Hei kaikki!
Löysin tieni tänne foorumille 10 vuoden tauon jälkeen. Ehkä juuri senkin takia, että itsestäni on alkanut tuntua vähän samalta kuin mitä tämä topicin aloittaja käsittelee.
Olen yrittänyt löytää "porukoita" ja ihmisiä joilla olisi samanlaisia mielenkiinnon kohteita, harrastuksia. Kaikki ihmiset tuntuu olevan niin kilpailuhenkisiä, kateellisia, välinpitämättömiä.
Ainoat puheenaiheet ovat olleet jo viimevuodet, "palkka, mitä meinasit tehdä työksesi, asuntojen ostaminen, sijoitus, rahalla ja tavaroilla kehuskelu". Tämä kaikki on saanut tuntemaan
itseni yksinäiseksi, koska en pidä näistä aiheista keskustelemisesta, en pidä rahan takomista elämän tärkeimpänä aikana. Olen myös ollut henkinen ihminen, uskonut luontoon ja sen tuomaan voimaan, kivien energioihin. Aikoinaan sienet toivat itseni vain enemmän lähemmäksi luontoa, kun eräällä tripillä katsoin puita ja tunsin niiden hengittävän, näin luonnon kauneuden vielä suurempana ja kunnioitin sitä kaikin voimin. Porukat jotka ovat tulleet elämääni satunnaisten kavereiden, perhesuhteiden ja muiden kautta, eivät tätä ymmärrä ja pitävät minua ilmeisesti vain jonain "hihhulina" ja vitsailevat kaikesta veganismista, kivienergioihin uskomiseen ym. aiheista mistä välitän.
Olen aina saanut taikasieniltä jonkinlaista suuntaa ja ymmärrystä elämää kohtaan ja vaikka tältä foorumilta olisi kauankin poissa, niin tuntuu että tänne olisi tervetullut aina hakemaan tukea.
En kaipaa mitään vastausta tähän postaukseen, mutta halusin vain kertoa oman tilanteeni ja tarinani, kun huomasin että täällä onkin aikalailla samanlaisia tarinoita jo valmiiksi.
Hyvää alkanutta vuotta kaikille foorumilaisille ja muillekkin!
- Shroom
ps. oli mukava nähdä että Matyas vaikuttaa vielä täällä foorumilla vuosikymmenenkin jälkeen, sain häneltä paljon vinkkejä aikoinaan harrastuksen aloittamiseen, kiitos ^^