Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Käsi ylös virheen merkiks!!! 10-kaljaa ja 20-grammaa kuivaa cubensista

Poissa VeePee

    • Viestejä: 21
    • Karma: 6
    • Profiili
"Käsi ylös virheen merkiks!!! Ootteko koskaan ottanu pikkasen perjantai-kaljoja ja sit ennen nukkumaanmenoa päättäny ottaa sellasen 20g kuivia kubensiksia nukkumatiks?

No, mä olen tässä yön paukutellu naapureiden ovia ja huutanu että soittakaa apua, ei enää ikinä, vittu mä melkein kuolin!

Eli jos nettiin tulee videoita pieni-munasesta miehestä joka huutaa lähiössä "antakaa mulle vettä, mä kuolen, soittakaa apua, laittakaa mut nukkumaan" niin laittakaa linkit tähän alle.

Jos ny jostain pitäs jäädä historiankirjoihin ni tästä 🤦
Mä meen nukkumaan. Avaimet voi vähinäänin, pudottaa postiluukusta.

Kanssamykologit voi heittää yksityisviestiä."



Kirjoitin noin facebookkiin lauantai-aamuna 6:30. Illalla meni 10 olutta, sienet tuli nautittua joskus yhden jälkeen yöllä lemontekkinä.

Laitan alle epämääräisen aikajanan tapahtumista. Pakko todeta, vielä tänäänkin on ollut hieman epätodellinen olo. Ääni kadoksissa huutamisesta.


Herätys oli shokkimainen, jostain sfääreistä repästiin ylös peiton alta. Pää oli täynnä painetta ja kuumotusta, tuntui siltä että lämpö tai verenpaine vie pian hengen. Sain raivattua tieni suihkun alle ja viilennettyä itseäni. En tiedä kuinka kauan siinä makasin, huonovointisuudesta päätellen matka oli vasta alussansa.

Kroppa viileni, tämän jälkeen ryntäsin alasti rappukäytävään, huusin siellä jotain epämääräistä. "vittu mä melkein kuolin", "ei ikinä enää, ei ikinä enään", "soittakaa apua". Itkinkö, oksensinko, en tiedä. Paukutin välillä naapureiden ovia, "soittakaa apua, vittu mä kuolen". En tiedä kuinka kauan tätä jatkui, välillä paine ja kuumuus päässä nousi sietämättömäksi ja oli taas pakko rynnätä suihkun alle.
Suihkussa ajatus ajoittain selvisi, kuume ja paine laski. Tässä vaiheessa näkökyky oli aikalailla hyödytön, en tiedä mistä ulottuvuudesta katsoin ja mihinkin. Jossain alitajunnassa oli mielikuva suihkun hanasta että tossa suunnassa on kylmää, ei se siltä aina tuntunut. Kuulen vieläkin mielessäni huutoni, "Vettä! Kylmää! Soittakaa apua!", "ettekö te vittu tajua että mä kuolen".

Kävin rappukäytävässä vielä uudestaan, ehkä kahdesti, huusin ja paukitin ovia. Paluu suihkuun oli aina pakollinen. Tässä vaiheessa olin varma että räkä ja vesi mitä minusta tippuu oli jostain aivoverenvuodosta peräisin.

Tunne kuolemasta varmistui, en tiedä menetinkö tajuntani useampaan kertaan, annoin periksi, en pääsisi tästä mielen labyrintista koskaan pois. Jostain tuli vielä ajatus, pakko päästä pihalle, jos tuuperrun tähän suihkuun ei minua kukaan koskaan löydä, ulkona joku saattaisi soittaa apua. Pää räjähtää, pääsen hissiin, painan hälyytysnappia. joku nainen siellä vastaa. "Soittakaa apua, vittu mä kuolen!". En tainnut puhua selvästi, 112, 911 en saanut näitä numeroita suustani. Naisääni sanoi soittavansa apua, menin talon eteen makaamaan ja odottamaan. En tiedä kauanko siinä olin, apua ei tullut. Pikkuhiljaa tajusin, että jos en vielä ole kuollut niin ei kai sitten? Valuin takaisin kotiini, ovi oli raollaan. Paine päässä alkoi taas kasvamaan, pakastepussi pään päälle ja sänkyyn makaamaan, pahin oli ohi.

