Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Trip Stopperin tilaaminen ulkomailta

Poissa Turjake

    • Viestejä: 40
    • Karma: 1
    • Profiili
Muakin vähän kiinnostaisi trippistopperi. Olen joskus syöny Stella lääkettä nukahtamiseen todella huonoina aikoina ja toimi todella hyvin ilman mitään sivuvaikutuksia yhden pakkauksen ajalta. Mutta nämä ovat hyvin paljon riippuvuutta aiheuttavaa lääkeainetta. 
Jos tulee käytettyä psykedeelejä vaikka artistisiin tarkoituksiin, niin Matiaksen ehdottama pieni annos ei välttämättä toimi, sekä jos täytyisi saada jotain aikaan, niin ei voi todella pitkiäkään taukoja pitää. Kaliforniassa LSD käytetään luovalla alalla paranatamaan tehokkuutta. Itse käytän kannabista rauhoittamaan trippiä kun se jo loppupuolella, tulee positiivinen mieliala. Olen myös miettinyt eri psykedeelien yhteiskäyttöä pienillä annostuksilla. Joskus se huono trippi voi osua kohdalle vaikka kuinka varoisi ja saattaa olla traumaattinen kokemus, joita yritän vältettä. Mulle ei ole tullut huonoa trippia tai ainakaan mitään kauheaa, mitä monille kavereille taas on tullut, ainakin heidän sanomiensa mukaan. Albert Hoffman sai myös huonon tripin omasta LSDstä.
Niin, bentsoihin tosiaan liittyy se riippuvuusriski, mutta ei se käsittääkseni aivan hetkessä synny. Siis vaatisi jotain vähintään parin viikon päivittäistä käyttöä. Sillähän näitä ei lääkärinkään nykyään niin herkästi määrälle, mitä ennen.
Ne mielikuvat myös bentsoja väärinkäyttävistä ihmisistä voi vaikuttaa negatiivisella tavalla. Omakohtaisesti tavannut vain jonkun pari tyyppiä, jotka käyttää ilman reseptiä, ja kyllä ne enemmän tai vähemmän omanlaista sakkia on.

Toinen juttu on sitten se, et mistä voi varmentua, et mitä kaikkea kaduilla olevissa pillereissä on vrt. apteekin tuotteet? Samaa tavaraahan näidenkin pitäisi olla, mutta onhan niistä kopioitakin liikkunut kadulla.
Näihinkin on olemassa kait niitä testereitä?