Pystyisitkö laittamaan jonkintyylistä kolonisoitumispäiväkirjaa, vertailun vuoksi vaikka pari purkkia AK-siiduja ja pari purkkia linnunsiemensekoitusta/rukiinjyviä. Kahvilla tai ilman kahvia.
Tosin onko tällä mitään väliä jos kasvattaa itiöistä? Kertokaa joku kokeneempi..
Mä tein kokeen siidut Vs. rukiinjyvät joskus alussa mutta en koskaan kuvannut niitä. Siidut voitti. Nyt vähän harmittaa kun en dokumentoinut.
Kyllä mä voin tehdä koko kattavan vertailun mielelläni. Ei mulla oo kun aikaa.
Tämä tekniikka toimii itiöillä siinä missä nesteviljelmä. On se hitaampaa kun nesteviljelmä.
En kyllä oo kokeillut sitä jos raaputtaa koko itiöprintin että kuinka nopeasti kolonisoituu. Käytössä oli ihan tavallinen itöruisku kaupasta.
Jos tätä meinasit kysymykselläsi itiöistä? Vai meinasitko onko kahvilla mitään merkitystä kun kasvattaa itiöistä?
Siihen vastaan että mielestäni kahvi oikeassa suhteessa on nopeuttava vaikutus kaikissa medioissa ja tekniikoissa.
G2g systeemi on kaikkein nopein. Viikossa sain kilon materiaalia kolonisoitua kun kaadoin puolen litran purkillisen valmista sekaan.
Tässä tapauksessa S2S eli siiduista siiduun siirtäminen.