Mielen shakkia.
Aiemmin suihkussa ollessani kaikki piuhat olivat solmussa, ajatteleminen nosti lämpöä ja verenpainetta. Yritin järkeillä ja ajatella juuri päinvastoin, halusin paineen laskevan. Niin, mutta sekin oli ajattelua, hullu kierre joka katkesi vain jääkylmällä vedellä. Päinvastoin tekeminen ei siis auttanut, yritin kääntää perspektiiviä, miettiä, muistella, liikuttaa kehoni osia, kokeilla ja etsiä mitä tahansa mikä helpottaisivat pääni painetta. Ajatuksissa oli että olen niin monen mielen "sipulikerroksen" alla että mitään mitä teen ei toistu oikeassa elämässä lähellekkään niinkuin pitäisi.

Jossain näistä sipulikerroksista sain vahvan tunteen siitä että esihoitajat olisivat paikalla, nyt piti vain keksiä miten voin heidän kanssaan kommunikoida. Huusin täysillä, "vettä ja kylmää", "vettä ja kylmää", ajattelin että tarpeeksi kovaa huutamalla viesti menee perille. Viitoin kehollani ja yritin puhua esihoitajille, "minä haluan nukkua, sitä ennen kaikki pois, vettä ja kylmää". Tein nukkumiselkeitä, näytin vatsaani, yritin oksentaa, osoitin vesihanaa kylmän suuntaan, viitoin suihkua ylöspäin. Viesti ei mennyt perille, kuuma nousi, "lopettakaa, te tapattu mut, ei noin". Pää taas kylmän vesisuihkun alle ja uusi yritys.
Tämä oli ajoittain jopa hauskaa ja huvittavaa, paitsi että panoksena oli oma elämä. "Jos sä et tätä ratkase sä kuolet, sä teet kuolemaa", ja tämä ajattelu taas nosti painetta.

Jossain vaiheessa "esihoitajat" olivat kutsuneet mun läheiset paikalle, pystyin aistimaan läsnäolon. Nyt pää ei tuntunut räjähtävän, oli aikaa miettiä ja muistella. Etsin kylmiä muistoja menneisyydestä, lunta, vettä. Tiesin ja tunsin että näillä asioilla saan viestini näiden kaikkien tajunnankerrosten läpi, se toimikin jonkin aikaa. Näiden asioiden miettiminen taas nosti lämpöä, ne muistot piti tuntea, ei miettiä. En tiedä monesko lämpökohtaus puski jo läpi, mutta viitoin jossain vaiheessa että en enää jaksa, ihan sama, mä kuolen nyt. Taisin "nukahtaa", musta tuli ajatus, kuljin aivoissa tai jossain eetterissä.

Mikä meni pieleen?
Set&setting, hyvä fiilis, pienet kaljat pohjillakaan ei ollut mitään uutta. Olen aiemmin ottanut 10g trippejä, osa todella "karmeita" kokemuksia. Olin varautunut siihen että henkisesti voi tapahtua mitä tahansa, mutta en siihen että fyysisen pahoinvoinnin lisäksi tulee muita oireita. Pehmeän peiton alle hautautuminen oli suuri virhe, yölämpötila tuskin putosi asunnossa alle 25-asteen, lämpöhalvaus, nestehukka, myrkytysoireet.

Jaan tarinani, en halua että samoja virheitä muut toistavat.
Ja juu,  tiedetään, se trippivahti ois aika hyvä juttu, jotain jarruja pitäis varata ja ties vaikka mitä  :-\

Suurin pettymys tässä nyt taisi olla se, että olisin ensimmäistä kertaa eläessäni ihan oikeasti tarvinnut ulkopuolista apua. Eikö kukaan naapureista edes soittanut poliiisille?







Poissa hemulaattori

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 109
    • Karma: 34
  • Konetontut koputtelee
    • Profiili
Ei helvetti XD vittu mikä tarina. Naapurit varmaan luullu että rappukäytävässä on joku sekava narkki pää täynnä ties mitä eikä oman turvallisuutensa puolesta oo halunnut avata. Hmmm.....
Tästä opimme kyllä paljonkin. Oliko loikka 10-20 grammaan suuri? Sanoisitko moninkertainen nähden 10 gramman trippeihisi?


