Ihmiset kai hakevat tästä jotain enemmän hapon tyyppistä sähköisyyttä ja iloisuutta ja pettyvät siihen melko tasaiseen ja ehkä vähän tummaakin vaikutukseen. Kaikki eivät luonnollisesti tästä tykkää.
Juu ei lähde esim. allekirjoittaneelle ei niikun yhtään. Oli pakko tulla antamaan tänne soraääni kun niin kuorossa tätä suitsutatte. Siinä missä
happo on parasta, ovat nämä sekä päivänsinet vihoviimeistä skeidaa, joista olen saanut infernaalisimmat tripit ikinä. Ja mä olen kuitenkin syönyt bromojakin.
Ei vertaudu happoon millään tasolla. Haposta tulee energinen ja elinvoimainen olo. Siementen vaikutuksen alaisena ei meinaa paikoillaan ollessaan edes pysyä tolpillaan, ja välillä on mahdotonta kävellä. Happo saa oman kehon tuntumaan hyvältä ja omaan kehoon keskittyminen tuottaa suunnatonta euforiaa. Siementen vaikutuksen alla ei halua edes miettiä että mitä tuli keholleen tehtyä, kun vatsaan sattuu, laatta lentää ja sisäreisiin sattuu niin vitusti. Hapoissa kognitio tuntuu terästyvän, siemenissä heikentyvän. Juuri mitään samaa en näissä aineissa koe olevan. Jos jotain pitäisi väkisin löytää, niin ehkä siinä synestesiassa ja ajatusten fraktaloitumisessa on jotain samantyylistä. Tämä pieni vivahde on kuitenkin vain tippa meressä verrattuna siihen vitunmoiseen bodyloadiin ja kyvyttömyyteen tehdä oikeastaan yhtään mitään, minkä näillä saa aikaan erittäin helposti. Eikä se tunnu auttavan yhtään, vaikka kaapisi sen valkoisen paskan pois siitä siementen pinnalta.
Mutta korostan,
tämä on vain minun kokemukseni. Jos sulle trippaaminen tarkoittaa lähinnä makoilua, niin siemenet saattavat olla sun juttu. Jos haluat olla vielä jokseenkin toimintakykyinen aineen ottamisen jälkeenkin, niin suosittelen skippaamaan. Tunnen kyllä erään hyvin kokeneen psykonautin, jolle siemenet oli just se juttu, mutta tämä hessu oli juurikin niitä tyyppejä, joille trippaaminen tarkoittaa sohvanpohjalla löhöämistä ja aktivoitumista vain hiisaamaan. Itse kun en tripillä nauti kummastakaan toiminnasta juuri lainkaan.
EDIT: niin ja annostuksesta: en näe mitään järkeä ottaa alle kymmentä. Tulee paha olo muttei vaikutuksia. Tietty pitoisuudet vaihtelevat, mutta 10-15 on hyvä annos, jos haluaa oikeasti jotain psykedeelisiä vaikutuksia näistä saada irti. Ehdottomasti kannattaa murskata ja liottaa se pari päivää akkuvedessä tai väkiviinassa. Sitä siemenmurskaa en suosittele nielemään.
Olen itse nauttinut näitä useamman kerran. Ensin söin muutaman siemenen, muistaakseni neljä, joka johti vain pahaan oloon ilman vaikutuksia. Sitten 10 ilman että raavin sitä valkoista paskaa pois pinnasta. Tuloksena hyvin epämiellyttävä trippi, ja laatta lensi. Siementen makua kohtaan tuli niin paha antipatia, että päätin erotella. Seuraavalla kerralla sitten "nautin" 12 niin että ensin raavin sen valkoisen paskan pois, sitten liotin akkuvedessä ja sitten filtteröin murskan, josta ei kyllä ollut muuta apua kuin se, ettei tarvinnut niellä sitä yököttävää siemenmurskaa. Tuloksena jälleen hyvin epämiellyttävä, päätä sekoittava ja kaiken energian kehosta vievä vaikutus minimaalisella psykedelialla ja maksimaalisella pahoinvoinnilla. Aikani hakkasin päätä seinään ennen kuin tajusin että PASKA HUUME.