Moi,
Pitkään näitä palstoja opiskeltuani päätin viimein liittyä ja osallistua keskusteluun. Toivottavasti voin tarjota hyödyllisiä näkemyksiä vastineeksi kaikesta mitä olen täältä ahminut
Mutta asiaan; kausi lähti omalla vakio spotilla oikein lupaavasti käyntiin jo heinäkuun lopulla; n. kuukausi sitten homma loppui kuin seinään eikä kuvattavaa ole enää löytynyt, vaikka olosuhteet ovat olleet mielestäni varsin otolliset. Mitkä ovat muiden kokemukset? Viimeinen postaus täällä on näköjään lokakuun alussa..
Paikka sijaitsee Uudellamaalla
Onkohan kyseessä siis yksittäinen keissi, vai onko muillakin kausi alkanut jo päättyä?
Pakko heittää myös pieni jatkospekulaatio koska tää on liian herkullinen. Tänä vuonna oon kohdannut paikassa useamman kerran valkohäntäpeuroja jotka ovat uskaltautuneet tulemaan hyvinkin lähelle kun ovat ihmetelleet mitä minä oikein kykin siellä.. spotin likelle on myös ilmestynyt eläimen jälkiä jotka omalla vajaalla tietämykselläni yhdistäisin näihin samoihin elikoihin;
väistämättä on alkanut herätä ajatus: että jumalauta, käykö peurat syömässä sienet
Jotain legendaa kuullut joskus että poroilla olisi mieltymystä suippiksiin, peuraeläimiähän nekin on. Mene ja tiedä..
Mukavaa syksyä ja kuvausonnea kaikille