mystiikka, mitä puolustetaan henkeen ja vereen) jne.
Samalla kun listaan noita asioita, niin ymmärrän, että tuo on tosiaankin vain minun arkkityyppini. Eikä se vastaa välttämättä todellisuutta. Myös minulla on ystäväpiirissäni sekä totaalikieltäytyjiä, että siviilipalveluksen suorittaneita/suorittavia. On varusmiespalveluksen keskeyttäneitä, on reservin upseereita. Se "nörtti", joka kuitenkin on mennyt inttiin, ei luonnollisestikaan voi kuulua arkkityyppiini. Niin, ja vittuilua, sorsimista ja muuta typerää kiusaamista näkee myös esimerkiksi kouluympäristössä. Pojasta mieheksi ei minun maailmassani merkitse toisten alistamista, vaan huomioon ottamista, vastuun kantamista omista teoistaan ja niin edelleen.