Poissa JPR

    • Viestejä: 64
    • Karma: 9
    • Profiili
Olettaisin, että olit kohtaamassa kuolemanpelkoasi. Itse olen muutaman kerran kokenut tuollaista, ja aluksi olin aivan kauhuissani että nyt kuolen enkä pysty tekemään mitään eikä kukaan pysty auttamaan. Myöhemmillä kerroilla tunne on muuttunut koko ajan "helpommaksi", ja osaan käsitellä sitä oikein. Pitää vain hyväksyä kuolemanpelkonsa ja se lamaannuttava kauhu yrittämättä sen kummemmin tehdä mitään tai yrittää ajattelemalla keksiä pakokeino. Näin kerta kerralla kuoleman hyväksyminen osaksi elämää helpottuu ja pääsee ikään kuin kuoleman "yläpuolelle". Totta tietysti sekin, ettei se välttämättä ole helppoa, mutta kyseessä on loppupeleissä kuitenkin vain tunne, ihmisen suurin ja syvimmällä tasolla oleva pelko jonka voitettuaan löytää aivan uuden näkökulman elämään.
En usko ihmeisiin, vaan oletan niiden tapahtuvan.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
20g kuivaa? Huhhuh..... useimmilla tuntuu jo jossai 5g (tai alle) tietämillä häviävän kyky kävellä tai puhua.
Vähän kyllä ihmettelen, miten ton jälkee pystyy vielä naapurien ovia käydä kolistelee jne.

 Joku tais jossai aikasemmin puhua tripin katkaisusta, niin ketanseriini taitaa olla yks semmonen?


Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili

Poissa VeePee

    • Viestejä: 21
    • Karma: 6
    • Profiili
Tästä opimme kyllä paljonkin. Oliko loikka 10-20 grammaan suuri? Sanoisitko moninkertainen nähden 10 gramman trippeihisi?


Täs meni kyl kaikki energiat itsensä koossa pitämiseen, ei vaan voinu päästää itsestään irti. 10g tripeistä saanut paljon enemmän irti.

Olettaisin, että olit kohtaamassa kuolemanpelkoasi.

kuolemanpelko oli kyllä todellinen. menneiden sienitrippien pelot ja möröt jäi kyllä kauas tälle huutamiselle.
Olen varma että myös fyysisesti kroppa oli niin kovilla että puupaa-auto olisi ollut paikallaan.
viimepäivien kuumuus on tuonut  samansuuntaisia tunteita/oloja pintaan, enkä ole vielä kunnolla pystynyt nukkumaan.

Pitää vain hyväksyä kuolemanpelkonsa ja se lamaannuttava kauhu yrittämättä sen kummemmin tehdä mitään tai yrittää ajattelemalla keksiä pakokeino. Näin kerta kerralla kuoleman hyväksyminen osaksi elämää helpottuu ja pääsee ikään kuin kuoleman "yläpuolelle". Totta tietysti sekin, ettei se välttämättä ole helppoa, mutta kyseessä on loppupeleissä kuitenkin vain tunne, ihmisen suurin ja syvimmällä tasolla oleva pelko jonka voitettuaan löytää aivan uuden näkökulman elämään.

Oma olettamukseni oli/on, että en pelkästä psyykkeen voimasta mitään paniikkeja saisi, fyysiset oireet saivat tämän itsessäni aikaan  :-\ Tai no, menisiköhän nyt kuitenkin molempien piikkiin.

20g kuivaa? Huhhuh..... useimmilla tuntuu jo jossai 5g (tai alle) tietämillä häviävän kyky kävellä tai puhua.
Vähän kyllä ihmettelen, miten ton jälkee pystyy vielä naapurien ovia käydä kolistelee jne.

 Joku tais jossai aikasemmin puhua tripin katkaisusta, niin ketanseriini taitaa olla yks semmonen?

Pari/kolme kertaa tuli rappukäytävässä käytyä, paljonko aikaa välissä kului, en tiedä. Tämän lisäksi luulin olevani muissa paikoissa useamman kerran. Heräsin ties mistä, useita kertoja, mutta en ollut varma olinko siellä/tässä oikeasti. Noihin tunteihin mahtuu paljon mitä ei oikein sanoiksi saa.

seuraavaa isoa matkaa ei hetkeen tule, jarruja on silti hankittava varastoon.

Jotku juo teensä kupista, jotku tynnyristä :D

  ;D ;D ens kerralla tyydyn tuopilliseen.

Kiitän palautteesta.
Taas yhtä hullua kokemusta rikkaampi,
uusiksi en ottaisi.


Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili
Oletko muuten testannut koskaan suippumadonlakkeja? Jos niin millaisia määriä niillä ja miten ne vertautuu vaikkapa nyt 10g cubereissun kanssa? Oletko testannut pienempiä (vai pitäisikö uskaltaa sanoa "normaalimpia :D") määriä cubensiksia? Minkälaisia määriä ja minkälaisia efektejä noilla "universaaleilla standard doseilla" (vaikka nyt 2g, 3,5g, 5g) jos olet testannut? Oletko mahdollisesti jotenkin resistiivinen psilosiinille/psilosybiinille?



Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Oletko muuten testannut koskaan suippumadonlakkeja? Jos niin millaisia määriä niillä ja miten ne vertautuu vaikkapa nyt 10g cubereissun kanssa? Oletko testannut pienempiä (vai pitäisikö uskaltaa sanoa "normaalimpia :D") määriä cubensiksia? Minkälaisia määriä ja minkälaisia efektejä noilla "universaaleilla standard doseilla" (vaikka nyt 2g, 3,5g, 5g) jos olet testannut? Oletko mahdollisesti jotenkin resistiivinen psilosiinille/psilosybiinille?
Voisin kompata tälle.


Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Näitä varoittaviakin esimerkkejä on hyvä olla olemassa, kiitos jakamisesta VeePee! Vähemmän annostuksiin perehtyneille huomatuksena että 20 grammaa kuivaa cubensista on moninkertaisesti enemmän kuin yleisesti suurina annoksina pidetyt määrät, joten ei mikään ihme että seurauksena oli paljon sekavuutta ja epämiellyttäviä olotiloja.

Selkeästi VeePee itsekin tiedostat virheesi mutta ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä, mikä motivoi ottamaan noin valtavan annoksen ensimmäistä kertaa humalan päälle myöhään yöllä? Kovin hankala kuvitella mitään hyvää lopputulemaa tuollaisella olosuhteiden yhdistelmällä.


Poissa Dimension

    • Viestejä: 26
    • Karma: 3
    • Profiili
Se on sitä kun alkoholi heikentää tota ajattelua ja madaltaa kynnystä tehdä enemmän tyhmiä asioita nopemmalla temmolla.
Kiitos Veepee rohkeudesta jakaa tämä hurja kokemus. Toivottavasti joku voisi oivaltaa tästä jotain ennen kuin päätyy humalapäissään toteuttamaan samaa. Monet asiat on vaan sellasia että ne joutuu oppimaan oman kokemuksensa kautta.
Itse yhdistin tukevaan viski känniin tuhdin määrään LSD:tä ja se oli oma oppikouluni kännitrippailun parissa.

Kaikkea hyvää ja hyvää kesän jatkoa veepee


Poissa VeePee

    • Viestejä: 21
    • Karma: 6
    • Profiili
Oletko muuten testannut koskaan suippumadonlakkeja? Jos niin millaisia määriä niillä ja miten ne vertautuu vaikkapa nyt 10g cubereissun kanssa? Oletko testannut pienempiä (vai pitäisikö uskaltaa sanoa "normaalimpia :D") määriä cubensiksia? Minkälaisia määriä ja minkälaisia efektejä noilla "universaaleilla standard doseilla" (vaikka nyt 2g, 3,5g, 5g) jos olet testannut? Oletko mahdollisesti jotenkin resistiivinen psilosiinille/psilosybiinille?

suippiksia ei ole viimevuosina edes tullut etsittyä, joskus kauan sitten pieniä määriä popsinut.

joku gramman, max kahden annos on itsellä ollut viihdekäyttöä alkoholin kanssa. buustaavat mielikuvitusta, antavat energiaa, ja vievät pahimman sekavuuden humalasta pois. Isompi määrä sieniä taas tappaa humalan itselläni kokonan. Yleensä tavoittelen tähtiä taivaalta ja otan isompia annoksia, viihdekäyttönä en tätä pitäisi.

Alkuaikoina(muutama vuosi sitten) tuo 5grammaa oli täysin riittävä määrä "egokuolemaan", siitä annostus on sitten pikkuhiljaa noussut. saman efektin saavutamiseen on välillä tarvinnut sen 7-10grammaa, eikä "sinne" aina edes päästä. kalenteria en ole pitänyt, mutta jokin 1-2viikon väli tripeissä ei vielä palauta toleranssia itselläni.


Selkeästi VeePee itsekin tiedostat virheesi mutta ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä, mikä motivoi ottamaan noin valtavan annoksen ensimmäistä kertaa humalan päälle myöhään yöllä? Kovin hankala kuvitella mitään hyvää lopputulemaa tuollaisella olosuhteiden yhdistelmällä.

