Se on sitä kun alkoholi heikentää tota ajattelua ja madaltaa kynnystä tehdä enemmän tyhmiä asioita nopemmalla temmolla.
Kiitos Veepee rohkeudesta jakaa tämä hurja kokemus. Toivottavasti joku voisi oivaltaa tästä jotain ennen kuin päätyy humalapäissään toteuttamaan samaa. Monet asiat on vaan sellasia että ne joutuu oppimaan oman kokemuksensa kautta.
Itse yhdistin tukevaan viski känniin tuhdin määrään LSD:tä ja se oli oma oppikouluni kännitrippailun parissa.
Kaikkea hyvää ja hyvää kesän jatkoa veepee
Mua on jäänyt mietityttämään tuo viski-lsd yhdistelmä, kuinka tässä sitten lopulta kävi?
Nyt jo jaksaa omalle reissulle hymyillä ☺
No sanottakoon ensin että en ole perusluonteeltani väkivaltainen enkä sairasta mitään psykoosisairauksia. Tästä on jo vuosia aikaa ja päihtymykseni vuoksi en muista kaikkea mutta pähkinänkuoressa...
Olin ravintolassa ja olin juonut runsaasti viskiä vaikka tiedän että tämä väkijuoma ei minulle sovi. Siinä tukevassa humalassa muistin että olispa kiva buustata iltaa LSD:llä. Menin kotona käymään (Taxilla tietysti) kun muistin että pakastimeni uumenista muutama lappu löytyy. En lähde arvuuttelemaan lappujen vahvuutta mutta tiesin että yksi lappu on paljon kun 1/4 osakin pärisi jo mukavasti. Söin kaksi lappua ja takaisin baariin(kuka vitun hullu haluaa lappupäissään baariin?)
No minä halusin! Siinä kävi sitten niin että kun laput ampuivat niin se nuosuvaihe oli jotenkin tosi jyrkkä ja ei siinä mitään mutta kun musta alkoi tuntua siltä että kaikki ihmiset haluavat tehdä mulle jotain pahaa ja homma eskaloitu siihen että en muista vieläkkään mistä olin saanut veitsen ja en ollut enää siellä baarissa mutta oli helmikuu ja oli pakkasta ja olin riisunut paidat pois.
Minulle oli soitettu poliisit uhkaavan käytöksen takia ja joku oli nähnyt minulla veitsen. En satuttanut ketään veitsellä ja poliisipartio löysi minut kotoa nukkumasta. Vaimoni oli tehnyt minusta ilmoituksen koska oli ollut peloissaan kun olin pyörinyt kotona veitsi kädessä useita tunteja. En osaa itse laittaa oikein aikajanalle kellonaikoja ja tapahtumia mutta vaimoni kertoi että poliisit olivat päättäneet että jättävät minut nukkumaan eivätkä vie minua putkaan ja jos herään agressiivisena niin soitto ja tulevat hakemaan minut. Ihmettelen että eivät vieneet mua väkisin kun veitsikin oli löytynyt keittiön lattialta.
Kun heräsin niin häpeä oli niin kova että poistin itseni sosiaalisestamediasta ja leikkasin puhelimen simkortin ja meni jotain 3viikkoa ennen kuin uskalsin käydä edes pihalla. En muistanut enkä tiennyt että kuka oli mahdollisesti nähnyt ja mitä?
Ei koskaan enää! En sotke alkoholia ja psykedeelejä.