Noniin,
Viimein olen saanut tämän tutkielmani valmiiksi (oikeastaan hieman yli kuukausi sitten) ja se on käynyt akateemiset kiemurat läpi ja hyväksytty siellä puolella. Arviointi ja palaute yliopistolla on ollut positiivista ja kiinnostunutta, sekä ennen kaikkea herättänyt paljon keskustelua. Olen siis saanut selvittää ja avata aihealuetta siitä ennen tietämättömille, joka on ollut opettavainen ja positiivinen kokemus.
Nyt olisi aika antaa jotain takaisin tällekin yhteisölle ja annankin tämän työni nyt kommentoitavaksi, luettavaksi ja kritisoitavaksi täälläkin. Ajatuksenani on, että jos joku on kiinnostunut valmiin työn lukemaan, niin se on mahdollista. Siitä saa lopulta parhaan kuvan siitä miten täällä olevia kirjotuksia olen käsitellyt. Tähän voi esittää mielipiteensä ja kommenttinsa. Muutenhan tämä kandidaatintutkielma ei ole julkinen opinnäyte, joten jos joku ei ole tyytyväinen oman tekstinsä käyttöön, niin tämä ei siis ole muuten yleisesti luettavissa kuin täällä itse foorumilla. Kuitenkin, jos tästä tutkielmasta voi olla hyötyä jossakin muussa yhteydessä, niin minusta sitä voi hyödyntää sellaisessa yhteydessä, vaikkapa tämän sivuston kehittämisessä, tms.
Kiitän kaikkia tähän projektiin kohdistetusta mielenkiinnosta, vinkeistä ja avusta! Aikomuksenani on jatkaa sivustolla käymistä ja mahdollisesti tehdä jatkossakin jotain samaan aihepiiriin liittyvää tutkimustyötä, esimerkiksi pro gradussa.