Psilosybiini.info
Uudistunut keskustelupalsta osoitteessa https://discourse.psilosybiini.info

Takaumat, eli flashback-tripit

Poissa Froggy

    • Viestejä: 10
    • Karma: 0
    • Profiili
Juu kiitos. Perjaatteessa samasta asiasta kyse paitsi tietty itselle se nyt tapahtuu tahtomattakin. Piti eilen perua puheitakin että ei se hiipumassa ainakaan ole. Vedin taas hiukan väkevämmät yöllä ja sen voi kuvailla aivan ku astuis jonnekkin kuplaan jossa noi sieniefektit tosiaan tulee. Eilen ne oli vielä vahvempana ku koskaan ku jumahdin jossain välissä tuijottamaan seinällä liikkuvia snadeja kuvioita josta havahdun ku muija ihmettelee et mitä mä jäätyilen (sille en ti etenkään tätä kerro  :P) Joitain sienimäisiä euforian tunteita tostakin saa esim kun kävellessä joka askel tuntuu ns mukavan pehmeeltä ja rennolta. Myös se sienitrippailusta tuleva seuraavan päivän raukea ja hyvä olo on kyl ollu näiden flashback trippien jälkeen mukavasti päällä. Kyllä toi silti aika outoa on..


Poissa Klonkku

    • Viestejä: 1 229
    • Karma: 134
    • Profiili
Aivot ovat niin valtavan voimakas psyykkinen työkalu, että ne osaavat kaivaa jopa muistoja silmiesi eteen tiettyjen ärsykkeiden/harjoittelun avulla. Alitajuntamme muistikapasiteetti on hurjan suuri, vaikkemme sitä useimmiten tiedostakaan. Muistot voivat olla hyvinkin elävän tuntuisia. Takaumat (flashbackit) voivat tulla joko hieman hallitsemattomana tai hallittuna. Hallitsemattomana ne kestävät(, itselläni ainakin silloin kun niitä eka trippien jälkeen oli,) vain hetken ja ovat jotain hieman vainoharhaisen aistiharhan tapaisia, hallittuna "fläsärit" voivat kestää vaikka kuinka pitkään. Itse olen huomannut pystyväni hieman psyykkaamaan itseäni ns. "takaisin tripille" siinä määrin, että mm. näköaisti alkaa poiketa hieman normaalista saaden vaikkapa taulun maiseman liikkumaan tuulessa tms. Kun aikaa alkaa tripistä olla, fläsärit feidaantuvat pikkuhiljaa pois.

Pajari voimistaa suht voimakkaiden fläsärien mahdollisuutta todella paljon, ja jopa alkoholin vaikutus on saanut aivan uusia mausteita sienikokemusten jälkeen. Pajarin vaikutus on itseasiassa joskus jopa niin psykedeelinen, että se on hyvin lähellä trippiä, ellei sitä jo trippaamiseksi voisi kutsua. Luulisin tämänkin johtuvan siitä, että aivot ja minun haluni muistavat millaista tripillä oli ja yhdessä yritämme saada tripin sitten aikaiseksi. :D

Tajunta laajenee sienitrippien myötä ihan arjessakin: kaikki on kauniimpaa ja kaikella on enemmän merkitystä. Ottakaamme muutokset vastaan hyvillä mielin; onhan se mukavampaa, että kaikki on kokoajan hieman siistimpää. ^-^ Hymyillään kummallisuuksille.

Mieli+kuvitus=mielikuvitus. Kaunis sana.
Elämän tarkoitus on tehdä sitä, mitä oikeasti haluaa, mutta satuttamatta toisia.


Poissa Froggy

    • Viestejä: 10
    • Karma: 0
    • Profiili
Hahah nice.. Mä oon sieneilyissä viel niin novice et tartten ne tiukat pajarit päästäkseen "siihen" oloon, mut mist tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan  ;)
 


Poissa mansikkapelto

    • Viestejä: 46
    • Karma: 0
    • Profiili
Ootko froggy joskus aatellu vetää sieniä, ilman sitä blaadia. Varsinkii jos pidät tauon, ja ennenko mitää muuta, niin   kunnon satsi sieniä. Voisit yllättyä, ken tietää.
life's a piece of shit and when you look at it
life's a laugh and death's the joke it's true
you see it's all a show keep 'em laughin as you go
just remember the last laugh is on you.

always look at the bright side of life.
and always look at the bright side of life.