Känninen kuningasidea  :-\  aikataulu ollut turhankin kiireinen useiden kuukausien ajan, isompaa sienimatkaa suunnitellut. Nyt oli vapaailta ja yksi asia johti toiseen. Eipä siinä edes tullut miettineksi että ehkä toleranssikin on ottanut hieman takapakkia. Tavoite ei ollut kummoinen, fiilistellä ja nauttia olosta, jatkaa tutkimusmatkoja sieltä mihin viimeksi on mielensä jättänyt.

Se on sitä kun alkoholi heikentää tota ajattelua ja madaltaa kynnystä tehdä enemmän tyhmiä asioita nopemmalla temmolla.
Kiitos Veepee rohkeudesta jakaa tämä hurja kokemus. Toivottavasti joku voisi oivaltaa tästä jotain ennen kuin päätyy humalapäissään toteuttamaan samaa. Monet asiat on vaan sellasia että ne joutuu oppimaan oman kokemuksensa kautta.
Itse yhdistin tukevaan viski känniin tuhdin määrään LSD:tä ja se oli oma oppikouluni kännitrippailun parissa.

Kaikkea hyvää ja hyvää kesän jatkoa veepee

tätäpä juuri, viini ei ole viisasten juoma  :)
Hyvää kesää vaan kaikille.

Tästä mieleeni juolahti, täytyypä hieman etsiä tietoa noista vanhanajan olusista, sienet kun oli osa tuota valmistusprosessia  ;D


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Noista määristä vielä sen verran, että oon kuullu et esimerkiks 5 ja 8g matkojen ero on kuulemma lähinnä vaan matkan pituudessa.
Vaikka kyllähän tuo maalaisjärjellä ajateltuna vähän oudolta tuntuu, et jos vaikuttavaa ainetta x elimistössä on enemmän, niin kuuluisihan myös vaikutusten olla kovemmat tietysti.
Joka tapauksessa kyllä jo 10g kuulostaa aivan hullulta määrältä, puhumattakaan 20 grammasta..


Poissa ruoja

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 122
    • Karma: 30
  • Juodaanko vähän Varjosahtia?
    • Profiili
Noista määristä vielä sen verran, että oon kuullu et esimerkiks 5 ja 8g matkojen ero on kuulemma lähinnä vaan matkan pituudessa.
Vaikka kyllähän tuo maalaisjärjellä ajateltuna vähän oudolta tuntuu, et jos vaikuttavaa ainetta x elimistössä on enemmän, niin kuuluisihan myös vaikutusten olla kovemmat tietysti.
Joka tapauksessa kyllä jo 10g kuulostaa aivan hullulta määrältä, puhumattakaan 20 grammasta..

Väittämät lienee parhaimmillaankin anekdootteja mutta on jotain kohinaa ollut internetissä jonkin sortin saturaation saavuttamisesta, eli sen puoleen "esimerkiks 5 ja 8g matkojen ero on kuulemma lähinnä vaan matkan pituudessa." voisi ollakkin noin. Oma anekdootti on silokeilla mutta esim. 3,6g (keskiarvoiltaan vastaa aktiivisen aineen osalta 5g cubea kait suurinpiirtein) ja 4,4g (vastaa vajaata 7g) ja ero oli kuin yöllä ja päivällä. Tosin sen verta haipakkaa oli tuo isomman annoksen reissu että en välttämättä edes halua selvittää sitä omaa saturaatiopistettä, jos sellainen on :) Lisää pseudotieteellistä mutuilua: ehkä tuo oletettu saturaatiopiste on myös yksilöllinen. Tai miksipäs ei olisi, kuten on herkkyys, toleranssi yms.


Poissa tattinen

    • Viestejä: 113
    • Karma: 4
    • Profiili
Heitetään nyt tähän vielä omaa mutuilua; siis Psilosiini = 4-HO-DMT.
Eli voisiko sillä tarpeeks isolla annoksella sieniä kyse olla siinä vaiheessa enemmänkin DMT-matkasta?
Siis kun nyt puhuttiin siitä saturaation saavuttamisesta jne.



Poissa Matias

  • Luotettava tunnistaja
    • Viestejä: 691
    • Karma: 149
    • Profiili
Eli voisiko sillä tarpeeks isolla annoksella sieniä kyse olla siinä vaiheessa enemmänkin DMT-matkasta?

Miksi olisi? Miksi isompi annos vaikuttaisi psilosiinin hajoamiseen?